Gå til innhold

Mann, 168 cm og ble nettopp dumpa ...

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 13.10):

Jeg var sammen med en som var 165 cm høy og jeg dumpet han ikke pga høyden, men på grunn av kompleksene han hadde rundt egen høyde og den sykelige sjalusien. Da han hadde slettet alle mannlige kontakter på telefon og mail, nektet meg å treffe bestemte venner fordi de kanskje omgikk gutter og lagde bråk i en uke hvis jeg var ute med en venninne fikk jeg nok. 

Anonymkode: 502cb...57d

Dette. De ødelegger for seg selv. Det samme skjedde med min eks. Da vi ble sammen, var han veldig fornøyd at han fikk en seriøs, grepa dame som var lojal mot ham. Men så fikk han plutselig oppmerksomhet fra en gammel kjæreste, og da mistet han hodet helt, fikk stormannskomplekset og begynte å se ned på meg. 

Anonymkode: 79ba5...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 16.52):

Det er normalt at kvinner kan ha forventninger til det fysiske.

Menn har ikke lov til det.

Anonymkode: 6617b...a7d

Menn har vel ikke annet enn fysiske krav. En kvinne skal helst være ung, tynn, veldig pen i ansiktet, ikke ha noen skavanker ved kroppen, petite, timeglassfigur og så videre. Legger hun på seg noen kilo etter fødsel eller får strekkmerker, så er det "innenfor" å pule andre. Som lite attraktiv dame har jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt latterliggjort, kalt stygge navn uprovosert, avvist og ghostet på grunn av utseendet mitt. Og nei, jeg er ikke overvektig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

En på 168 blir valgt bort av 77% av alle damer, så da er ikke mange noe å samle på.

Anonymkode: 4ce29...547

Den samme mannen på 168 velger bort alle damer som ikke er pene i ansiktet, alle overvektige damer og så videre. Menn er også kresne.

• Liker 2
Skrevet

For en grunn og lite smart dame du har datet. 

Du kommer til å finne en annen som passer deg bedre, men skjønner at det er kjipt. 

Hilsen gift med herlig og mandig mann som er 166 cm.

Anonymkode: 87967...c7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 11.37):

Jeg har vært på tre dater med en kjempesøt dame, og vi har kost oss veldig. Jeg ble derfor tatt på senga da hun i går ville avslutte, fordi hun sa hun trengte en litt større mann som fikk henne til å kjenne seg nett og tatt vare på. Jeg er så lei meg, vi hadde det så fint, men så viser det seg at høyden faktisk er viktigere 😔. Ikke mye selvtillit igjen nå. 

Anonymkode: 40b56...b5a

Ting som aldri har skjedd. Det er kun usikre små menn som tror at kvinner har behov for å føle seg "nett og tatt vare på".

Anonymkode: ec043...17d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ting som aldri har skjedd. Det er kun usikre små menn som tror at kvinner har behov for å føle seg "nett og tatt vare på".

Det var jo hun som trengte en større mann. Han forventet det jo ikke og ble overrasket. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var jo hun som trengte en større mann. Han forventet det jo ikke og ble overrasket. 

Hele innlegget er jo bare tull. dette er åpenbart en stråmann skrevet av en usikker tulling som har behov for å bekrefte sine egne bias om at han aldri kommer til å finnen noen, og at det er høyden som er grunnen. Typisk incel-piss, ser det på lang vei.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 13.06):

Legg merke til alle damene som sier de ikke vektlegger høyde. De har alltid en lav mann som eks, en i familien, en bekjent eller kollega. 

Aldri som "aktiv" kjæreste. 

Alle er for vindmøller...så lenge de står i noen andres hage.

Anonymkode: 0c1b2...f3f

Joda. Jeg er selv 175, og samboeren min er 170. Null problem det 😊

Anonymkode: fe0b1...5c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Joda. Jeg er selv 175, og samboeren min er 170. Null problem det 😊

Anonymkode: fe0b1...5c0

Med "alle damene" mener han selvfølgelig "de mest attraktive damene som alle menn vil ha". Han ser ikke på oss som damer i det hele tatt, vet du.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

En på 168 blir valgt bort av 77% av alle damer, så da er ikke mange noe å samle på.

Så vanvittig bra, dritforelsket i en som nok er bittelitt lavere enn meg på 170 så det høres betryggende ut :)

Anonymkode: e1633...614

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er TULL! Jeg er hodestups i en på 167 cm. Høyde har virkelig ingenting å si. 

Anonymkode: c3787...c1b

Da tilhører du en av de siste 23%. 

Det går fint ❤️❤️ han er så sexy og fiiiin. 

Anonymkode: c3787...c1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Da tilhører du en av de siste 23%. 

23% er plenty (gitt at tallet stemmer). Det er MER ENN STOR NOK datingpool.

Skrevet

Lurer fremdeeeeeeles på om lave menn vil date damer 7-10 cm høyere….  Menn som henger på kvinneguiden…. 

Anonymkode: 8cf74...537

• Nyttig 1
Skrevet

Du kan få gå på date med meg, jeg er 183 høy , har mageruter og er 36 cm rundt overarmene. 

Eller er det kanskje ikke så interessant....? 😏

Anonymkode: 49df4...52a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Du kan få gå på date med meg, jeg er 183 høy , har mageruter og er 36 cm rundt overarmene. 

Eller er det kanskje ikke så interessant....? 😏

Anonymkode: 49df4...52a

Haha love it. Spent på svaret.

Anonymkode: 8cf74...537

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 13.06):

Legg merke til alle damene som sier de ikke vektlegger høyde. De har alltid en lav mann som eks, en i familien, en bekjent eller kollega. 

Aldri som "aktiv" kjæreste. 

Alle er for vindmøller...så lenge de står i noen andres hage.

Anonymkode: 0c1b2...f3f

Jeg har både som eks og nåværende..

Anonymkode: 9d11a...ac8

Skrevet

Leste; Mann 16,8cm, nettopp dumpet  😜😅

Anonymkode: 71856...1b3

Skrevet
knooters skrev (3 timer siden):

23% er plenty (gitt at tallet stemmer). Det er MER ENN STOR NOK datingpool.

Handler jo om at disse 23% godtar KUN høyden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...