AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Skrevet 7. februar Er det liksom innfor å bestille foodoora på the well da man er hotellgjest? Jeg tenker jo at det er jo lov på alle andre hoteller, de kan jo ikke nekte folk å spise andre greier på rommene sine..? Anonymkode: 7e37e...9ed
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Burde vel være innafor. Men kanskje møte budet på parkeringsplassen? Anonymkode: a5809...6fc 2 1
aksase Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det liksom innfor å bestille foodoora på the well da man er hotellgjest? Jeg tenker jo at det er jo lov på alle andre hoteller, de kan jo ikke nekte folk å spise andre greier på rommene sine..? Anonymkode: 7e37e...9ed Vet ikke, men hvorfor skal du det? TW har da en utmerket restaurant som serverer en opplevelse i stedet for foodora som tilbyr lunken mat i papp og plastikk.
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Skrevet 7. februar aksase skrev (6 minutter siden): Vet ikke, men hvorfor skal du det? TW har da en utmerket restaurant som serverer en opplevelse i stedet for foodora som tilbyr lunken mat i papp og plastikk. tull og tøysekopp! da jeg bodde i oslo bestilte jeg pang pang biff fra the dinner og den var supergod. ikke til the well da. men likevel.... Anonymkode: b2f36...e59 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Skrevet 7. februar aksase skrev (9 minutter siden): Vet ikke, men hvorfor skal du det? TW har da en utmerket restaurant som serverer en opplevelse i stedet for foodora som tilbyr lunken mat i papp og plastikk. Har ennå til gode å bli imponert av maten på the well. Så jeg har også kjørt og kjøpt meg noe mat andre steder. Anonymkode: beaff...046 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå