AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:08 #1 Skrevet mandag kl. 16:08 Jeg har lest på KG før at mange mener man bør fortelle den andre det hvis en venninne er utro og man kjenner mannen. Men hvor går grensen. Var på jentetur, tre stykker. Hun det gjelder har klint med andre og latt seg fingre. Så sier hun at det er alt hun gjør. Vil ikke være ordentlig utro, men vil ha litt gøy og spenning på ferie. Men aldri sex, no way, det gjør hun ikke mot mannen, sier hun. Hun tredje av oss godtar det. Hun er single og har lov til å sjekke, mens jeg ble den som ikke gjør noe galt og som synes dette ikke er greit. Gikk og la meg utpå natta, mens de to andre satt igjen og drakk med noen de traff. Orket ikke være der når den ene tungekysser med en hånd nedi trusa hennes og de to andre er på rommet innenfor. Hjemme var alt topp da vi kom. Mannen hentet oss da vi kom og hun var så glad for å se ham lizzom. Anonymkode: 1a7df...020
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:15 #2 Skrevet mandag kl. 16:15 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har lest på KG før at mange mener man bør fortelle den andre det hvis en venninne er utro og man kjenner mannen. Men hvor går grensen. Var på jentetur, tre stykker. Hun det gjelder har klint med andre og latt seg fingre. Så sier hun at det er alt hun gjør. Vil ikke være ordentlig utro, men vil ha litt gøy og spenning på ferie. Men aldri sex, no way, det gjør hun ikke mot mannen, sier hun. Hun tredje av oss godtar det. Hun er single og har lov til å sjekke, mens jeg ble den som ikke gjør noe galt og som synes dette ikke er greit. Gikk og la meg utpå natta, mens de to andre satt igjen og drakk med noen de traff. Orket ikke være der når den ene tungekysser med en hånd nedi trusa hennes og de to andre er på rommet innenfor. Hjemme var alt topp da vi kom. Mannen hentet oss da vi kom og hun var så glad for å se ham lizzom. Anonymkode: 1a7df...020 Dette, fra venninnen til TS, må være det aller dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Jeg hadde forøvrig helt soleklart sagt fra. Ville gitt henne muligheten selv, og hvis hun ikke tok den hadde jeg sagt fra. Mitt moralske kompass, og omsorg for uskyldig tredjepart, veier tyngre enn vennskap med folk uten noen slags tanke for andre enn seg selv. «Ikke min sak» er det folk som bare ikke gidder å bry seg om andre sier for å forsvare at de ikke foretar seg noe. Anonymkode: 4555c...e3e 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:24 #3 Skrevet mandag kl. 16:24 Selvfølgelig skal hun, eller du, fortelle det til mannen. Anonymkode: 88c65...309 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:37 #4 Skrevet mandag kl. 16:37 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig skal hun, eller du, fortelle det til mannen. Anonymkode: 88c65...309 Selvsagt ikke. Her har det ikke skjedd noe. Anonymkode: ff3db...6ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå