AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Noen som har hatt det? Jeg har smerter ved urinrørsåpningen og det kjennes hovent ut. Googler meg frem til at det kan være det. Må man ta prøve for behandling? Hos lege eller gynekolog? Anonymkode: e5c3e...a55
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som har hatt det? Jeg har smerter ved urinrørsåpningen og det kjennes hovent ut. Googler meg frem til at det kan være det. Må man ta prøve for behandling? Hos lege eller gynekolog? Anonymkode: e5c3e...a55 Om du blir henvist videre er det i såfall urolog. Gynekolog har ikke ned urinveiene å gjøre. Men du bør kanskje testes for uvi og kjønnsykdommer. Ser det står at man kan ta Pensel prøve eller urinprøve. Begynn hos fastlegen du Anonymkode: 632fb...2c6
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Hvor gammel er du? Man kan få slike plager i forbindelse med overgangsalder. Uansett så er det fastlegen som blir første stopp. Anonymkode: e6889...36c
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du? Man kan få slike plager i forbindelse med overgangsalder. Uansett så er det fastlegen som blir første stopp. Anonymkode: e6889...36c 46 ,så det kan jo stemme det... Anonymkode: e5c3e...a55 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå