LiseTV Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden For min del så er begge deler stygt og ubehagleg å bruke. Vokste opp som gutt og ungdom med det som ett krav Hvorfor er det slik, og hvorfor "må" damer også bruke desse jakkene? Jeg har vert sykemeldt noe uker og kjedet meg, men laget en liten statestikk om bruken blant personer i seriøse programmer på TV 66 % va kvinnene brukte det. 94 % av mennene. Tragisk? Ja for meg så. 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Enig, ufeminint og stygt på kvinner. Reagerer på kvinner og bruk av benklær også, stygge posete bukser. Og tung sminke. Burde vere nok med en lett maskarabruk og litt rød blush til kinnene. Kvinner må lære seg å kle seg feminint og yndig, bukser og dressjakker gjør de bare mandige og totalt uten sjarm og ynde. Anonymkode: a5b8e...512 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Hva med å slutte å henge seg opp i hva andre går med? Er det noe som er «tragisk»/«totalt uten sjarme» så er det vel folk som dømmer andre på denne måten dere gjør. Det positive er at ma kan endre dette tankemønsteret. ❤️ Anonymkode: 5d7ed...ca1 2 1 5
Daria Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Jeg er 45 og har aldri vært i nærheten av en blazer - det er nytt for meg at det er noe jeg må bruke... 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Du snakker så varmt om at menn skal få gå i hva de vil, men det samme gjelder ikke for damer altså? Anonymkode: 67c52...1ee 8 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden To ting jeg ønsker å bemerke som mangeårig følger av forumet på kvinneguiden: 1) LiseTV har i flere innlegg snakket varmt om at menn burde få gå i kjole. Men jeg har ikke tall på hvor mange tråder hun har opprettet for å snakke nedsettende om kvinner som går i dress. Er du sikker på at det er frihet du ønsker deg? 2) LiseTV har en gjennomgående skrivefeil som pleier å gå igjen i mange av hennes innlegg. Jeg har ikke lyst til å si nøyaktig hva den er, fordi jeg vil kjenne igjen LiseTV neste gang hun uttaler seg anonymt også. Men skrivefeilen er for de som er våkne nok til å se den tilstede i innlegget hennes denne gangen også - OG det første svaret, som passelig nok er anonymt. Diskuterer vi med oss selv for å få mer enighet for vårt syn, hmmm? Seriøst, LiseTV. Jeg har lyst til å si at dette begynner å bli slitsomt, men faktum er at dette passerte slitsomt i fjor en gang. Nå er det bare patetisk. Så jeg har en aldri så liten bønn til deg. Vær så snill: Anonymkode: f92ad...eca 4 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Jeg bruker blazer fordi jeg syns det er behagelige å ha på, det er greit med jakke man kan ta av og på etter hvor varm man er og jeg syns det er feminint og stilig. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Hvis det var et «krav» å gå i blazer/dressjakke så ofte at det har skapt en slik enorm motvilje, må du enten være utrolig gammel, eller vokst opp i en meget spesiell familie eller vokst opp i et annet land enn Norge. Og hvorfor er det et mål at kvinner skal være yndige hele tiden? Anonymkode: a30b7...0c8 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Det er i alle fall ingenting yndig med en mann i kjole, LiseTV. Anonymkode: 06a57...225 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå