Gå til innhold

Hvorfor skjer det ingenting??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Full av håp gikk jeg på apoteket i lunsjen i forrige uke og kjøpte en graviditetes test. Kunne spart meg de pengene og heller kjøpt bind, ja....... :(

Jeg forventer ikke noe mirakel over natta (selv om det er gjerne det det er..... :roll: ), men HVORFOR SKJER DET INGENTING?????????

Jeg drømmer om natta at jeg er gravid, overalt hvor jeg snur meg er det gravide kvinner, mor eller far på tur med sine små, og jeg ser det vel fordi det er der tankene mine er, tror jeg!

Jobber i butikken Glitter, og flere ganger om dagen kommer det nybakte mødre inn med vidunderene sine, mens jeg bare får de forhatte mensen dagene!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil:

Måtte bare få ut litt frustrasjon! Takk!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme måte! "Alle" blir gravide bortsett fra meg! Familien maser, alle regner med at vi snart skal ha barn. Har ikke sagt noe om at vi prøver, nettopp av den grunn. Da hadde det bare blitt enda mer mas! På jobb er opptil flere av jentene ute i permisjon, og visstnok skal 5 (!) til ut nå i løpet av de neste månedene! Holdt på å sette meg ned og grine da jeg fikk vite det, selvsagt samme dag som jeg selv fikk mensen, igjen!!! Blir skikkelig deppa av dette!

Er nygift og har OK sted å bo, og det gjør ikke forventningene hos andre mindre... sukk :( Vil at det skal skje noe nå!!

Og ja, det er gravide mennesker overalt for tiden!

Skrevet

Må få delta i klageropet.

Hvorfor i alle bananer skjer det ikke noe?

Men jeg må innrømme at jeg er utålmodig, vi har jo ikke prøvd så lenge, så jeg har ikke legitim grunn til å rope.

Er bare så rugeklar!

Har dere prøvd lenge jenter?

Skrevet

Jaaa, så enig!

"Alle" er gravide!!!

Men jeg skal i hvertfall ikke klage, ikke enda i hvertfall.

Jeg går og venter på resultat av første "prøving". Venter (forhåpentligvis ikke) på mens en av dagene.

Håper

Gjest Anonymous
Skrevet

Jobbet selv med saken i 9 måneder og vi satt med samme følesen vi også. Alle andre blir gravide,men ikke oss. Men søren meg så ble vi gravide når vi minst ventet det også da. Helt utrolig og vi fatter det ikke helt ennå. Ønsker dere lykke til og tvi tvi - det blir nok deres tur om ikke så alt for lenge :D

Skrevet

Jeg er en av de "forhatte" gravide - som hadde det på samme måte som dere. Så også gravide overalt eller lykkelige mødre med sine små. Først 1 år etter jeg sluttet med p-pillen ble jeg gravid. Da hadde vi prøvd lenge syntes vi, og hadde bestemt oss for å legge prosjektet på hylla en stund, for jeg ble så fryktelig lei meg hver gang mensen kom og var VELDIG fokusert på det å bli gravid. Da vi hadde slått oss til ro med tanken på å vente litt ble jeg gravid. Hyggelig overraskelse, og vi har termin 6.april 2003. Jeg er blitt fortalt at dersom man har brukt p-pillen blir man enten gravid med det samme en slutter, eller så tar det tid,ja!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Skrevet

Jeg vil også være med å klage litt! :(

Sliter med at 'alle' i familien min blir gravid, jeg. Og føler meg superegoist fordi jeg tenker: "Hvorfor dem, og ikke meg". Søstra til mannen min har prøvd i 10 år og endelig blitt gravid. Er jo glad på hennes vegne, men jeg sliter når jeg ser den voksende magen hennes. Jeg vil også være gravid!! Har prøvd 7-8 måneder nå, familien hans maser om og om igjen om jeg ikke er gravid (moren hans ville bli mer glad hvis jeg ble gravid enn om det gikk bra med søstras unge, altså). Syklusene mine er helt på tryne også! *argh* Kunne det bare feste seg inni der så ville jula mi vært redda. *sukk*

Maggie!

- som tross alt er gla' for å bli tante til ei 30. desember (tror jeg det var) og en i april -

Skrevet

Jeg vil også bli meg å sutre litt. Vi har nå forsøkt det siste 1/2 året ved eggløsnngstiden (for da burde vi vel kunne klare det). Men nei! M.... kommer hver bidie mnd. alikavel. Jeg blir snart sprø. Det virker som om andre får det til bare man tenker ordet sex. Verden er urettferdig!!!!

Alle rundt oss maser, men vi har så langt klart å holde det hemmelig for den nærmeste fam. at vi håper og krysser fingrene hver mnd. Men det er sabla vanskelig å ikke sprekke. For alle spørr og spørr, hvorfor ikke få barn nå? Dere har det så godt, har vært forlovet så lenge..... osv. dere kjenner det nok igjen. En dag kommer vi vel til å sprekke.

I dag kom mensen. Jeg som hadde håpet. Tror jeg snart slutter å håper. Blir så skuffet hver gang.

Skrevet

Å, det er så godt å høre at det ikke bare er meg som føler det slik.

Vi har prøvd i noen mnd. no, har hatt to sykluser på 35 og 33 dager og nå er jeg på dag 52 og ingen mens., har tatt 2 gravitester og begge negative-blir så frustrert av dette. Det bekymrer meg litt at ikke mensen kommer, da kan jeg jo vertfall ikke bli gravid.

Lykke til, til dere alle sammen

Skrevet

Godt og høre at det bare ikke er meg som er frustrert over tingenes (manglende) tilstand! :)

Vi har ikke prøvd mer enn ca. tre måneder, så det er ingenting som tilsier at det er noe galt, men det er bare jeg som er så SINNSYKT utålmodig!

Et par vi kjenner har unge på snart et år- og venter nr.2 om tre måneder. :o

Hu blir gravid bare han ser på henne! Hvorfor har noen det slik- mens andre må slite seg halvt ihjel for det??????

Vi giftet oss for tre måneder siden, og "alle" venter på at nyheten om graviditet skal komme. Svigerinna mi maser, mamma maser, besteforeldrene hans maser. Hva pokker skal vi si?

"Du skjønner, vi har prøvd en liten stund, men hvis du unnskyldner oss litt så kan vi stikke og ta oss et knull så får vi se om det hjelper"!!!!!!! :sjarmor:

DA hadde de nok holdt kjeft, tenker jeg! :ler:

Gjest Zalomine
Skrevet

Hvorofr må folk mase om noe slikt? Det er da ikke noe de har noe med! Jeg håper jeg slipper at noen maser på meg noen gang, babyer kommer ikke på bestilling.

Nå prøver ikke vi enda da, så jeg skal ikke klage, men, jeg mener at ingen har en rett til å mase på noen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig, hvorfor må folk mase. Noen få har hintet til oss om at det snart er på tide - da svarer jeg bare at "en har ingen garanti for at en kan få barn" - da blir det som regel stille... Det er mange som strever, og folk burde være litt mer taktisk enn å drive å mase!

Skrevet

Vil bare gjøre dere desperate oppmerksomme på at noen kropper reagerer negativt på høyspentledninger og vann (innsjø, hav).

:roll:

Har ei venninne som fikk vite dette av refleksologen sin. Etter å ha prøvd et par år flyttet de ca en kilometer vekk fra vannet (uten visshet om vann-reageringa) og et par måneder etter ble hun gravid.

:D

Er forresten også fra Porsgrunn og bodde nede i begynnelsen av storgata(mot hydro, ved elva).

Skrevet

Åja......det er så utrolig frekt av andre og mase slik! For det er sant som Gjest skrev her, en har aldri noen garanti mot og få barn.

Kom et ungt par inn i butikken igår med et lite nurk på noen uker. Det lyste lykke av dem, og hadde lyst til og grine!!! :cry:

Men, jenter........selv om vi ønsker oss en kul på magen (og ingen mensen på 9 mnd :D ) så må vi ikke la dette ta fra oss alt av livsglede!

Ikke la dette overstyre livet deres, jenter!!!!

Skrevet

Heia!

Jeg vil også henge meg på her, ikke fordi jeg har noen rett til å klage på at jeg ikke har blitt gravid..(er i prøve mnd. 2 nå, så vi har ikke akkuratt prøvd en evighet.), men fordi vi så fryktelig gjerne ønsker oss barn nå!

Tenker masse på det, og ser gravide og søte små babyer over alt! venner blir gravide uten å ønske det, svigerinna mi har akkurat fått barn. Vi er nygifte og alle spør når ungen kommer... men som gjest tidligere sa, så er det faktisk ikke alle som blir gravid med en gang eller som kan få barn i det hele tatt. Tenker spesielt på dette siden mamma og pappa ikke trodde de kunne få barn, og etter 12 år så kom jeg.. er redd dette er arvelig... men jeg vil i allefall kontakte lege før det har gått så lang tid, hvis det ikke skulle klaffe!

Vil ønske alle prøvere lykke til!!! Det blir nok vår tur også!!!

Koz..

Skrevet

Vil bare sende dere alle litt av mine ((((((((((((((lykke-vibber)))))))))))))))

Vi skulle vente et år til før vi kasta p-pillen, men naturen ville det annerledes.. Sitter her nå og er 30 fullgåtte uker, og føler litt dårlig samvittighet for dem som virkelig prøver. :oops:

Vil bare ønske dere alle lykke til og håper vi med tid og stunder ser dere her inne med kul på magen. :ler::ler:

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Det er jo alltid sånn at når man ønsker seg en ting så ser man den overalt. Da jeg sparte til moped i mine yngre år så jeg bare mopeder, da jeg ønsket meg barn så jeg kun damer med kul på magen! :wink:

Mener jeg har lest at 90 prosent av prøverne blir gravide i løpet av et år, så fatt mot! :)

Gjest Jente23
Skrevet

Er helt enig med alle dere som skriver at det finnes store mager og små nurk overalt for tiden...

Hva skjer???

Hvorfor kan ikke jeg også???

Etter snart 1 1/2 år med prøving (og feiling...) begynner jeg å bli oppgitt!

:cry:

Og alle damene i familien i alle generasjoner før meg har ikke engang fått sin første mens etter at de begynte å prøve!

:-?

Jeg blir så lei meg... Kanskje jeg skal gjøre som damen ovenfor her et sted, å gi opp.. Da skjer det kanskje noe?

Får prøve det...

Thanx for reading!

:oops:

Gjest Cleopatra
Skrevet (endret)

....

Endret av Cleopatra
Skrevet

Jeg er ei jente på 24 - som velvillig slenger meg på i utsagnene deres. Føler med dere alle sammen, vet selv så altfor godt hvordan dere har det... :(

Jeg og min samboer har nå prøvd i over 2,5 år med å få barn, og er igang med utredning på sykehus. De har ikke funnet noen feil enda, men skal snart begynne på en kur som øker eggproduksjonen, - og da får vi håpe det sitter i boks! :D

Et råd til dere som virkelig sliter med dette, er å gå inn på FUB.no og videre til Chat. Der treffer dere likesinnede som er utrolig fine å prate med. Ellers så har DoktorOnline.no et eget forum for ufrivillig barnløse. :P Og der finner du kun innlegg, informasjon og råd om dette temaet.

Ellers ønsker jeg alle dere Verpe-syke; Lykke til og stå på!

Varme klemmer fra Tinarina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...