Gå til innhold

Hva er dine hobbyer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45 år, og har aldri hatt en hobby. Jeg har nok vært for opptatt med å overleve, og med å ta meg av jobb og familie, men sånn er det ikke lengre og jeg trenger en hobby.

Anonymkode: 1a843...f41

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dykking er nok det jeg liker aller best å gjøre, det er veldig fredfullt under vannet (selv om pusting i regulatoren selvsagt gjør at det ikke blir like stille som ved fridykking) og hverdagens mas og kjas forsvinner og man er i en helt egen verden. 

Liker også veldig godt friluftsliv; fiske, tenne bål, gå skitur etc. 

Av inneaktiviteter pleier jeg å sy klær, strikke, lage booknooks (finner sett på både norske og utenlandske sider), lese, brodere og tove ull. 

Anonymkode: 28d62...4f9

AnonymBruker
Skrevet

Jakt

Brodering

Strikking

Puslespill 

Anonymkode: 8f9ae...881

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vinter hobbyer som: brodering, sying og diamond painting og sommer hobbyer som er turorientering og hagearbeide.

Finnes masse hobbyer der ute så er bare å teste ut de som virker mest spennende for deg.

Anonymkode: 11038...e64

AnonymBruker
Skrevet

Scrolle

Anonymkode: f1e3e...852

Skrevet

Grønnsakdyrking, surdeigsbaking, perling, språk . 

Har hobbyer som står i kø men rekker ikke alt dessverre. Men blir jeg ufør eller når jeg blir pensjonist så trenger jeg hvertfall ikke kjede meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har vinter hobbyer som: brodering, sying og diamond painting og sommer hobbyer som er turorientering og hagearbeide.

Finnes masse hobbyer der ute så er bare å teste ut de som virker mest spennende for deg.

Anonymkode: 11038...e64

Gleder meg til å teste ut, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Håndarbeid som strikking og sying tar for lang tid, hvertfall nå. Jeg har ingen ambisjoner om å bli god til noe, ei heller å måtte produsere noe. Likte veldig godt å lage keramikk for 20 år siden, da hadde jeg tilgang til utstyr gjennom studier, så kanskje det er noe å se på.

AnonymBruker
Skrevet
Udyrisk skrev (2 minutter siden):

Har hobbyer som står i kø men rekker ikke alt dessverre. Men blir jeg ufør eller når jeg blir pensjonist så trenger jeg hvertfall ikke kjede meg. 

Hvordan perling mener du? Jeg har lært meg å bake brød, det er kjekt

AnonymBruker
Skrevet

Baking, tegning, lese, male, perle, brodere, strikke, hekle, trene, spille dataspill, pusle, svømme…

Anonymkode: 72b8b...479

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg er 45 år, og har aldri hatt en hobby. Jeg har nok vært for opptatt med å overleve, og med å ta meg av jobb og familie, men sånn er det ikke lengre og jeg trenger en hobby.

Hadde du ingen hobbyer som barn heller? Ingen idrett eller musikkinstrument? Ikke kor eller korps, eller noe sånt? 

Anonymkode: d03b1...88b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan perling mener du? Jeg har lært meg å bake brød, det er kjekt

Lage armbånd og slik med perler. 

Anonymkode: 61a01...e55

AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt en gjentagende hobby og det er å lese bøker. Så fort jeg får til noe/knekker koden blir jeg lei og begynner med noe nytt. Har forsøkt dykking, friluftsliv, strikking, tegning, skriving, pusling, baking, fermentering, oppussing, dyrking, batikk, mote, sminke, crossfit, svømming, yoga, kickboksing, Zumba, pilates... og sikkert en haug med ting jeg har glemt. Det er gøy bittelitt, men så fort jeg ser et mønster så er det ikke gøy lenger. 

Anonymkode: 72fd7...a86

Skrevet

Har mange ulike hobbyer:

Brettspill

Tegne

Bullet journal

Trening (styrke, løping og karate)

Danse swing

Brodering

Lese bøker

Organisere

Planlegge ferier/reiser

Se filmer og tv-serier

Dataspill

Reise

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg syns krever minst å sette seg ned med er tegning. Slapper virkelig av når jeg sitter å tegner, spesielt samtidig som jeg lytter til noe. Syns det er greit å herme etter ting jeg finner inspirerende frem til jeg lærer teknikkene og står stødigere på å tegne fritt. Men tegner fritt også ja. Er bare mest den avkoblingen å slippe å planlegge når du hermer også som er så greit 😊😅

Gøy å tegne ting jeg likte som ung. Tegnet de witch tegneserie jentene for litt siden. Nostalgi 💖

Anonymkode: aeaf4...6da

AnonymBruker
Skrevet
Udyrisk skrev (1 time siden):

Jeg er ufør og klarer ikke gjennomføre en eneste av hobbyene jeg hadde før.

Men dette gjorde jeg før:

- Musikk, konserter, festivaler

- Lese bøker, lydbok, strikke

- Kan man kalle serier og film for hobby?

- Lærte meg å strikke, ble ganske hekta (dyrt da)

- Bakst (ikke så mye som hobby, men likte det)

- Trente endel (styrke, kondis)

- prøvde lære arabisk, det gikk ikke 😆

Anonymkode: 25a1f...cde

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ufør og klarer ikke gjennomføre en eneste av hobbyene jeg hadde før.

Men dette gjorde jeg før:

- Musikk, konserter, festivaler

- Lese bøker, lydbok, strikke

- Kan man kalle serier og film for hobby?

- Lærte meg å strikke, ble ganske hekta (dyrt da)

- Bakst (ikke så mye som hobby, men likte det)

- Trente endel (styrke, kondis)

- prøvde lære arabisk, det gikk ikke 😆

Anonymkode: 25a1f...cde

Arabisk er vel ikke det enkleste . Men prøv spansk eller fransk, anbefaler Duolingo. 

Skrevet

- Gaming, skytespill og hjernetrim/puzzle.

- Planting og stell av sukkulenter.

- Kikkertjakt på hjort og annet vilt.

Har et ønske om å gå på dansekurs med samboer, men det får bli når minste barnet er litt eldre☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har bare hatt en gjentagende hobby og det er å lese bøker. Så fort jeg får til noe/knekker koden blir jeg lei og begynner med noe nytt. Har forsøkt dykking, friluftsliv, strikking, tegning, skriving, pusling, baking, fermentering, oppussing, dyrking, batikk, mote, sminke, crossfit, svømming, yoga, kickboksing, Zumba, pilates... og sikkert en haug med ting jeg har glemt. Det er gøy bittelitt, men så fort jeg ser et mønster så er det ikke gøy lenger. 

Anonymkode: 72fd7...a86

Det er interessant hvor ulike man er😊 jeg blir mer og mer interessert i et fag/ en hobby dessverre jeg lærer, mer og mer inspirer dess flinkere jeg blir i noe😊

Anonymkode: d03b1...88b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...