Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som til stadighet bytter ut kjærestene sine. Hun har to barn med to forskjellige menn, dette er type nr 4 på 5 år etter at det ble slutt med pappaen til yngste barnet. Hadde det bare vært det at hun hadde type og kost seg når hun ikke har barna, hadde det vært en ting. Men barna får møte disse kjærestene med en gang før ting er seriøst. Og alle flytter inn til henne før det har gått lenge tiden (under to måneder) hver gang. Sist gang hun fikk ny type prøvde jeg å si noe om at kanskje hun skal vente med å introdusere han til ungene med en gang, men da fikk jeg beskjed om å holde meg til mine egne saker. Og jeg er jo enig i det, men det er jo barn inni bildet, og jeg har kjent venninna mi siden ungdomsskolen. 

Nå har hun altså nok en gang funnet seg en ny type, og de skal jo selvfølgelig flytte sammen. Han her har også flere barn. Jeg har enn så lenge ikke sagt så mye annet enn at det er koselig, fordi det ble så dårlig stemning sist. Men jeg føler at jeg burde si noe også? Jeg forstår ikke helt dette behovet med å finne seg en ny type hele tiden og flytte sammen med dem med en gang, hun kjenner de jo ikke. De andre har vist seg å ha rus problemer, barna har opplevd ting ingen barn burde oppleve i voksen alder en gang. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje bare få ut litt frustrasjon og se om andre har «vært» i lignende situasjon enten som venninne eller vært personen som har dette behovet.. Trenger egentlig litt råd for å kunne være en god venninne så jeg får fortsatt å holdt kontakten med barna..

Anonymkode: f82aa...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de har rusproblemer kontakter du barnevernet for å melde dem. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...