AnonymBruker Skrevet 10. februar #21 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2026 den 6.02): Folk flest over 30 i hvert fall, de som er modne nok til å ikke være livredde for å være på "feil" plattform. Anonymkode: 138fd...a99 Har ingen ting med å være på feil plattform å gjøre. Facebook er kynisk og manipulerende, Meta er en vederstyggelighet og Zuckerberg fremstår mer og mer som en inkarnasjon av Satan. Nei, andre plattformer er heller ikke noe bedre. De er rigget for at folk skal tilbringe mest mulig tid der, hisse seg opp og spy ut hat mot hverandre, slik at tech-oligarkene skal tjene mer penger. Selv Kvinneguiden er bedre enn Facebook. Men ja, jo. Folk i 60-årene som bruker Facebook som om det fortsatt var 2010 er faktisk ekstra kleint. Facebook anno 2010 er ikke som Facebook i dag og folk i dag vet stort sett bedre. Anonymkode: 403e0...14d 1
NatNat Skrevet 10. februar #22 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det virker som om du ikke er klar over at Meta grafser til seg alt som kan grafses av personlig informasjon ...? Naturligvis utleverer man privatlivet sitt når man er på Facebook; det er jo hele forretningsidéen til nettstedet. Anonymkode: 5321c...42c Det gjelder for mange nettsider.. og min personlig info er ikke så top secret eller interessante..
AnonymBruker Skrevet 10. februar #23 Skrevet 10. februar jeg måtte kutte ut facebook, slekta mi er ganske venstreradikal og jeg sliter med å klare å holde kjeft. Så det ble bare bråk av å være innpå der 😂 Anonymkode: 13afd...bcd
AnonymBruker Skrevet 10. februar #24 Skrevet 10. februar Synes bare Facebook har blitt kjedelig savner litt slik det var. Skriver du Spania nå. Er siden full av Spania i to dager. Anonymkode: 61443...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #25 Skrevet 10. februar NatNat skrev (48 minutter siden): Det gjelder for mange nettsider.. og min personlig info er ikke så top secret eller interessante.. Facebook/Meta er en versting når det gjelder personlig informasjon, og en folk som har tilhørighet til Frankrike, burde ikke glemme hvilke idealer man hadde i 1789; med en "det er ikke så farlig"-holdning hadde det ikke blitt noen revolusjon. Anonymkode: 5321c...42c
AnonymBruker Skrevet 10. februar #26 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2026 den 11.10): Er det fortsatt noen som stiller dette loslitte, gamle spørsmålet fra forrige århundre? 🤦♀️ Anonymkode: 8f948...28e Facebook er jo ikke fra forrige århundre? Anonymkode: 56379...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #27 Skrevet 11. februar Suverent, Facebook. Jeg har ikke lagt til venner, men hvor er gruppene og annet innhold? Ja, jeg kan for eksempel søke opp gruppene, men Facebook er virkelig et makkverk. Anonymkode: 138fd...a99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå