AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:55 #41 Skrevet torsdag kl. 17:55 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du skjønner jo ikke poenget. Du kan gjøre hva du vil, men ikke anbefal det til andre og få det til å fremstå som at du er lur og de som følger anbefalinger er hysterisk mammapoliti. DET er hersketeknikk det. Ingen har sagt noe om gift de presenterer fakta som er at MME kan inneholde de og de bakteriene og at viser til anbefalingene for hvordan tilberede så man kan være sikker på at baby ikke blir syk. Såklart kan man ta sjansen, risikoen er jo veldig lav for at baby blir syk. Ergo vil det være kjempemange som har gjort det feil og det gikk helt fint. Men siden konsekvensene potensielt er veldig alvorlige så anbefaler man å gjøre det riktig likevel. For for noen få gikk det ikke bra og det er så lett å unngå. På samme måte er det veldig lav risiko for at jeg havner i en dødsulykke på vei til barnehagen. Jeg har likevel hjelm og refleks på meg og barnet om jeg sykler, og setter barnet i godkjent barnesete hvis vi kjører. Det hadde jo vært enklere uten men det smarte å gjøre er å vurdere riskiko og potensielle konsekvenser og så følge enkle måter å redusere disse på. Det er ikke veldig vanskelig å blande MME selv med varmt nok vann eller ikke gi gammel MME. Fulgte du ikke kostholdsregler, droppet alkohol osv når du var gravid? En helt annen ting som gjør at Babybrezza har vært omdiskutert er at det har vært tilfeller der den har blandet feil så baby har blitt enten dehydrert (for mye pulver) eller ikke fått nok næring (for lite pulver). Det er også vanskeligere å vaske enn bare flaskene, så det kan gro bakterier i selve maskinen. Blander man selv har man bedre kontroll. Anonymkode: fc905...9a4 👏 Anonymkode: dfdba...cae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå