Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2002 #1 Del Skrevet 16. mars 2002 Noen gode forslag når det gjelder innkjøp av jakke som kan brukes utover våren, må vel snart henge vekk boblejakka og ullkåpa.... Hva skal dere gå i , jenter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Dongerijakken går jo aldri av moten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #3 Del Skrevet 25. mars 2002 hei! hva med å anskaffe deg skinn eller falsk skinn jakke? det er visst populært nå, og de kan du bruke alle slags skjorter og gensre under, det blir stilig uansett! Jeg synes skinnjakkene som er å få kjøpt nå, ser elegante ut, og lengden er ikke så kort. Hvis det blir kaldt ute, kan du alltids ha en tynn ullgenser under, f.eks fra benetton, og ha på deg ei dress bukse , og sko med høye hæler, det synes jeg er fint! Lykke til. anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 25. mars 2002 #4 Del Skrevet 25. mars 2002 er enig med de andre jeg. Har tre jakker jeg kommer til å bruke utover våren: den ene er en sort, elegant, skinnjakke (kjøpte den i vinter - så har enda ikke fått brukt den *gleder meg* den andre er en sort dongerijakke - dødslekker (min mening *ss*) og den siste er en tynn hvit jakke. -er ikke sikker hvilket stoff det er. alle jakkene er ganske korte, og finnes heldigvis i begrenset eksemplarer (ikke masseproduksjoner, med andre ord). Har egentlig alt jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 3 nye vårjakker på meg: kort, svart semsket med glidelås knelang svart semsket 3/4 lang blå dobbeltspent cordfløyel, alle i moderat 70-tallsstil, som jeg stort sett har holdt meg til i ti år. kjøper heller 3 billige enn en dyr. i tillegg kommer jeg nok fortsatt til å bruke min gamle wrangler dongerijakke, kjøpt brukt for 30 kroner i 1993. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aziraphale Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg har gått i mammas avlagte klær fra svunnen tid og funnet en utrolig stilig olajakke og en bomullsfrakk! Fra før har jeg en halvlang sort skinnjakke, og sammen skal dette holde meg varm i vår. Gleder meg, spesielt til frakken. Gøy å være *litt* spesiell! Men til saken: Olajakke er definitivt et must. Hvis du er litt sporty, finnes det massevis av finne vinntette jakker som ikke ser ut som du har tenkt deg til fjells... korte skinnjakker er også fine. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mars 2002 #7 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg sverger også til dongerijakka mi år etter år. Har også en utslitt, men kjempegod fleecejakke/genser og en lårlang svart "skinn"-jakke, Har innmari lyst på en hettejakke når det blir varmere. En sånn sporty en i genserkvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Skrevet 27. mars 2002 #8 Del Skrevet 27. mars 2002 Har en jakke jeg, brukt i høst og vinter, og nå også om våren. Tynn er den også, men jeg er like frisk. Den er svart, og er av cordfløyel (tror jeg da, er ikke helt fortrolig med alle navnene på diverse stoffer). Ytterst på ermene og helt nede er det noe bomullstretch, eller hva man skal kalle det. Kjøpt på H&M for en billig penge, og veldig praktisk. Passer til alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 27. mars 2002 #9 Del Skrevet 27. mars 2002 I år har jeg to olajakker, en pen og dyr og en som ikke er så pen og dyr... Ellers kjøpte jeg meg en halvlang blå jakke til knærne. I tillegg har jeg to allværsjakker. Det håper jeg skulle dekke mine behov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #10 Del Skrevet 28. mars 2002 har pels og varmedress.Burde holde om våren i nord....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #11 Del Skrevet 28. mars 2002 PELS SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linny Skrevet 8. april 2002 #12 Del Skrevet 8. april 2002 på cubus finner du en besj-jakke og en besj bukse som hører til,kjempebra for våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linny Skrevet 8. april 2002 #13 Del Skrevet 8. april 2002 på cubus finner du en besj-jakke og en besj bukse som hører til,kjempebra for våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 8. april 2002 #14 Del Skrevet 8. april 2002 Har kjøpt meg en råstilig svart(Mørkeblå) dongeri jakke med tilhørende bukse. Kjempe tøft antrekk!!!!! Ellers så har jeg bestilt meg en svart skinnjekke fra H&M.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå