AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:12 #1 Skrevet søndag kl. 10:12 Jeg er og vært over lengre tid psykisk utmattet på jobb. Og det handler ikke om arbeidsoppgavene. Men jeg har gått gjennom ting som har gjort at jeg sliter med å komme meg til jobb . Jeg har vært mye syk og fraværende fra jobb siste måneden, gått glipp av viktige møter og andre sosiale sammenkomster, jeg sliter med å stå opp på morgenen og er sykmeldt. Jeg har gått gjennom en trakasseringssak som leder ikke tok alvorlig nok og ikke HR heller. Jeg har ikke varslet på vedkommende, men kun hatt dialogmøte med HR. Den som er utøver av trakasseringen er en kollega som jeg jobber tett med. Jeg har forsøkt å prate med vedkommende om det, men det viser seg at vedkommende ikke ønsker å prate om det heller, jeg har forsøkt å ta en prat med vedkommende. Men vedkommende ønsker ikke å praye. Jeg ser nå at jeg har fått gjengjeldelse tilbake, og dette er både at vedkommende snakker om saken min til andre og blåser dette opp, og samt driver med arroganse mot meg. Har sett at dette er en jobb jeg har lyst til å si opp snart, men jeg har ikke funnet noen ny jobb. Hva er deres råd? Jeg har over lengre tid sett at ledelsen ikke har gjort noe for å ivareta meg og nå opplever jeg gjengjeldelse fra den som utøver trakasseringen. Anonymkode: fbfcf...471 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:17 #2 Skrevet søndag kl. 10:17 Bare bli sykemeldt til du finner ny jobb fort som mulig. Du kommer til å få en skikkelig smell om ikke lenge. Ikke ødelegg livet med det søppelet du omgås på jobb,det er det ikke verdt! Anonymkode: 9323e...1ec 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:21 #3 Skrevet søndag kl. 10:21 Jeg opplevde noe ganske likt, bare at ledelsen støttet meg. Derimot gjorde en del kolleger som støttet hun som trakasserte livet surt for meg. Det var helt uutholdelig å være på jobb, så jeg søkte ny jobb og sa opp. Var sykemeldt en mnd, men fant ut at det egentlig bare gjorde alt verre at hun kunne spre rykter fritt, samt at det ikke så bra ut i ny jobbsøkeprosess. Anonymkode: e249c...26e 4 1 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:24 #4 Skrevet søndag kl. 10:24 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Den som er utøver av trakasseringen er en kollega som jeg jobber tett med. Anonymkode: fbfcf...471 Uenighet eller trakassering? Anonymkode: 4b7a7...b2d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:00 #5 Skrevet søndag kl. 11:00 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Bare bli sykemeldt til du finner ny jobb fort som mulig. Du kommer til å få en skikkelig smell om ikke lenge. Ikke ødelegg livet med det søppelet du omgås på jobb,det er det ikke verdt! Anonymkode: 9323e...1ec For en dårlig arbeidsmoral. Man søker ny jobb og holder ut. TS er jo ikke syk. Misbruk av systemet. Anonymkode: d6f1a...8b2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:50 #6 Skrevet søndag kl. 11:50 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): For en dårlig arbeidsmoral. Man søker ny jobb og holder ut. TS er jo ikke syk. Misbruk av systemet. Anonymkode: d6f1a...8b2 TS er allerede sykemeldt som en følge av arbeidsmiljøet,så påstanden din holder ikke. Anonymkode: 4a89b...6a6 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:54 #7 Skrevet søndag kl. 11:54 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): For en dårlig arbeidsmoral. Man søker ny jobb og holder ut. TS er jo ikke syk. Misbruk av systemet. Anonymkode: d6f1a...8b2 Ikke misbruk v systemet nei. Når ledelsen ikke gjør jobben sin blir det sånn. Anonymkode: adb7a...312 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:59 #8 Skrevet søndag kl. 13:59 Send en melding til nav og be om å få en timeavtale med sykefraværsveileder. Be om å få snakke om friskmelding til arbeidsformidling. Anonymkode: cac96...60a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå