AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Så mye som ikke fungerer skikkelig, som håndtering av rapporterte regelbrudd, man får opp varsler om kommentarer og likes lenge etter (som om det nettopp skjedde), man kan skrive i grupper uten godkjenning av innlegg og likevel blir ikke innleggene publisert osv. Og så kom dette i dag. Hvorfor er avvis eneste alternativet? Det virker ikke som at andre er innlogget på brukeren og det er heller ingen "verktøy" involvert. Facebook blir bare verre og verre. Anonymkode: 138fd...a99
Gladgutten79 Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så mye som ikke fungerer skikkelig, som håndtering av rapporterte regelbrudd, man får opp varsler om kommentarer og likes lenge etter (som om det nettopp skjedde), man kan skrive i grupper uten godkjenning av innlegg og likevel blir ikke innleggene publisert osv. Og så kom dette i dag. Hvorfor er avvis eneste alternativet? Det virker ikke som at andre er innlogget på brukeren og det er heller ingen "verktøy" involvert. Facebook blir bare verre og verre. Anonymkode: 138fd...a99 På tide å bare kutte det ut da kanskje?🤔
Eric_B Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Det varslet kommer av at "hektisk aktivitet". Algoritmen anser det som urealistisk at det er bare deg. Hvis du er 100% sikker på at det faktisk bare er deg, så tar du en pause og vurderer bruken din av Facebook. Jeg hadde nok bytta passord for å være sikker.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Har folk facebook framdeles 🫣 Anonymkode: c5ad2...73e 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har folk facebook framdeles 🫣 Anonymkode: c5ad2...73e Er det fortsatt noen som stiller dette loslitte, gamle spørsmålet fra forrige århundre? 🤦♀️ Anonymkode: 8f948...28e 6 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har folk facebook framdeles 🫣 Anonymkode: c5ad2...73e Å så tøff å stille det spørsmålet. Anonymkode: d103a...452
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Eric_B skrev (14 minutter siden): Det varslet kommer av at "hektisk aktivitet". Algoritmen anser det som urealistisk at det er bare deg. Hvis du er 100% sikker på at det faktisk bare er deg, så tar du en pause og vurderer bruken din av Facebook. Jeg hadde nok bytta passord for å være sikker. Jeg er ganske aktiv, både i grupper og i andre kommentarfelter, og det må jeg få lov til. Det er ikke slik jeg jeg publiserer ti ganger i minuttet etc. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det fortsatt noen som stiller dette loslitte, gamle spørsmålet fra forrige århundre? 🤦♀️ Anonymkode: 8f948...28e Jeg visste at det ville komme. Folk skjønner ikke at folk flest fortsatt bruker Facebook i større eller mindre grad. Anonymkode: 138fd...a99
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ganske aktiv, både i grupper og i andre kommentarfelter, og det må jeg få lov til. Det er ikke slik jeg jeg publiserer ti ganger i minuttet etc. Jeg visste at det ville komme. Folk skjønner ikke at folk flest fortsatt bruker Facebook i større eller mindre grad. Anonymkode: 138fd...a99 Sannsynligvis fordi de ikke klarer å konsumere større mengder med tekst, men må ha ting bildeform og tik tok-lengde for at det skal bli forståelig. Anonymkode: 8f948...28e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Jeg ble utestengt av fb da jeg svarte på et kommentarfelt, for første gang, hvor de spurte om favoritt restaurant. Svarte bare med navnet på restauranten og det ble tydeligvis sett på som hat mot folkegruppe eller noe. Er lenge siden nå, så husker ikke eksakt hva som sto i rapporten. Motsa den flere ganger, men FB sto på sitt. Jeg sletta FB etter det. Nå har jeg av-amerikanisert telefonen, så vil nok ikke lage ny profil eller laste ned FB igjen. Anonymkode: 97528...079
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #10 Skrevet 57 minutter siden Jeg avsluttet min facebook-konto rett før sommerferien i fjor. Anbefales. Savner det ikke. Anonymkode: 60b37...7de
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #11 Skrevet 50 minutter siden Synes Facebook har blitt skikkelig dritt i det siste. Får jo opp så mange poster av mennesker jeg ikke aner hvem er. Er på Facebook da store deler av familien er aktive der, er med i 2 grupper jeg ønsker å være i. Og får beskjeder fra borettslaget der, som ikke kommer noe annet sted. Anonymkode: 4cfbc...a15
skeiv-ostepop Skrevet 41 minutter siden #12 Skrevet 41 minutter siden Facebook/Meta har utviklet seg fra noe negativt til noe enda verre. Du er produktet de selger og de bryr seg midt i baken om din opplevelse eller problemer du har. Det meste der er nå automatisert med AI. Og de bommer ofte. Klager blir automatisk avvist. Rapporter blir automatisk lukket. Og innhold blir feilaktig registrert som misbruk. Og klager du på reaksjoner mot deg møter du et system som er laget for å trenere bort klagen. Så ønsker du å fortsatt bruke løsningen må du godta at du ikke har noen rettigheter og den dagen du får reaksjoner så har du ingen muligheter for å klage eller snakke med noen.
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #13 Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes Facebook har blitt skikkelig dritt i det siste. Får jo opp så mange poster av mennesker jeg ikke aner hvem er. Er på Facebook da store deler av familien er aktive der, er med i 2 grupper jeg ønsker å være i. Og får beskjeder fra borettslaget der, som ikke kommer noe annet sted. Anonymkode: 4cfbc...a15 Det glemte jeg å nevne, innlegg fra personer jeg aldri har hørt om, får også opp grupper for helt andre landsdeler. Anonymkode: 138fd...a99
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #14 Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er ganske aktiv, både i grupper og i andre kommentarfelter, og det må jeg få lov til. Det er ikke slik jeg jeg publiserer ti ganger i minuttet etc. Jeg visste at det ville komme. Folk skjønner ikke at folk flest fortsatt bruker Facebook i større eller mindre grad. Anonymkode: 138fd...a99 "Folk flest"? Kanskje de på 40/50/60+, men "folk flest" har gått videre i livet, og innser at noe som så morsomt ut for 20 år tilbake, ikke er det lenger; aktiviteten på Facebook stiger i takt med at folk nærmer seg pensjonsalderen. Facebook i 2026 er like "in" som nettsidene ulv.no og sau.no. Anonymkode: 5321c...42c
Eric_B Skrevet 20 minutter siden #15 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er ganske aktiv, både i grupper og i andre kommentarfelter, og det må jeg få lov til. Det er ikke slik jeg jeg publiserer ti ganger i minuttet etc. Jeg visste at det ville komme. Folk skjønner ikke at folk flest fortsatt bruker Facebook i større eller mindre grad. Anonymkode: 138fd...a99 At du syns du må få lov til det, er dessverre ikke relevant. Du må nesten forholde deg til plattformen, og slutte å bruke den om du ikke liker begrensningene den gir. Jeg fikk varslet når jeg kommenterte på post nr 300 eller noe sånt ifbm en bursdag, så det er ganske mye som skal til.
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #16 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): "Folk flest"? Kanskje de på 40/50/60+, men "folk flest" har gått videre i livet, og innser at noe som så morsomt ut for 20 år tilbake, ikke er det lenger; aktiviteten på Facebook stiger i takt med at folk nærmer seg pensjonsalderen. Facebook i 2026 er like "in" som nettsidene ulv.no og sau.no. Anonymkode: 5321c...42c Folk flest over 30 i hvert fall, de som er modne nok til å ikke være livredde for å være på "feil" plattform. Anonymkode: 138fd...a99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå