Gå til innhold

Ringer i matlaging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tar dere av ringer når dere lager mat som krever at hånda kommer i kontakt med maten?

Anonymkode: 7b821...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men det er mest for å beskytte ringene. De blir jo sjamponert sammen med håret to ganger i døgnet og gnikket med såpe  flere ganger i døgnet etter dobesøk.

Anonymkode: 82c73...2ac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja men det er mest for å beskytte ringene. De blir jo sjamponert sammen med håret to ganger i døgnet og gnikket med såpe  flere ganger i døgnet etter dobesøk.

Anonymkode: 82c73...2ac

De blir vasket på Utsiden. De er skitne som fy på innsiden, og har ofte til og med e-koli bakterier på seg fordi de ikke blir vasket inni 🤢

Ville aldri laget mat eller gått på jobb med ringer. Aldri

Anonymkode: dda2d...6d9

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser ofte amatør-og sikkert også profesjonelle kokker på nett og tv som graver i maten med ringer på. Jeg synes det er forferdelig uhygienisk. Det kan være _mye_ møkk og skitt under de ringene...

Anonymkode: 7b821...747

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Bruker sjeldent ringer, men tar de av ja. Jeg tar heller ikke på håndtaket på blandbatteriet med hendene når jeg skal skru den av etter å ha vasket meg heller.

Anonymkode: 223e2...220

Skrevet

Jeg tar av ringer før jeg vasker hendene hvis jeg driver med matlaging der hele hånda kommer i kontakt med maten. 

Anonymkode: b55be...9b4

Skrevet

Jeg bruker alltid hansker, eventuelt en sånn gjennomsiktig brødpose som jeg trer innpå hendene f.eks. når jeg skal blande sammen noe

Anonymkode: 7de74...32c

Skrevet

Tar den aldri når det ringer under matlaging.

Anonymkode: a7292...191

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tar alltid av meg ringene med en gang jeg kommer hjem, men ikke pga matlaging.

Skrevet

Herlighet, jeg leste det som ringer-acetat, og tenkte at det er litt sprøtt. 🫣😆

Anonymkode: 63bb7...7ce

• Liker 1
Skrevet

hvis jeg baker ja da tar jeg dem av 

Anonymkode: e7576...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...