Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og må slutte å snuse. Jeg tenkte å bare slutte helt, men for å gjøre det litt lettere første uken, vurderer jeg å prøve Onico. 

Jeg har snust epok nr 1 Ice Blue 4, og lurer på hvilken onico som evt ligner mest? 

Noen som vet, eller har andre tips? 

Anonymkode: 2787e...867

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og må slutte å snuse. Jeg tenkte å bare slutte helt, men for å gjøre det litt lettere første uken, vurderer jeg å prøve Onico. 

Jeg har snust epok nr 1 Ice Blue 4, og lurer på hvilken onico som evt ligner mest? 

Jeg prøvde ut flere forskjellige nikotinfrie snuser, og landet på Loop sin nikotinfrie. Den er mest lik Ice Blue - helhvit. Epok har også noen nikotinfrie, men de syntes jeg ikke smakte godt (mango f.eks). 

Anonymkode: e4131...3cd

Skrevet

For min del var det kun det at de hadde mint i seg som gjorde at de erstattet snusen litt når jeg kjente suget. Onico pepparmint eller pure white er de eneste som gjør at det svir litt i tannkjøttet. De andre smakene jeg har prøvd ga absolutt ingenting annet enn at du legger en snuspose der.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Snuste samme som deg, Onico smaker IKKE likt. Jeg snuser Epok Peppermint og syns den er veldig lik, gikk veldig greit å slutte ved positiv test ved å bruke den :) 

Anonymkode: 0c413...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...