Gå til innhold

Mann, 168 cm og ble nettopp dumpa ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en dame som er høy. Tenker det er naturlig at menn ønsker å være sammen med ei som er på sin egen høyde eller lavere. Jeg har har alltid likt høye gutter. Dette henger sammen med at jeg ønsker at mannen skal være meg fysisk overlegen. Dette er biologi for min del. Og jeg har erfart at en mann som er lavere enn meg ikke funker i lengden for min del. 

Skjønner du ble lei deg siden du likte denne jenta. Men bedre at ho var ærlig og avsluttet det nå. Når det er sagt, tror jeg kanskje jeg ville gitt deg en annen forklaring enn høyden din. De fleste skjønner at det kan treffe litt hardt for en mann. Men hun var vel bare ærlig da. Lykke til videre i jakten på kjærligheten.

Anonymkode: d584e...cb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Altså, dette må være trolling eller så lurer jeg virkelig på hvorfor. Én ting er å ville føle seg liten og tatt vare på, men altså en sånn kombinasjon, en som er 169 og en på 185, nesten 20 cm forskjell, det må det vel bli vanskelig å leve med på sikt. Jeg er selv 173 og synes at 180 er fint, 185 blir høyt, 190 er faren min sin høyde og det blir veldig høyt. Hadde jeg selv vært 4-5 cm mindre som deg hadde jeg antatt det hadde blitt problemer i senga, med kyssing osv. Men kanskje det ligger litt i hvor du er lang (bein eller overkropp)

Anonymkode: 2bb55...5e0

Like lite trolling som menn som f eks tenner veldig på store rumper , blonde små damer, asiatiske ol. Jeg tenner mye mer på store ( høye, litt / mye muskuløse menn enn andre) snakker nå tenning.  

Anonymkode: 8cf74...537

Skrevet

Har han svart på om han vil date damer på 178-180?  Eller andre lave menn i denne tråden, kan de svare? Eller skal høydeshaming kun legges på kvinner? Hehe der kvinner nok ønsker større menn for å føle seg mer feminine vil nok lave menn ikke ha for høye kvinner av samme grunner, de vil føle seg maskuline.  Og lave menn har fra før ofte en veldig bevisst tankegang om at de ikke er høye og er ofte opptatt av det. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 17.03):

Å være virkelig mann har ingenting med høyden å gjøre. Husk det. Du er garantert mann nok❤️

Anonymkode: 724f1...586

Det kommer jo an på hva dama vil ha og tenner på. Jeg er lav selv, og har bare vært med menn på 180-200 cm. Liker bamse menn, og følelsen av å bli tatt vare på i kombinasjon med å føle meg feminin og nett. Liker å bli løftet opp å satt på kjøkkenbordet, eller benken for å kline/kose. Syns det er sjukt hot🔥Må ha en mann som kan løfte meg og slenge meg litt rundt. Først da er du mann nok. 

Anonymkode: ec21b...0c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 11.42):

Bra du ble kvitt henne ☺️ sånne er ikke mye å samle på

Anonymkode: a9079...a0c

En på 168 blir valgt bort av 77% av alle damer, så da er ikke mange noe å samle på.

Anonymkode: 4ce29...547

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En på 168 blir valgt bort av 77% av alle damer, så da er ikke mange noe å samle på.

Og han velger nok bort mange selv også. Å velge bort folk helt innafor, fremdeles. Å bli krenka fordi man ikke er alle sitt valg er litt patetisk. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 21.49):

Forresten tror jeg sjelden en oppegående kvinne hadde oppgitt det som grunn hvis hun likte deg ellers. Mest sannsynlig har du gjort noe mot henne som hun absolutt ikke liker og hun ønsket å såre deg 

Anonymkode: 502cb...57d

Enig i dette. Når noen (både menn og kvinner) ikke ønsker å gå videre med en date, drar de som regel en "det er ikke deg, det er meg"-regle. Hvis noen sier at de ikke vil ha den andre fordi han/hun er lav/tjukk/stygg eller noe annet konkret, er det gjerne fordi de ønsker å såre.

Ellers så har både kvinner og menn preferanser for utseendet til det motsatte kjønn, sånn er livet. Det er selvfølgelig kjipt å bli avvist av noen man liker, men hvis hun ikke liker deg pga. høyden, er hun ikke den rette for deg. Det finnes massevis av damer som ikke er så opptatte av høyden til menn.

• Liker 1
Skrevet

Etter tre dater er ikke dette årsaken. Vitner mer om kvinnehatende incelsnakk!

• Liker 2
Skrevet
Rotemor skrev (1 time siden):

Etter tre dater er ikke dette årsaken. Vitner mer om kvinnehatende incelsnakk!

Ja. Han tålte ikke bli avvist. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Han tålte ikke bli avvist. 

Evt så skjedde ingenting av det.

Skrevet

Attraksjon er jo gjerne summen av mange ting, og enkelte positive trekk nøytraliserer kanskje mangelen på et annet. Jeg synes jo det er synd om noen ville valgt bort drømmemannen kun basert på høyde. Greit at det er på lista, men øverst, virkelig? 

Jeg traff på en i helgen som jeg kjenner litt fra før, vil tippe han er rundt min høyde, 1,66. Han er så utrolig ansiktspen at jeg aldri tenker på at han ikke er veldig høy, bare positivt å ha ansiktet hans på nært hold 😆Høyde er uansett ikke noe jeg bryr meg særlig om. Han hadde ikke kledd å være mye over 1,70 uansett, ganske nett type, men trener mye og har muskler.

Dessverre er han 20 år yngre så jeg holder meg til å beundre ham 😄 Han har mye annet positivt da. Og før noen mener jeg velger bort basert på alder, og det er like ille, jeg er 50, han er 30 (og ser yngre ut), jeg tviler på at han ville satt pris på å få en «gammel» dame etter seg. 

Anonymkode: 55405...8a8

Skrevet

Dette er ikke ekte. Ingen kvinne hadde sagt det om hun så mente. Slutt å stille oss i dårlig lys.

Anonymkode: 2775c...7ce

• Liker 1
Skrevet
Perle skrev (På 7.2.2026 den 11.45):

Troll. 🙄

Om hun ville avsluttet, hadde hun skyldt på noe annet, mest sannsynlig seg selv. 

Så fordi du ( og jeg for den del) synes at det er helt bak mål å si noe sånt, så er jeg noen andre såpass fæle? 

Anonymkode: 184b5...59d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er TULL! Jeg er hodestups i en på 167 cm. Høyde har virkelig ingenting å si. 

Anonymkode: c3787...c1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er TULL! Jeg er hodestups i en på 167 cm. Høyde har virkelig ingenting å si. 

Da tilhører du en av de siste 23%. 

AnonymBruker
Skrevet

Lurer fremdeles på om ts eller annen lav mann kan kommentere hvilke damer de vil date selv høydemessig. Stilt det spørsmålet noen ganger nå, rimelig sikker på det ikke kommer et svar for en grunn 🤣høydepreferanser går nok to veier. Sleng på at menn oftere enn kvinner har mer preferanser for kropp og vekt så er vel status at menn generelt har flere ting de luker ut kvinner for? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da tilhører du en av de siste 23%. 

Hilsen incel, åpenbart. Denne «prosentregningen» er jo rent oppspinn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Det har lue og si når dagens 15 åringer er 185cm.. De blir høyere og høyere 

Anonymkode: bca04...aad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 11.37):

Jeg har vært på tre dater med en kjempesøt dame, og vi har kost oss veldig. Jeg ble derfor tatt på senga da hun i går ville avslutte, fordi hun sa hun trengte en litt større mann som fikk henne til å kjenne seg nett og tatt vare på. Jeg er så lei meg, vi hadde det så fint, men så viser det seg at høyden faktisk er viktigere 😔. Ikke mye selvtillit igjen nå. 

Anonymkode: 40b56...b5a

Da likte hun deg ikke. Sånt skjer. Mange damer blir også avvist fordi de ikke er pene nok. Been there, done that.

Anonymkode: 79ba5...3f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 13.06):

Legg merke til alle damene som sier de ikke vektlegger høyde. De har alltid en lav mann som eks, en i familien, en bekjent eller kollega. 

Aldri som "aktiv" kjæreste. 

Alle er for vindmøller...så lenge de står i noen andres hage.

Anonymkode: 0c1b2...f3f

Min lave eks er en eks fordi han pulte rundt mens jeg var gravid og fortsatte etter at jeg tilga ham under forutsetning om at han skulle holde seg trofast. Ikke bidro han til noe hjemme etter at vi fikk to barn heller. Så det at noen er en eks, betyr ikke at de blir dumpet grunnet høyden. 

Anonymkode: 79ba5...3f5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...