AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Er det noen steder som tar i mot utedresser som trenger lapping? Jeg har en IKEA-pose full av utvokste utedresser der barnet slet hull på samme sted (søm, innside knær) på alle dressene så de trenger litt lapping. Det er utenfor hva jeg klarer fikse eller har tid til å finne ut av. Men det er jo Reima-dresser så de er jo egentlig gode og varme, det virker synd å kaste dem. Klescontainere her jeg bor vil kun ha hele klær. Jeg tenkte kanskje det finnes noen som tar imot varme uteklær som må fikses litt på og så sender til Ukraina eller noe. Har dere noen tips eller er det bare å kaste? Anonymkode: af38d...b84
luxifine Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Facebook: klær gis bort, trenger lapper/vedlikehold. Gis bort til noen som ønsker å fikse dem. 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Skrevet 8. februar Gi bort på finn, eller selg for lav pris med fiks ferdig. Ta bilde av buksene så folk ser hullene. De som kan lappe sparer nok gjerne de pengene. Anonymkode: 81699...61f
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Skrevet 8. februar Ja absolutt 😊 gi dem vekk på en lokal facebook side. Jeg er en av dem som fikser på gode men brukte klær og så donerer dem til turistforening/barnehage/folk jeg vet trenger/veldedighet. Er absolutt marked for det, bare vær nøye på å informere om hvilke skader og lokasjon dressene har. Anonymkode: 83656...22b 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Skrevet 8. februar Man får kjøpt reparasjonskit på Reima med lapper som en kan klippe til og lime på. De sitter lenge på. Anonymkode: 9c056...8c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå