Gjest Eleni i.i. Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Kan jeg koble sammen mobilen og laptopen min via Bluetooth? Jeg vet hvordan jeg slår på BT på mobilen,men hvordan finner jeg ut hvor BT inn-/utgangen er på laptopen? Ja, jeg er litt amatør....
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Du er sikker på at du har BT på laptopen? I såfall står det sikkert i bruksanvisninga/på produsentes hjemmesider hvor den sitter.
Gjest Gjest1 Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Om du ikke har bluetooth fra før på pcen kan du kjøpe en usb-bluetoothdings på Claes Ohlsson for 169,-. Det har jeg gjort.
Gjest Eleni i.i. Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 PC`en er ganske ny, og kostet over kr. 20 000, så man skulle tro det var BT på den!? Finnes det et slags symbol jeg kan se etter? Vet ikke helt hvor bruksanvisningen er...
Amanlis Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Bluetoothtegnet er en B trolig mye lik det ikonet du har på mobilen din. Hvis du søker på Bluetooth i filer og mapper tror jeg du vil finne fort ut om du har det på dataen din.
abelille Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 På mannen min sin pc blir bluetooth aktivert på samme knapp som det trådløse nettverket. Men jeg tror du skal kunne finne det på kontrollpanelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå