mommyaka Skrevet tirsdag kl. 20:50 #21 Skrevet tirsdag kl. 20:50 Lest begge bøkene ( om disse to) og de er skikkelig 🥵🥵🥵 mye mer en du ser på serien Men elsker historien.. elsker guttene og det de har.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:59 #22 Skrevet tirsdag kl. 20:59 Tanna skrev (4 minutter siden): Jeg er en av dem som har lest bøkene utallige ganger over mange år og kan vel nesten all dialogen utenat. Jeg er imponert over hvor godt serien har blitt tatt i mot, men til tross for at den ligger høyt på listen på hbo og står øverst i bokhandlerne sine hyller, så hører jeg ingen ting om den i det daglige (utenom på nett da). Jeg gleder meg til sesong 2, for oppfølgeren «the long game» er hakket bedre enn «heated rivalry» og har en mye enklere tidslinje å følge. Jeg syns for øvrig at de veldig eksplisitte scenene er litt too much. Men det er kanskje fordi jeg kjenner historien så godt og ikke har behov for dem for å følge utviklingen av forholdet mellom S&i. Jeg må ærlig talt si at jeg ikke føler det er like eksplisitt i boken, den er faktisk ganske tam i forhold til mange andre bøker i samme sjanger. Sexscenene er vel strengt talt ikke så veldig eksplisitte. De viser jo ingenting og definitivt ikke mer enn i massevis av typiske Hollywoodfilmer. Hadde det ikke vært to menn hadde svært få reagert. Men jeg tror det som gjør at de føles mer eksplisitte enn mange andre sexscener er lydbildet. Mangelen på musikk i mange av dem. At ting er kleint og pinlig, avbrytes av dialog og ikke romantiseres eller er perfekt. Og ikke minst at serien som helhet framstår som så ekte at man dras inn og nærmest blir en del av rommet sammen med rollekarakterene enten de flørter, spiser, krangler, ser på TV eller har sex. Min teori er at det er hva som både får folk til både å elske serien og til å føle sexscenene så veldig påfallende, sexy, motbydelige eller hva enn. Vi er der med Shane og Illya, vi ser dem ikke utenfra. Anonymkode: f6fdb...b1c 1
Tanna Skrevet tirsdag kl. 21:45 #23 Skrevet tirsdag kl. 21:45 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Sexscenene er vel strengt talt ikke så veldig eksplisitte. De viser jo ingenting og definitivt ikke mer enn i massevis av typiske Hollywoodfilmer. Hadde det ikke vært to menn hadde svært få reagert. Men jeg tror det som gjør at de føles mer eksplisitte enn mange andre sexscener er lydbildet. Mangelen på musikk i mange av dem. At ting er kleint og pinlig, avbrytes av dialog og ikke romantiseres eller er perfekt. Og ikke minst at serien som helhet framstår som så ekte at man dras inn og nærmest blir en del av rommet sammen med rollekarakterene enten de flørter, spiser, krangler, ser på TV eller har sex. Min teori er at det er hva som både får folk til både å elske serien og til å føle sexscenene så veldig påfallende, sexy, motbydelige eller hva enn. Vi er der med Shane og Illya, vi ser dem ikke utenfra. Anonymkode: f6fdb...b1c Jeg er generelt ikke glad i sexscener verken av det ene eller andre slaget. Men motbydelige er de ikke, det er ganske smakfullt utført så vidt jeg kan bedømme. jeg sier heller ikke at alle scenene er eksplisitte, det er vel kanskje spesielt én eller to jeg tenker på. Det er veldig mye å elske ved serien, og historien har så mange lag at jeg skjønner de som ser den flere ganger. 2
Tanna Skrevet tirsdag kl. 21:48 #24 Skrevet tirsdag kl. 21:48 mommyaka skrev (56 minutter siden): Lest begge bøkene ( om disse to) og de er skikkelig 🥵🥵🥵 mye mer en du ser på serien Men elsker historien.. elsker guttene og det de har. Hehe har du lest mange bøker av dette slaget? Kan komme på mange med mer 🌶️🌶️🌶️ bøker enn GC-serien
mommyaka Skrevet onsdag kl. 06:24 #25 Skrevet onsdag kl. 06:24 Tanna skrev (8 timer siden): Hehe har du lest mange bøker av dette slaget? Kan komme på mange med mer 🌶️🌶️🌶️ bøker enn GC-serien Jeg er ny på dette, holder på med For the fans nå, har Storytel. Men kom gjerne med 🥵🥵🥵 bøker
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:36 #26 Skrevet onsdag kl. 07:36 mommyaka skrev (1 time siden): Jeg er ny på dette, holder på med For the fans nå, har Storytel. Men kom gjerne med 🥵🥵🥵 bøker Den er veldig fin! litt usikker på om de ligger på Storytel ennå, men sjekk ut Alessandra Hazard 🫣 og hvis du kan like litt psykopati anbefaler jeg Onley James Anonymkode: 6075d...277
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:49 #27 Skrevet onsdag kl. 07:49 Jeg synes denne kommentaren i nrk oppsummerer det så fint "lokker med sex, men leverer på lengsel" https://www.nrk.no/filmpolitiet/anmeldelse_-_heated-rivalry_-1.17735884 Det er slik jeg også føler det, jeg kjenner igjen følelser fra da jeg møtte min partner. Selv om vi er heterofile, og dermed ikke relaterte oss til skam og legning osv. Jeg liker serien svært godt. Og helt ærlig synes jeg det er befriende å se romantikk uten damer jeg ikke kan relatere meg til. Det er også fint å se en serie uten noe kjønnsrollemønster, slik det ofte blir i heterofile romantiske serier. Jeg føler ofte at vanlige romantiske serier enten følger et ekstremt gammeldags kjønnsrollemønster, eller de gjør det til et poeng at de ikke gjør det. Her slipper vi det. Dette er utvilsomt min favoritt av nye serier! Anonymkode: 40fb3...bac 3 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:51 #28 Skrevet onsdag kl. 07:51 Tanna skrev (10 timer siden): Jeg er en av dem som har lest bøkene utallige ganger over mange år og kan vel nesten all dialogen utenat. Jeg er imponert over hvor godt serien har blitt tatt i mot, men til tross for at den ligger høyt på listen på hbo og står øverst i bokhandlerne sine hyller, så hører jeg ingen ting om den i det daglige (utenom på nett da). Jeg gleder meg til sesong 2, for oppfølgeren «the long game» er hakket bedre enn «heated rivalry» og har en mye enklere tidslinje å følge. Jeg syns for øvrig at de veldig eksplisitte scenene er litt too much. Men det er kanskje fordi jeg kjenner historien så godt og ikke har behov for dem for å følge utviklingen av forholdet mellom S&i. Jeg må ærlig talt si at jeg ikke føler det er like eksplisitt i boken, den er faktisk ganske tam i forhold til mange andre bøker i samme sjanger. Jeg føler også at jeg lever i et vakuum på internett, men det skal sies at jeg hørte om serien på NRK radio. De snakket om at voksne kvinner omfavner serien og det blir omtrent hysteri når Connor og Hudson viser seg i offentligheten. Serien har en IMDB-rating på 8.9 noe som er veldig, veldig bra. Episode 5 har en rating på 9.9/10 og det er helt imponerende. Det er ikke en giga-hollywood-produksjon og ingen av skuespillerne er kjente fra før (for meg iallefall). Likevel setter den rekorder og sprer seg som ild i tørt gress. Anonymkode: 4e99a...1bd 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:31 #29 Skrevet onsdag kl. 11:31 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg føler også at jeg lever i et vakuum på internett, men det skal sies at jeg hørte om serien på NRK radio. De snakket om at voksne kvinner omfavner serien og det blir omtrent hysteri når Connor og Hudson viser seg i offentligheten. Serien har en IMDB-rating på 8.9 noe som er veldig, veldig bra. Episode 5 har en rating på 9.9/10 og det er helt imponerende. Det er ikke en giga-hollywood-produksjon og ingen av skuespillerne er kjente fra før (for meg iallefall). Likevel setter den rekorder og sprer seg som ild i tørt gress. Anonymkode: 4e99a...1bd Castingen er eksepsjonell! Hudson Williams (Shane) er helt fersk som skuespiller. Connor Storri (Illya) har litt mer erfaring, men har aldri hatt noen større roller. Han spilte i den etter min mening fantastiske filmen Riley, men kan ikke si jeg så hvor stort talent han hadde der på samme måte som i Heated Rivalry. Hovedrolleinnehaveren der, derimot, spilte fantastisk bra! Anbefales! Anonymkode: f6fdb...b1c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:56 #30 Skrevet onsdag kl. 13:56 Jeg elsker alt som har med "smut" å gjøre. Går nesten en bok hver dag. Har nå sett 1 og 2 episode og fatter ikke hva greia er. Det er jo 0 handling i denne serien. Anonymkode: 3f175...27e
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #31 Skrevet 20 timer siden Sexscenene er noe av det mest sexy jeg har sett på lenge, og mener Tilogmed det kunne vært flere av dem. Men er nok pga Ilya hekten. Synes ikke scenene mellom Kip og han andre var noe digge. Et eller annet med Ilya sin vanvittige cocky badboy mode miksa med følsomheten og lengselen hans etter Shane er helt vanvittig. Castingen er noe av det beste jeg har sett på lenge. Anonymkode: be866...b6d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå