AnonymBruker Skrevet 11. februar #21 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes tanker kan være utroskap. Jeg har en kamerat som jeg har kjent i 25 år. Vi har opplevd mye sammen gjennom å bli voksen i samme vennegjeng. Bodd i kollektiv, festet, brudd, dødsfall, giftemål og barn. Jeg vet, og har alltid visst, at han har et godt øye til meg. Han har forsøkt flere ganger å ha sex med meg. Til og med etter han forlovet seg. Ene gangen ble jeg også med tilbake til hotellrommet, men gjorde ikke annet enn å sove sammen. Når jeg er I forhold er partneren min ofte sjalu på denne mannen. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har hatt sex med han, vi har ikke vært i et forhold, men vi snakker ukentlig sammen fortsatt. Noen tanker har han sendt videoer og bilder av seg selv naken, og jeg har tenkt på han naken flere ganger. Med nåværende samboer (som jeg ønsker å dele livet mitt med og gifte meg med), forsøker jeg å holde kontakten til et minimum, og null bli med på flørteleken. Det jeg vil frem til er at tanker kan tendere til utroskap. Tanker er ikke helt uskyldig og kan bidra til mindre fokus på partner og det man har sammen. Anonymkode: 8c816...275 Den mannen vil definitivt ha sex med deg ig du burde ikke ha kontakt med den personen lenger. Menn kjenner menn best. Vi kvinner er ofte vennskapelige og tenker ikke mer på det. Mennene er stort sett alltid klarer for å pule hvem som helst. De er programmert til det. Anonymkode: a449c...3ff
Soft mann Skrevet 11. februar #22 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2026 den 15.45): Hvis en av oss vil onanere så gjør vi det. Det er en privatsak stort sett. Hender vi hjelper hverandre om vi oppdager at den andre onanerer. Det er en helt naturlig del av livet vårt. Det er jo ikke noe som utfordrer vårt felles sexliv da vi alltid velger å ha sex med hverandre fremfor å onanere alene. Onani er jo gjerne noe som kommer i tillegg til, ikke istedenfor. Jeg onanerer mye mer enn mannen min da jeg har mye høyere libido. Han onanerer kun om jeg er bortreist, mens jeg onanerer stort sett hver dag. Anonymkode: 0a664...b2d Er vel litt enklere og onanere for damer og tror eg
Rotemor Skrevet 11. februar #23 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes tanker kan være utroskap. Jeg har en kamerat som jeg har kjent i 25 år. Vi har opplevd mye sammen gjennom å bli voksen i samme vennegjeng. Bodd i kollektiv, festet, brudd, dødsfall, giftemål og barn. Jeg vet, og har alltid visst, at han har et godt øye til meg. Han har forsøkt flere ganger å ha sex med meg. Til og med etter han forlovet seg. Ene gangen ble jeg også med tilbake til hotellrommet, men gjorde ikke annet enn å sove sammen. Når jeg er I forhold er partneren min ofte sjalu på denne mannen. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har hatt sex med han, vi har ikke vært i et forhold, men vi snakker ukentlig sammen fortsatt. Noen tanker har han sendt videoer og bilder av seg selv naken, og jeg har tenkt på han naken flere ganger. Med nåværende samboer (som jeg ønsker å dele livet mitt med og gifte meg med), forsøker jeg å holde kontakten til et minimum, og null bli med på flørteleken. Det jeg vil frem til er at tanker kan tendere til utroskap. Tanker er ikke helt uskyldig og kan bidra til mindre fokus på partner og det man har sammen. Anonymkode: 8c816...275 Det du beskriver er ikke private tanker. Tanker er ikke utroskap. Flørting og fisking kan være. Hold tunga rett i munnen når du diskuterer. Den historien er ikke relevant. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #24 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvis sex er noe du må "gidde", så er du vel ikke så glad i sex som enkelte av oss andre, da. Anonymkode: 9498a...f44 Helt åpenbart 😃 Anonymkode: 7ab6d...949
AnonymBruker Skrevet 11. februar #25 Skrevet 11. februar Onani er en naturlig del av hverdagen, som jeg helsr gjør alene. Det hjelper meg feks sovne. Anonymkode: bc85f...515 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #26 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2026 den 19.40): Huff Anonymkode: cef83...1ab Huff, til daglig parsex. Ja, ja … noen har perspektivene i orden. Anonymkode: e5e6b...eeb 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #27 Skrevet 11. februar Cam03 skrev (På 10.2.2026 den 1.26): Mer onani = oftere lyst på sex". Så selv om jeg har onanert tidligere på dagen, så er jeg klar for sex på kvelden hvis han har lyst. Tror nok ikke denne regla gjelder for de fleste menn. Ereksjonen og evnen til sex svekkes for hver utløsning. Det er barnelærdom med tanke på mannens seksuelle anatomi. Overrasket over at en voksen kvinne ikke vet dette. Anonymkode: e5e6b...eeb 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #28 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror nok ikke denne regla gjelder for de fleste menn. Ereksjonen og evnen til sex svekkes for hver utløsning. Det er barnelærdom med tanke på mannens seksuelle anatomi. Overrasket over at en voksen kvinne ikke vet dette. Anonymkode: e5e6b...eeb Dette er jo bare tull. "Evnen til sex svekkes for hver utløsning"? Det er da ikke slik at man bruker opp sexlysten kjære deg. Snarere tvert imot. Ved fravær av sex og onani vil lysten avta. Anonymkode: 245cf...e1c 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #29 Skrevet 11. februar Ja takk begge deler. Det ene utelukker ikke det andre. Onani er for så vidt en privatsak og ikke noe man trenger å dele med den andre om man ikke vil. Felles onani er fint, men det sidestiller jeg med sex. Anonymkode: 245cf...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #30 Skrevet 11. februar Min fitte, jeg bestemmer. Anonymkode: 8cc2a...8aa 1
Cam03 Skrevet 11. februar #31 Skrevet 11. februar (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tror nok ikke denne regla gjelder for de fleste menn. Ereksjonen og evnen til sex svekkes for hver utløsning. Det er barnelærdom med tanke på mannens seksuelle anatomi. Overrasket over at en voksen kvinne ikke vet dette. Anonymkode: e5e6b...eeb Det kan nok stemme hos noen, men det gjelder absolutt ikke alle. Da hadde jo ikke mannfolk kunnet ha sex flere ganger om dagen om dette var tilfellet. Overrasket over at du som anonym ikke vet at folk er forskjellige. Endret 11. februar av Cam03 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #32 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er jo bare tull. "Evnen til sex svekkes for hver utløsning"? Det er da ikke slik at man bruker opp sexlysten kjære deg. Snarere tvert imot. Ved fravær av sex og onani vil lysten avta. Anonymkode: 245cf...e1c Etter utløsning kommer en metthetsfølelse. Evnen til å få ereksjon svekkes. Menn trenger å hente seg inn. For noen tar det timer, for andre tar det lengre tid. Uansett er ikke lysten eller evnen den samme som om man «sparer» seg, selvsagt. Og mengden av sæd som kommer ut reduseres også. I et stort perspektiv, så vil selvsagt seksuell aktivitet opprettholde interessen for sex. Men her snakker vi om samme dag. Hvis mannen har onanert klokka tre, så er det stor sannsynlighet for at han ikke kaster over kona når hun kommer hjem klokka fire. Det vet de fleste voksne mennesker, med mindre trangen til å kverulere overmanner fornuften. Anonymkode: e5e6b...eeb 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #33 Skrevet 11. februar Cam03 skrev (4 minutter siden): Det kan nok stemme hos noen, men det gjelder absolutt ikke alle. Da hadde jo ikke mannfolk kunnet ha sex flere ganger om dagen om dette var tilfellet. Overrasket over at du som anonym ikke vet at folk er forskjellige. Det jeg skriver her er et anatomisk faktum hva angår de fleste menn. Unntak finnes sikkert, men det er slik vi er laget. Det vet voksne folk med litt seksuell erfaring. Med mindre man gjør seg dum. Alternativet er verre. Anonymkode: e5e6b...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #34 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Etter utløsning kommer en metthetsfølelse. Evnen til å få ereksjon svekkes. Menn trenger å hente seg inn. For noen tar det timer, for andre tar det lengre tid. Uansett er ikke lysten eller evnen den samme som om man «sparer» seg, selvsagt. Og mengden av sæd som kommer ut reduseres også. I et stort perspektiv, så vil selvsagt seksuell aktivitet opprettholde interessen for sex. Men her snakker vi om samme dag. Hvis mannen har onanert klokka tre, så er det stor sannsynlighet for at han ikke kaster over kona når hun kommer hjem klokka fire. Det vet de fleste voksne mennesker, med mindre trangen til å kverulere overmanner fornuften. Anonymkode: e5e6b...eeb Kanskje seint om kvelden, men da er det mest av fysisk utmattelse. Om det tar deg flere timer å bli klar for sex igjen etter en utløsning, tror jeg du bør ta deg en tur til legen å få sjekket om alt er i orden. Om man faktisk er kåt, bør det ikke ta mer enn noen få minutter før man er klar igjen. Anonymkode: 245cf...e1c 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #35 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kanskje seint om kvelden, men da er det mest av fysisk utmattelse. Om det tar deg flere timer å bli klar for sex igjen etter en utløsning, tror jeg du bør ta deg en tur til legen å få sjekket om alt er i orden. Om man faktisk er kåt, bør det ikke ta mer enn noen få minutter før man er klar igjen. Anonymkode: 245cf...e1c At noen trykker liker på en post som feilinformerer på en så fundamental måte, er en gåte. Enten må det være en kvinne som har lite kunnskap om mannens seksuelle anatomi, eller det må være en sinna ung mann som ikke får seg noe - og derfor har blitt onani-aktivist. Alle med den minste allmennkunnskap vet at flertallet av menn ikke er klar for sex minutter etter utløsning. Anonymkode: e5e6b...eeb 1 1
erok Skrevet 13. februar #36 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2026 den 15.45): Hvis en av oss vil onanere så gjør vi det. Det er en privatsak stort sett. Hender vi hjelper hverandre om vi oppdager at den andre onanerer. Det er en helt naturlig del av livet vårt. Det er jo ikke noe som utfordrer vårt felles sexliv da vi alltid velger å ha sex med hverandre fremfor å onanere alene. Onani er jo gjerne noe som kommer i tillegg til, ikke istedenfor. Jeg onanerer mye mer enn mannen min da jeg har mye høyere libido. Han onanerer kun om jeg er bortreist, mens jeg onanerer stort sett hver dag. Anonymkode: 0a664...b2d Det samme gjør jeg også
AnonymBruker Skrevet 13. februar #37 Skrevet 13. februar For min del (kvinne 48) er det sånn at sex avler sex. Så hyppig onanering gjør meg bare mer sexfiksert. Vinn vinn for begge. Anonymkode: 078c9...ae1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #38 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For min del (kvinne 48) er det sånn at sex avler sex. Så hyppig onanering gjør meg bare mer sexfiksert. Vinn vinn for begge. Anonymkode: 078c9...ae1 Den mannlige seksuelle anatomien er litt annerledes. Anonymkode: e5e6b...eeb
AnonymBruker Skrevet 13. februar #39 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2026 den 15.45): Han onanerer kun om jeg er bortreist, mens jeg onanerer stort sett hver dag. Da har du en fornuftig mann. Hadde han onanert hver dag, så hadde nok kysten på sex med deg blitt redusert. Anonymkode: e5e6b...eeb
AnonymBruker Skrevet 13. februar #40 Skrevet 13. februar Rotemor skrev (På 11.2.2026 den 0.24): Det er da ikke forskjell på om man har partner, eller ikke. Onani er alltid en privatsak. Hvorfor tenker man at det «utfordrer exklusivitet»? Skjønner overhode ikke tanken. Å utfordre derre inkluderer vel andre mennesker? Eller tenker du at tanker er utroskap? I såfall er du på bærtur. Jeg har kommentert lengre oppe, hun som har daglig parsex. Jeg var veldig kåt på jobb i dag, vi skal ikke sees i kveld siden han skal på en jobbgreie før jeg kommer hjem. Jeg tok av meg bhen og kjente stoffet på kjolen pirre brystvortene, sendte han noen snap, og var skikkelig kåt. Jeg valgte å ordne meg selv siden vi ikke sees og jeg holdt på å renne vekk av kåthet. Nå er det over. Har ikke behov for å sende flere dirty snaps. Kåtheten er oppbrukt. Vi skal selvfølgelig ha sex i morgen, men lysten er ikke like intens og brennende som før jeg onanerte. Utfordrer alle til å ha en mnd onanifri, og kjenn lysten på hverandre stige. Anonymkode: 8c816...275
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå