Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 har kjøpt sukkererter for første gang etter mange godord. hvordan gjør jeg så?forslag tas i mot med takk!
Dina Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Skjær de i litt mindre biter (eller ikke...), og fres dem kjapt i stekepanna, nam!
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Ta av strengen og skjær de på langs eller i biter, kort steketid. Jeg pleier å ha sukkererter i wok eller pasta. Sammen med aspargestopper er dette mine favoritter for tiden. Sukkererter er gode som snacks og rå i salater også.
Scheherazade Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 Eller du kan koke de, cirka et halvt-ett minutt i vann. Pleier bare å koke de som de er, rett fra posen. Eller hvis det skal være litt ekstra fint: 1,5 dl vann, sort nykvernet pepper, salt og 1 ss smør kokes opp, sukkerertene kokes i smørvannet i et halvt minutt.
-Fisken- Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Ha de rå i en blandet salat Ha i wok Ha i en gryterett Til taco I omelett Surret til f.eks kyllingfilet I sauser
-Fisken- Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 Ha de rå i en blandet salat Ha i wok Ha i en gryterett Til taco I omelett Surret til f.eks kyllingfilet I sauser ← Eller i pytt i panne. Egentlig passer sukkererter til det meste
Hilde Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 Ellers blir de veldig gode hvis man smørdamper de!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 tuusen takk for svar! skjønner at de går til det meste ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå