Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde en "interessant" opplevelse her om dagen... Etter en (for den del himmelsk) orgasme, brøt jeg ut i hysterisk gråt som jeg ikke klarte å stoppe. Aner ikke selv hva som utløste det, men jeg lurer på om noen andre har opplevd noe lignende? Og om noen kan gi meg en forklaring på hva som kan utløse noe sånt (må jo berolige den stakkaren som var til stede med ett eller annet :forvirret: ).

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Det er slett ikke uvanlig, har opplevd det flere ganger selv, og har hørt om mange andre som gjør det også.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er ikke noe jeg har opplevd mange ganger, men om det er til noen trøst har det vært etter vanvittige deilige orgasmer.Kanskje noe med at man da er så fullstendig tilstede i egen kropp at følelser som vanligvis er godt skjult og glemt dukker opp? Eller at det er en slik fullstendig utladning at kroppen reagerer en smule ukontrollerbart?

Gjest gjest1
Skrevet

Det skjer meg ofte, det er jo fordi det er godt. Men veldig stress når jeg alltid får spørsmålet om det er noe galt osv! Så klart er det ikke noe galt, jeg har just pult! Hoho!

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ikke noe jeg har opplevd mange ganger, men om det er til noen trøst har det vært etter vanvittige deilige orgasmer.Kanskje noe med at man da er så fullstendig tilstede i egen kropp at følelser som vanligvis er godt skjult og glemt dukker opp? Eller at det er en slik fullstendig utladning at kroppen reagerer en smule ukontrollerbart?

Henger meg på denne teorien ja. Det dukker gjerne opp noen tårer når man føler så mye og så sterkt at man har behov for en ventil for å slippe ut litt av trykket.

Skrevet

Dette har jeg også opplevd, men ikke så ofte. Synes teorien til lenej høres veldig logisk ut.

Skrevet

Dette har skjedd meg også, flere ganger. Hos meg virker det som om det inntreffer når det er virkelig lenge siden jeg har hatt orgasme (med en kar) - kanskje det er derfor det føles så sterkt?

Dessverre er det nå snakk om et par år siden sist....stakkars meg.... :grine:

Gjest Gjest
Skrevet
Dette har skjedd meg også, flere ganger. Hos meg virker det som om det inntreffer når det er virkelig lenge siden jeg har hatt orgasme (med en kar) - kanskje det er derfor det føles så sterkt?

Dessverre er det nå snakk om et par år siden sist....stakkars meg.... :grine:

:ler: I så fall kommer jeg til å grine som niagarafossen.

Gjest Gjest
Skrevet

Har hendt meg også, det er veldig rart. Men sambo skjønner jo at det er fordi det var så vanvittig godt, så han ligger bare og gliser mens jeg griner! :ler: Det har muligens noe med spenninger i kroppen som løsner og hormoner som frigis.

Skrevet

Det har jeg opplevd mange ganger, tror selv fordi det er så mange gode følelser underveis:)

KJæresten min syns det er fint han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...