AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Skrevet 8. februar Jeg har noen røde flekker i ansiktet som ikke vil forsvinne. De dukket plutselig opp og nå har jeg hatt de i flere måneder. Jeg synes de er veldig skjemmende og dekker de alltid med concealer og sminke. Har veldig lyst til å få de fjernet, men har lest at man ofte må ta flere behandlinger og at de kan komme tilbake. Er det noen som har erfaring med dette? Hvilken type behandling som funket? Om det var i Oslo området vil jeg også gjerne høre hvilken klinikk du evt gikk til? Anonymkode: 230ed...e81
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Skrevet 8. februar Blir veldig takknemlig hvis noen kan dele sin erfaring her:) Anonymkode: 230ed...e81
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Skrevet 8. februar Drammen Laserklinikk v Drude Kilen. Anonymkode: 06276...df7 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drammen Laserklinikk v Drude Kilen. Anonymkode: 06276...df7 Takk for svar:) Kan du si noe mer, om f eks hvordan resultatet ble og hvor mange behandlinger som måtte til? Anonymkode: 230ed...e81
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Brukte laser Anonymkode: d5d48...659 Takk for svar:) Ble resultatet bra? Hvor mange behandlinger måtte du ha? Anonymkode: 230ed...e81
AnonymBruker Skrevet 8. februar #7 Skrevet 8. februar Hos meg gikk det tilslutt bort av seg selv, men det tok år. Anonymkode: 72505...94c
AnonymBruker Skrevet 15. februar #8 Skrevet 15. februar Noen flere som vil dele sin erfaring? Anonymkode: 230ed...e81
monican94 Skrevet 15. februar #9 Skrevet 15. februar Sprengte blodkar som i én strek/et blodkar eller et område ? Bilde ? Jeg sliter og med plutselige røde fekt begge kinn pluss nesa trudde lenge rosacea men iflg lege er det ikke det.. hatt noen år n, prøvd myyye kremer..
AnonymBruker Skrevet 19. februar #10 Skrevet 19. februar IPL laser hos akademi klinikken. Tok 4 runder, helt borte nå, men man må regne med litt vedlikehold… Anonymkode: d5c81...9fe 1
Capazitet Skrevet 19. februar #11 Skrevet 19. februar Har hørt at blodårene kjem tilbake etter ei stund etter laserbehandling
PM75 Skrevet 25. februar #12 Skrevet 25. februar Jeg skal ta laser i ansiktet mot sprengte blodkar i slutten av mars. Gleder meg til å få det gjort! Jeg har tidligere tatt sklerosering for å fjerne sprengte blodkar på beina og det ble mye bedre etter bare 1 behandling.
AnonymBruker Skrevet 26. februar #13 Skrevet 26. februar PM75 skrev (14 timer siden): Jeg skal ta laser i ansiktet mot sprengte blodkar i slutten av mars. Gleder meg til å få det gjort! Jeg har tidligere tatt sklerosering for å fjerne sprengte blodkar på beina og det ble mye bedre etter bare 1 behandling. Skriv gjerne hvordan det gikk. Jeg har enda ikke bestilt time, skulle så gjerne hørt litt mer om andres erfaringer først. Har for øvrig også sprengte blodkar på bena som jeg har lyst til å fjerne, men har det flere forskjellige steder( legger og lår), og tenker at det sikkert må bli dyrt? Hadde du mye? Og hvor mye betalte du? Anonymkode: 230ed...e81
TS-bruker Skrevet 26. februar #14 Skrevet 26. februar Som flere her sier, laser. Laser perfeksjonerer huden. Én gang i året for vedlikehold. IPL er ikke en laser, men en lyskilde, en kraftig en, men det er det som fungerer best på sprengt blodkar. Har tatt erbium-laser en gang og fikk glødende hud. 1
PM75 Skrevet 26. februar #15 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Skriv gjerne hvordan det gikk. Jeg har enda ikke bestilt time, skulle så gjerne hørt litt mer om andres erfaringer først. Har for øvrig også sprengte blodkar på bena som jeg har lyst til å fjerne, men har det flere forskjellige steder( legger og lår), og tenker at det sikkert må bli dyrt? Hadde du mye? Og hvor mye betalte du? Anonymkode: 230ed...e81 Jeg betalte 4000,- for en behandling - både lår og legger. Alt ble ikke borte, men det ble mye bedre. Anbefales 👍
AnonymBruker Skrevet 26. februar #16 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2026 den 15.26): Takk for svar:) Ble resultatet bra? Hvor mange behandlinger måtte du ha? Anonymkode: 230ed...e81 1 behandling. Det ble bra etter noen uker ja. Før det ble det mørkt og stygt. Ikke kommet tilbake foreløpig. Er vel 5-6 år siden Anonymkode: d5d48...659 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #17 Skrevet 28. februar Noen som kan anbefale klinikk i Oslo- Lillestrøm området? Anonymkode: 230ed...e81
AnonymBruker Skrevet 6. mars #18 Skrevet 6. mars De sprengte blodkarene forsvinner muligens bare midlertidig. I hvert fall gjorde de det hos meg. Har tatt mange runder med laser, så forsvinner de, og kommer tilbake igjen. Slitsomt å holde på med dette. Anonymkode: 33958...93c 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #19 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): De sprengte blodkarene forsvinner muligens bare midlertidig. I hvert fall gjorde de det hos meg. Har tatt mange runder med laser, så forsvinner de, og kommer tilbake igjen. Slitsomt å holde på med dette. Anonymkode: 33958...93c Det er det jeg er redd for… Har ikke lyst til å bruke masse penger på laserbehandling hvis de kommer tilbake igjen. Jeg har bare to prikker, de er små men allikevel veldig tydelige, veldig røde hvis du skjønner. Hvordan var dine? Var det et større område i ansiktet med sprengte blodkar eller var de små? Anonymkode: 230ed...e81
PM75 Skrevet fredag kl. 18:18 #20 Skrevet fredag kl. 18:18 PM75 skrev (På 25.2.2026 den 20.58): Jeg skal ta laser i ansiktet mot sprengte blodkar i slutten av mars. Gleder meg til å få det gjort! Jeg har tidligere tatt sklerosering for å fjerne sprengte blodkar på beina og det ble mye bedre etter bare 1 behandling. Nå har jeg hatt en behandling. Ikke verdens mest behagelig sak, men gikk raskt. Jeg ser klar forbedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå