Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå kjente jeg at jeg ble matt.. 

Er dette også en ting? Vaske hender før man tar ut av oppvaskmaskin? Og før man dekker på også da, vel? Er dere så grisete at dere må det? 

Man vasker hender etter do besøk og før man behandler mat ( og gjerne etter mat).. Og om man får gris på hendene såklart, eller etter butikken.. Men ellers? Nei. Da hadde hendene mine blitt enda mer såre og antagelig hadde det skapt mer sykdom enn å ikke gjøre det. Får da være grenser til hysteri. 

Endret av Perfume
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaske hendene før jeg tar ut av oppvaskmaskina?? 

Nei glem det. 😂 Så sykt hysteriske folk er. 

Hvilke bakterier er det dere er redde for egentlig? 

Jeg vasker hendene etter dobesøk, før matlaging og underveis i matlaging. Det holder. 

Har ei venninne som er så hysterisk og vi har rett og slett måttet begrense kontakten. Jeg orker ikke. Man går jo rundt på nåler. Sist klaga hun fordi jeg ikke vaska hendene da jeg dekket på til frokost, selv om jeg akkurat hadde vasket hendene etter et dobesøk ("men jeg så jo at du holdt i kaffekoppen din etterpå"). Det ble også feil da ei annen venninne skrelte poteter og lot de ligge i oppvaskkummen. Hun kunne ikke spise potetene. Altså, potetene skal koke i 25 minutter, HVA ER DU REDD FOR? 

Det er slitsomt. Folk må ta ansvar for fobien sin. Klarer de ikke å deale med den, så får de selv tømme oppvaskmaskina, skrelle poteter og dekke bord. Ikke tvinge hysteriet over på folk de er glad i. 

Anonymkode: deda8...341

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2026 den 9.01):

Tullete svar. Det handler ikke om at man er redd for at skal SKJE noe, selv om man selvsagt kan overføre smitte på den måten. Det handler også om at det er ekkelt og uappetittlig. 

Anonymkode: dcbf2...08c

Nei, men da er det jo bare inne i hodet ditt? "Ekkelt og uappetittelig" er ikke objektiv, det er noe du synes. For andre er det helt uproblematisk. 

Anonymkode: 2a785...de0

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...