AnonymBruker Skrevet i går, 15:22 #1 Skrevet i går, 15:22 Dere som har seboreisk eksem i hodebunnen, hva gjør dere som hjelper? Jeg bruker en sjampo fra sebamed og innimellom fungoral, det har vært den beste løsningen for meg i mange år. Jeg må likevel vaske håret hver dag for å unngå ekstrem kløe og fett hår, så det er ikke optimalt. Jeg er veldig interessert i hva andre gjør. Anonymkode: 78ab6...dbc
AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #2 Skrevet i går, 15:25 Akkurat nå: billig parfymefri babysjampo fra coop, og smører med et annet babyprodukt: fett fra Kokoso https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/dusj-og-bad/kokoso-baby-okologisk-premium-kokosolje,5004849 Anonymkode: e5c07...fa1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:26 #3 Skrevet i går, 15:26 Har du prøvd Daxxin psoriasis sjampo? Jeg elsker den Fungural etc fungerte, men de lukter død Anonymkode: 5a203...557
AnonymBruker Skrevet i går, 15:27 #4 Skrevet i går, 15:27 Kostholdsendring. Kuttet alkohol, bakst, sukkerdrikke. Gikk på streng diett 3 mnd, etter det introduserte jeg diverse matvarer forsiktig, og fant ut hva som trigger. Muggost, alkohol , brus og gjærbakst kuttet jeg helt ut. Får til tider tendens på høsten, men er under full kontroll. Anonymkode: a3d3c...95c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:27 #5 Skrevet i går, 15:27 Shampoo med salisylsyre funker for meg i de verste periodene. Anonymkode: 5b456...796
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå