AnonymBruker Skrevet i går, 06:58 #1 Skrevet i går, 06:58 Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og må slutte å snuse. Jeg tenkte å bare slutte helt, men for å gjøre det litt lettere første uken, vurderer jeg å prøve Onico. Jeg har snust epok nr 1 Ice Blue 4, og lurer på hvilken onico som evt ligner mest? Noen som vet, eller har andre tips? Anonymkode: 2787e...867
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og må slutte å snuse. Jeg tenkte å bare slutte helt, men for å gjøre det litt lettere første uken, vurderer jeg å prøve Onico. Jeg har snust epok nr 1 Ice Blue 4, og lurer på hvilken onico som evt ligner mest? Noen som vet, eller har andre tips? Anonymkode: 2787e...867 Jeg prøvde ut flere forskjellige nikotinfrie snuser, og landet på Loop sin nikotinfrie. Den er mest lik Ice Blue - helhvit. Epok har også noen nikotinfrie, men de syntes jeg ikke smakte godt (mango f.eks). Anonymkode: e4131...3cd
Blod Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden For min del var det kun det at de hadde mint i seg som gjorde at de erstattet snusen litt når jeg kjente suget. Onico pepparmint eller pure white er de eneste som gjør at det svir litt i tannkjøttet. De andre smakene jeg har prøvd ga absolutt ingenting annet enn at du legger en snuspose der.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og må slutte å snuse. Jeg tenkte å bare slutte helt, men for å gjøre det litt lettere første uken, vurderer jeg å prøve Onico. Jeg har snust epok nr 1 Ice Blue 4, og lurer på hvilken onico som evt ligner mest? Noen som vet, eller har andre tips? Anonymkode: 2787e...867 Snuste samme som deg, Onico smaker IKKE likt. Jeg snuser Epok Peppermint og syns den er veldig lik, gikk veldig greit å slutte ved positiv test ved å bruke den Anonymkode: 0c413...166
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå