Gjest Ny i gamet Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Det arket som heter Foreløpig beregning av skatter og avgifter regner jeg med det står på. Forløpig beregning av skatt og avgift etter skattefradrag: xxxx -Forskuddstrekk (trukket av arb.giver): xxxxx Foreløpig beregnet skatt til gode (uten renter): xxxxx Betyr det at jeg får igjen eller skylder? Det er ikke minustegn foran. Min første ordentlig selvangivelse...
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Hvis det står at du har beregnet skatt til gode så får du igjen ja
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Trodde ikke jeg skulle få noe så jeg tør nesten ikke tro at det er sant. Men hvis det er sant blir jeg glad Takk for svar
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 Det er ihvertfall der jeg har sett hvert år, og jeg har alltid fått igjen den summen som stod der
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Men det er jo ikke sikkert at det stemmer, da. Du må selv gå nøye igjennom hele selvangivelsen din og sjekke at alle tall er riktige (sammenligne med papirene du har fått fra bank osv), og at alle fradrag og alt annet er med, samt evt føre på ting som ikke er med i det hele tatt. Resultatet kan bli veldig ulikt det som står der nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå