AnonymBruker Skrevet 10. februar #21 Skrevet 10. februar Straks 40. Hund, tur, trening(sportsspesifikk), dungeons and dragons, litteratur, matlaging, håndverk(mest symaskin) og parfyme. Jada, sistnevnte kan være en hobby når man interesserer seg for kreatører, råmaterialer, produksjonsmetoder, politikken bak og man bruker både tid og penger på det så det holder. Kjeder meg aldri, og kan egentlig dykke ned i hva som helst. Vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på både damplokomotiv og militære fly. Anonymkode: d3d79...9d3
AnonymBruker Skrevet 10. februar #22 Skrevet 10. februar I grunn aldri att tid til hobby,hele livet har gått bort i jobbing. Men fra i 26 skal jeg drite i jobbing og heller nyte livet. Kun 7-16,resten fritid. Men er glad i hagearbeid og blomster,har lett for å ta litt av... Bygge bilmotorer,trimme 40-50 år gammelt fossilt til 5-600 Hk Til sommeren skal jeg ta det til nye høyder! Anonymkode: 7dd7e...38c
AnonymBruker Skrevet 10. februar #23 Skrevet 10. februar Lese bøker er vel min eneste hobby som jeg har hatt helt siden jeg lærte å lese. Det går litt opp og ned hvor mye jeg leser, men det blir noen bøker i året. I ungdomstida hadde jeg også hester/ridning som hobby. Har ønsket å oppta dette som voksen, men det har bare blitt med en ridetur nå og da. For tidkrevende og dyrt når man har jobb og barn/familie. Kanskje når ungene flytter ut Kvinne, 40 år Anonymkode: bffdb...614
AnonymBruker Skrevet 10. februar #24 Skrevet 10. februar Det er mye, men de mest fremtredende er nok: Bordtennis Musikk og spilling på instrumentet Sjakk Droneflyging Gaming Terrengsykling Er uføretrygdet, men har ingen problemer med å fylle dagene fullt ut Anonymkode: b2458...356
AnonymBruker Skrevet 10. februar #25 Skrevet 10. februar Jeg strikker, skriver fanfiction, liker å være ute på tur (plukke sopp, være på hytta). Tidligere var jeg veldig aktiv innen musikk (spilte et par instrumenter). Med familie etc har det blitt lite rom for det de siste 15-20 årene, men kanskje en gang… Anonymkode: 457f1...abd
AnonymBruker Skrevet 11. februar #26 Skrevet 11. februar Leter også etter en hobby, er egentlig litt misunnelig på de som har noe de bare MÅ gjøre eller som soner helt ut med hobbyen sin Men jeg trener litt. Har bestemt meg for at jeg må gjøre en fysisk aktivitet hver dag, det kan være gå tur, løpe på mølla eller yoga f.eks. Har blitt avhengig av det Ellers begynte jeg akkurat å spille Wow igjen etter 19 år 🤭 Faktisk ganske gøy Lese bøker. Bestem deg for å lese litt hver dag, det er visst sunt 😉 Strikker til tider, mest gensere som jeg ønsker meg selv Høre på musikk å synge mens jeg pludrer i huset ( husarbeid) Anonymkode: 96b5d...95b
AnonymBruker Skrevet 11. februar #27 Skrevet 11. februar Lese, hekle, pusle puslespill, brettspill og fargelegging. Anonymkode: 1e6a0...c5f
AnonymBruker Skrevet 15. februar #28 Skrevet 15. februar Trene, serier, sosialisering, reise. Rusle turer rundt i sentrum. Anonymkode: 91c39...080
AnonymBruker Skrevet 15. februar #29 Skrevet 15. februar Hage er min favoritthobby. Anonymkode: 6eaba...81a
AnonymBruker Skrevet 15. februar #30 Skrevet 15. februar Har ikke så mange. Liker hagearbeid og liker å lage mat/bake. Jeg er en kjedelig person. Anonymkode: 88ca3...f4d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:02 #31 Skrevet torsdag kl. 10:02 AnonymBruker skrev (På 10.2.2026 den 18.20): Det er mye, men de mest fremtredende er nok: Bordtennis Musikk og spilling på instrumentet Sjakk Droneflyging Gaming Terrengsykling Er uføretrygdet, men har ingen problemer med å fylle dagene fullt ut Anonymkode: b2458...356 Asperger? Anonymkode: 7dd7e...38c
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #32 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Asperger? Anonymkode: 7dd7e...38c Langt ifra. Anonymkode: b2458...356
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå