AnonymBruker Skrevet 17. februar #81 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 11.37): Jeg har vært på tre dater med en kjempesøt dame, og vi har kost oss veldig. Jeg ble derfor tatt på senga da hun i går ville avslutte, fordi hun sa hun trengte en litt større mann som fikk henne til å kjenne seg nett og tatt vare på. Jeg er så lei meg, vi hadde det så fint, men så viser det seg at høyden faktisk er viktigere 😔. Ikke mye selvtillit igjen nå. Anonymkode: 40b56...b5a Jeg forstår at dette er vondt for deg, og det er lov til å være lei seg. Ta den tiden du trenger for å komme deg videre, og det blir bedre, selv om det kanskje ikke kjennes sånn ut nå. Det er mange kvinner som er like høye eller lavere enn deg, den riktige for deg finnes der ute God klem til deg ❤️ Anonymkode: cde57...609 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #82 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2026 den 9.44): Mulig de har ønsker, men menn har ikke lov til å si det høyt. Da blir det bråk. Anonymkode: 6617b...a7d Morsom du. Fint i kjelleren hos mamma? Anonymkode: fcc6b...302 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar #83 Skrevet 18. februar Venter fremdeles i spenning på om ts eller andre menn som er lave vil date damer som er høye 🤣🤣🤣underlig at ingen menn i tråden klarer å svare, ts burde hvertfall gjøre det, Tilogmed fått et tilbud her inne av ei høy ei hehe. Hans og andre menn sin stillhet på det spørsmålet stilt typ 4 ganger er også et svar hehe . Anonymkode: 8cf74...537 4 1
knooters Skrevet 18. februar #84 Skrevet 18. februar Jeg hadde lett tatt noen på 180 over noen på 160. Sånn om du MÅ ha bevis på at menn har slike preferanser, også. (men det er ikke en sterk en, det ville aldri vært en dealbreaker hvis viktigere ting var på plass) 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #85 Skrevet 19. februar knooters skrev (På 18.2.2026 den 10.43): Jeg hadde lett tatt noen på 180 over noen på 160. Sånn om du MÅ ha bevis på at menn har slike preferanser, også. (men det er ikke en sterk en, det ville aldri vært en dealbreaker hvis viktigere ting var på plass) Og du er hvor høy? Anonymkode: 8cf74...537
AnonymBruker Skrevet 19. februar #86 Skrevet 19. februar Men sånn er det. Jeg har blitt dumpet av menn pga strekkmerker på magen og hengepupper. Folk har sine preferanser. Nå er jeg samboer med en helt fantastisk mann som elsker kroppen min akkurat slik den er. Anonymkode: 7259f...50e 1 1
Rotemor Skrevet 19. februar #87 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 13.06): Legg merke til alle damene som sier de ikke vektlegger høyde. De har alltid en lav mann som eks, en i familien, en bekjent eller kollega. Aldri som "aktiv" kjæreste. Alle er for vindmøller...så lenge de står i noen andres hage. Anonymkode: 0c1b2...f3f Bs. Incelsvar. 1
Million Skrevet 19. februar #88 Skrevet 19. februar Jeg tror neppe en kvinne ville sagt noe sånt, selv om det var den faktiske grunnen. Kvinner pleier å vise omsorg og skylder på seg selv som regel. I alle fall ikke noe en mann ikke kan noe for. Kvinner flest prøver å være høflige og sårer ikke unødig. Om noe, så er det veldig populært i dag å "ghoste" folk man ikke vil ha mer med å gjøre, for å slippe unna og selv si den sårende sannheten. Så denne historien tror jeg ikke noe på. HVIS det mot formodning skulle være sant, kan man vel trygt si du skal være glad til for å slippe unna et sånt hespetre av et kvinnfolk. 2
knooters Skrevet 19. februar #89 Skrevet 19. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Og du er hvor høy? Anonymkode: 8cf74...537 186cm. Og er overhodet ikke avhengig av å være kjempemye større enn en kjæreste for å føle meg mandig. (jeg kan godt være mindre for alt jeg bryr meg, det eneste er at proporsjonene ofte blir litt rare ut fra min smak når folk blir veeeeeeldig høye) Endret 19. februar av knooters
AnonymBruker Skrevet 19. februar #90 Skrevet 19. februar knooters skrev (5 timer siden): 186cm. Og er overhodet ikke avhengig av å være kjempemye større enn en kjæreste for å føle meg mandig. (jeg kan godt være mindre for alt jeg bryr meg, det eneste er at proporsjonene ofte blir litt rare ut fra min smak når folk blir veeeeeeldig høye) Hvorfor svarer du? Lave menn skulle svare… haha hæ seff ikke noe rart om di har dame på 160 eller 180…, ts og hans likemenn som klager på at damer kun vil ha høyere menn burde svare på om de selv vil ha høyere damer Anonymkode: 8cf74...537 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #91 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2026 den 3.19): Venter fremdeles i spenning på om ts eller andre menn som er lave vil date damer som er høye 🤣🤣🤣underlig at ingen menn i tråden klarer å svare, ts burde hvertfall gjøre det, Tilogmed fått et tilbud her inne av ei høy ei hehe. Hans og andre menn sin stillhet på det spørsmålet stilt typ 4 ganger er også et svar hehe . Anonymkode: 8cf74...537 Jeg er ikke ts men jeg ville helt klart datet damer som er høyere. Faktisk ser jeg ikke hva slags innvirkning det skulle hatt i et forhold. Desverre har jeg blir dumpet etter første date av alle som har vært høyere , så eneste usikkerheten ihht til høyere damer måtte være den hangupsen de selv har. Anonymkode: 4ce29...547 1
knooters Skrevet 23. februar #92 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2026 den 17.43): Hvorfor svarer du? Lave menn skulle svare… haha hæ seff ikke noe rart om di har dame på 160 eller 180…, ts og hans likemenn som klager på at damer kun vil ha høyere menn burde svare på om de selv vil ha høyere damer Anonymkode: 8cf74...537 Det er ikke noe kriterium i trådstarten om hvem som skal svare, og mange andre enn lave menn har delt sine tanker tidligere. Jeg hadde ikke hatt noe problem med en kvinne som er 190cm høy, for eksempel. Hvis du ikke ser relevansen av det, blir det ditt problem.
AnonymBruker Skrevet 23. februar #93 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2026 den 5.54): Kan disse prosentene som blir slengt ut dokumenteres på noen måte? Hvis ikke, så la være. Jeg mistenker også at dette er en oppdiktet tråd skrevet av en med komplekser for høyden, og det er fordi jeg tviler veldig sterkt på at noen ville sagt noe såpass sårende, en vil heller gi en snill forklaring der man skylder på at en ikke fikk tilstrekkelig følelser. Sier man sånt som TS refererer til, må det være noe dama sier med hensikt å såre, og da kan det i realiteten være andre grunner til at hun ønsket å avslutte. Det er jo gjerne når man er irritert eller skikkelig skuffet over noe at man sier sårende ting. Dette sagt, så er svært mange menn særdeles kravstore når det kommer til kropp og utseende, så det er ingen grunn til å forsøke å late som at menn ikke har krav, det blir latterlig. Det er ikke sånn at en høy kvinne har mengder av menn som står i kø for å bli kjæreste med henne, mange menn foretrekker damene som er mellom 160-170. De damene som er litt "chubby" blir heller ikke nedrent av interesserte menn. Det er et stort utseendepress, det kan alle unge av begge kjønn skrive under på. Anonymkode: 5970d...13b Anonymkode: 4ce29...547
AnonymBruker Skrevet 24. februar #94 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 11.37): Jeg har vært på tre dater med en kjempesøt dame, og vi har kost oss veldig. Jeg ble derfor tatt på senga da hun i går ville avslutte, fordi hun sa hun trengte en litt større mann som fikk henne til å kjenne seg nett og tatt vare på. Jeg er så lei meg, vi hadde det så fint, men så viser det seg at høyden faktisk er viktigere 😔. Ikke mye selvtillit igjen nå. Anonymkode: 40b56...b5a Dette er en trolle tråd, for jeg tror neppe en på 168 ikke vet at han sliter i dating markedet. Anonymkode: 4ce29...547
AnonymBruker Skrevet 24. februar #95 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 13.06): Legg merke til alle damene som sier de ikke vektlegger høyde. De har alltid en lav mann som eks, en i familien, en bekjent eller kollega. Aldri som "aktiv" kjæreste. Alle er for vindmøller...så lenge de står i noen andres hage. Anonymkode: 0c1b2...f3f Pøh. Jeg er gift med en lav mann. Jeg er lav selv. Han er helt perfekt. De fleste av oss damer er ikke perfekte, rike modeller heller. Vi vil ha en snill mann som får oss til å le, som er med oss og drar det økonomiske og emosjonelle lasset. Anonymkode: 70062...64b
AnonymBruker Skrevet 24. februar #96 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pøh. Jeg er gift med en lav mann. Jeg er lav selv. Han er helt perfekt. De fleste av oss damer er ikke perfekte, rike modeller heller. Vi vil ha en snill mann som får oss til å le, som er med oss og drar det økonomiske og emosjonelle lasset. Anonymkode: 70062...64b Meg igjen, som er gift med en lav mann. Hele familien hans er lave, det er nok genetisk. Alle mennene over gifteklar alder er gift. Anonymkode: 70062...64b
AnonymBruker Skrevet 25. februar #97 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 8.2.2026 den 22.37): Jeg er en dame som er høy. Tenker det er naturlig at menn ønsker å være sammen med ei som er på sin egen høyde eller lavere. Jeg har har alltid likt høye gutter. Dette henger sammen med at jeg ønsker at mannen skal være meg fysisk overlegen. Dette er biologi for min del. Og jeg har erfart at en mann som er lavere enn meg ikke funker i lengden for min del. Skjønner du ble lei deg siden du likte denne jenta. Men bedre at ho var ærlig og avsluttet det nå. Når det er sagt, tror jeg kanskje jeg ville gitt deg en annen forklaring enn høyden din. De fleste skjønner at det kan treffe litt hardt for en mann. Men hun var vel bare ærlig da. Lykke til videre i jakten på kjærligheten. Anonymkode: d584e...cb2 Hun var vel ca like ærlig som du🤣 Anonymkode: 4ce29...547
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå