Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stenger sikkert tidligere dagen før påske. Noen som vet hvor lenge dagligvarebutikkene er åpne på onsdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tror jeg dem er oppe i vanlig tid.

Skrevet

Vanlige åpningstider på onsdag hos oss hvertfall. :)

Skrevet

oki - innbilte meg at de stenger klokka 15 eller noe, men blander kanskje med jul eller noe.

Gjest Gjest
Skrevet
oki - innbilte meg at de stenger klokka 15 eller noe, men blander kanskje med jul eller noe.

Jeg trodde også det. Da jeg jobbet i butikk synes jeg å huske at det var en regel som sa halv dag dagen før helligdag...

Skrevet

Loven om begrenset åpningstid er fjernet :)

Skrevet

Ah oki. Får spørre neste gang jeg handler for sikkerhets skyld.

Skrevet

Før i tiden var det dette emd "dag før hellighdag" ja, men slik er det ikke lenger, så her har i alle fall nærbutikken vanlig påsningstid på onsdag.

Ikke at jeg er her da uansett, for VÅR arbeidsdag ender klokka tolv, og vi skal bort i ferien, men jeg la merke til den lappen på butkken som sa at det er slik.

Skrevet

Jeg jobber i matbutikk, og vi stenger klokka 18 på onsdag. 8Har vanligvis oppe til 20)

Påskeaften stenger vi klokka 15.

Skrevet

Kjøpesenteret hvor jeg jobber stenger også tidligere (18 fremfor 20), så det er tydligvis veldig forskjellig praksis :Nikke:

Skrevet

senteret jeg jobber på har oppe til 20 00.

er vel noen år (3-4 trur jeg) at den regelen at de måtte stenge tidligere dagen før en helligdag ble fjernet.

På lørdag stenger senteret mitt klokken 1600.. men jeg trur at mange kan ha oppe lengere da også

Gjest Gjest
Skrevet

vi har åpent helt til klokka ti på onsdag... :grine:

og klokka 4 på påskeaften :tristbla:

Dette er Rema 1000

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg var på Elkjøp i dag, og de stenger iallefall 15:00 på onsdag.

Gjest Gjest
Skrevet

Varierer fra sted til sted.

Vi har vanlige åpningstider både onsdagen og påskeaften.

Matbutikken har også åpent skjærtorsdag, langfredag og 2.påskedag.

Skrevet

Pleier ikke matbutikker henge lapp ved inngangen om åpningstider rundt helligdager?

Gjest gjest1
Skrevet
Pleier ikke matbutikker henge lapp ved inngangen om åpningstider rundt helligdager?

:Nikke:

Banken min he jeg bor stenger forresten tolv på onsdag

Skrevet

Min butikk har lørdagsåpent på onsdag, redusert på påskeaften.

Gjest Fantus
Skrevet

På det senteret jeg jobber har matbutikken vanlig åpningstid på onsdag mens resten av sentret stenger tidligere.

Skrevet

Jo, men de hadde ikke det i de butikkene jeg har vært i.

Skal handle på obs på onsdag - de har åpent fra 9-21, mulig det er pga senteret de befinner seg på er åpne så lenge.

Skrevet

Min nærmeste matbutikk har åpent til 23 hver eneste dag i påsken. Men vet ikke helt om jeg synes det er fint eller dumt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...