AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:20 #21 Skrevet mandag kl. 14:20 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei, jeg tror nok ikke det. Men jeg tenkte kanskje det var vanlig å finne på aktiviteter sammen i et langvarig forhold, gå turer sammen, treffe venner sammen eller bare finne på noe utenfor huset sammen. Det er tydelig fra responsen at dette er helt vanlig så det aksepterer jeg 😄 Ts Anonymkode: 5e4f0...74f Det er vanlig å finne på ting sammen også, men mange av dem som gjør det er kanskje ikke på kg for å svare. Men husk at du kan jo prøve å finne på noe gøy om du kjenner du kjeder fem 😊 Anonymkode: 350b9...2e6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:29 #22 Skrevet mandag kl. 14:29 Vi har felles hobby i gaming, forskjellig maingame men spiller også mye felles. Ellers går vi tur hver ettermiddag for å prate og å få luft. Drar på utflukter, opplevelser, kino og resturanter innimellom. Jeg trives svært godt med vårt liv og våre interesser. Vi begge hater å være sosiale med andre, men trives godt i hverandres selskap. Anonymkode: 3e0ee...0a4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:00 #23 Skrevet mandag kl. 15:00 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Norske menn flest ER kjedelige. De har kjedelige hobbyer og er sirompa, med mindre det gjelder å ta på seg kondomdrakt og sykle rundt omkring eller løpe i skauen uten mål og mening. Anonymkode: 7f18c...20c Tja, nå er det jo jeg som er mannen i forholdet så du trenger ikke klandre menn for at de ikke vil gjøre noe i akkurat denne tråden tenker jeg. Anonymkode: 5e4f0...74f 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:22 #24 Skrevet mandag kl. 15:22 25år sammen. Liker samme serier/filmer/musikk, turer og biler. Vi kan sitte hjemme og koseoss, gå på kino,ut å spise,fjellturer,pusse opp sammen,Vi går oppå hverandre hele tiden og elsker det! Vi trives best i hverandres selskap! Vi er bestevenner og gjør nesten alt i lag Vi klarer fint å slappe av sammen uten at det er kleint som mange gjør! Desverre aldri vært heldkg med barnepass disse 19årene med barn da, men har fått til tid sammen på en eller annen måte som vi er fornøyd med. Når de er voksen alle så sksl vi reise og oppleve verden sammen, alene! Gleder oss! Det jeg ikke tørr gjør han,, og han får glede i at jeg ser på og jeg glede av at han gjør det. Og det jeg gjør som han ikke tørr syns han er gøy at jeg gjør. Alle er forskjellig. Noen liker å være sammen, andre ikke! De som ikke trives så godt sammen går nok fort fra hverandre når barn! er voksen! Finn noen å gjøre ting med eller hobbyer om hun/han ikke blir med. Anonymkode: 6c749...bd4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:28 #25 Skrevet mandag kl. 19:28 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Norske menn flest ER kjedelige. De har kjedelige hobbyer og er sirompa, med mindre det gjelder å ta på seg kondomdrakt og sykle rundt omkring eller løpe i skauen uten mål og mening. Anonymkode: 7f18c...20c Ja skulle heller jobba i en kebabshappe på kveldstid Anonymkode: 035a3...230
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:30 #26 Skrevet mandag kl. 19:30 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Norske menn flest ER kjedelige. De har kjedelige hobbyer og er sirompa, med mindre det gjelder å ta på seg kondomdrakt og sykle rundt omkring eller løpe i skauen uten mål og mening. Anonymkode: 7f18c...20c Anonymkode: 5ae9c...243
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:20 #27 Skrevet mandag kl. 20:20 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja skulle heller jobba i en kebabshappe på kveldstid Anonymkode: 035a3...230 Ja, for det finnes ingen mellomting, ikke sant? Anonymkode: 7f18c...20c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå