AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:03 #21 Skrevet lørdag kl. 16:03 Å være virkelig mann har ingenting med høyden å gjøre. Husk det. Du er garantert mann nok❤️ Anonymkode: 724f1...586 1 1
Blått Skrevet lørdag kl. 16:05 #22 Skrevet lørdag kl. 16:05 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Legg merke til alle damene som sier de ikke vektlegger høyde. De har alltid en lav mann som eks, en i familien, en bekjent eller kollega. Aldri som "aktiv" kjæreste. Alle er for vindmøller...så lenge de står i noen andres hage. Anonymkode: 0c1b2...f3f Nå har jeg barn på skolen og det er mange menn på min høyde (170 cm) eller lavere som har samboer eller gift. Det går helt fint 🥰 Nå er jeg singel selv og jeg har prøvd Tinder - da det er eneste stedet jeg har tilgjengelig for å treffe menn. Jeg traff en mann som var 3 cm høyere enn meg, men det ble ikke noe av fordi at han som han sa ordrett "jeg gidder ikke å kaste bort mine beste år på å være i et forhold". Da var det jo bare å avslutte kontakten og gå videre. 6 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:09 #23 Skrevet lørdag kl. 16:09 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var sammen med en som var 165 cm høy og jeg dumpet han ikke pga høyden, men på grunn av kompleksene han hadde rundt egen høyde og den sykelige sjalusien. Da han hadde slettet alle mannlige kontakter på telefon og mail, nektet meg å treffe bestemte venner fordi de kanskje omgikk gutter og lagde bråk i en uke hvis jeg var ute med en venninne fikk jeg nok. Anonymkode: 502cb...57d Jeg dumpet også en som var ca 167cm, høyden var det minste problemet. Men alle de kompleksen rundt egen høyde, ble for mye. Jeg orker ikke sånt. Og i tillegg stå å lyve på seg en høyde han ikke hadde. Påsto selv at han var 172cm. Jeg er 168cm, han var lavere enn meg….. Anonymkode: e4f31...58c 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:29 #24 Skrevet lørdag kl. 16:29 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er normalt at kvinner kan ha forventninger til det fysiske. Menn har ikke lov til det. Anonymkode: 6617b...a7d Menn har lov til det, har mer forventninger til det enn kvinner stort sett. Flere kvinner med en mann pga fet lommebok men han er ikke kjekk enn menn sammen med damer pga annet enn damers utseende. Anonymkode: 8cf74...537 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:49 #25 Skrevet lørdag kl. 20:49 Forresten tror jeg sjelden en oppegående kvinne hadde oppgitt det som grunn hvis hun likte deg ellers. Mest sannsynlig har du gjort noe mot henne som hun absolutt ikke liker og hun ønsket å såre deg Anonymkode: 502cb...57d 2
Blått Skrevet lørdag kl. 20:54 #26 Skrevet lørdag kl. 20:54 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forresten tror jeg sjelden en oppegående kvinne hadde oppgitt det som grunn hvis hun likte deg ellers. Mest sannsynlig har du gjort noe mot henne som hun absolutt ikke liker og hun ønsket å såre deg Anonymkode: 502cb...57d Dette er også et godt poeng! Når man ønsker å såre noen, så sparker man til der man tror det gjør vondt. 1
knooters Skrevet lørdag kl. 22:57 #27 Skrevet lørdag kl. 22:57 Kvinner som ikke klarer å føle seg feminine om de ikke er (mye) mindre enn mannen sin hadde ikke jeg orket å date, uansett. Det skriker usikkerhet og på sikt bekreftelsesbehov og what not. Det samme gjelder motsatt vei, og. Menn som står godt i seg selv trenger ikke vært størst i forholdet for å føle seg som en mann. 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:03 #28 Skrevet lørdag kl. 23:03 Null stress. Move on, du hadde ikke datet noen som veide over 90kg heller. Anonymkode: bca04...aad 3 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:09 #29 Skrevet lørdag kl. 23:09 Når hun dumper deg etter tre dater, handler det om andre ting enn høyde, det er bare en enkel og konkret unnskyldning å ty til. Anonymkode: 6fe7e...cb1 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:23 #30 Skrevet lørdag kl. 23:23 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Legg merke til alle damene som sier de ikke vektlegger høyde. De har alltid en lav mann som eks, en i familien, en bekjent eller kollega. Aldri som "aktiv" kjæreste. Alle er for vindmøller...så lenge de står i noen andres hage. Anonymkode: 0c1b2...f3f Jeg er høy kvinne, har vært sammen med flere menn som var lavere enn meg. Den ene ble det avsluttet med fordi vi fant ut at vi passet bedre som venner, det var gjensidig. Flott mann og flott person. En avsluttet jeg forholdet med fordi jeg ikke hadde nok følelser for ham, vi var rett og slett for forskjellige. Men også han en flott mann/person som jeg unner alt godt i verden. Han er i dag gift med ei som er litt høyere enn ham. En avsluttet forholdet med meg. Også en flott mann/person som jeg sørget dypt over. Jeg har også vært sammen med høye menn, og menn på samme høyde enn meg. Mannen her er 2-3 cm høyere enn meg, men har ingen problemer med at jeg går med høye hæler som gjør meg høyere enn ham. Det lykkeligste paret jeg vet om har vært gift i mange år, der er hun nærmere 180 cm høy, han er litt lavere enn Ts. Naboparet her er også veldig lykkelige som par, hun er få cm høyere enn ham. Noen få hus lenger borti gata er det nok et par som tydelig har det godt sammen, hvor hun er et par cm høyere enn ham. Enda lenger bori gata er det et par hvor hun er høy, og han har samme høyde. Kunne ramset opp flere vennepar som har lignende høyeforskjell. Felles er at de har vært sammen i mange år, og at de fremdeles har det veldig godt sammen 😊 Trygge kvinner (og menn) søker trygge menn (og kvinner). Anonymkode: a8ea6...201 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:18 #31 Skrevet søndag kl. 08:18 Jeg er 157 og holder på å forelske meg helt tullerusk i en mann på 169🥰 elsker at jeg enkelt kan ta initiativ til klemmer å kyss uten å knekke nakken eller måtte finne meg en krakk hehe. Opplever større intimitet faktisk av å være nærmere hverandre i høyde. Anonymkode: 98498...886 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:44 #32 Skrevet søndag kl. 08:44 Børste skrev (16 timer siden): Ehh! Menn har fysiske krav til damer de også. Vel så mye vil jeg si. Hun skal helst være så ung som mulig, det er preferanser på hårfarge, bryster, vagina you name it. Så den må du lenger ut på landet med! Mulig de har ønsker, men menn har ikke lov til å si det høyt. Da blir det bråk. Anonymkode: 6617b...a7d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:00 #33 Skrevet søndag kl. 09:00 Jeg er 165, og har stort sett bare datet menn mellom 160 og 180. Eksen på 160 ble det slutt med etter at han dumpet meg. Mannen min i dag er vel maks 175. Aner faktisk ikke, for jeg har aldri spurt. Men anslår ca 10 cm høyere enn meg. Valg av mann har ingenting med høyde å gjøre, men alt med personlighet å gjøre. Anonymkode: 4ea5d...c70 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:06 #34 Skrevet søndag kl. 09:06 Børste skrev (17 timer siden): Ehh! Menn har fysiske krav til damer de også. Vel så mye vil jeg si. Hun skal helst være så ung som mulig, det er preferanser på hårfarge, bryster, vagina you name it. Så den må du lenger ut på landet med! Helt enig. Menn kan finne på å dumpe en dame etter første gang de har sex, fordi kjønnsorganet hennes ikke var "fint nok". Så de burde bare holde kjeft. Anonymkode: 4441f...5d3 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:19 #35 Skrevet søndag kl. 09:19 Jeg var sammen med en mann som var på min høyde, ca 167-169. Det var et håpløst forhold, men det hadde ingenting med høyden hans å gjøre 😅 Han var for øvrig en notorisk flørt og hadde ikke problemer med å få jenter til å falle for ham. Jeg har også ei venninne som er rundt 175 som konsekvent har vært sammen med menn som er like høye eller lavere enn seg. Hun sier at det er det hun foretrekker ☺️ Når det er sagt så kan jeg godt se for meg at å være lavere enn gjennomsnittet kan være problematisk for dere menn. Veldig lei for at du ble såret, Ts. Spør du meg er det unødvendig å være så brutalt ærlig på hvorfor det ikke funker, når man vet at det kan gå negativt utover selvfølelsen til den andre. Håper du møter ei flott dame som ikke bryr seg om høyde - vi finnes altså 🥰 Anonymkode: a4754...51c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:58 #36 Skrevet søndag kl. 10:58 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mulig de har ønsker, men menn har ikke lov til å si det høyt. Da blir det bråk. Anonymkode: 6617b...a7d Nei du kan selvsagt ha dine preferanser og si dem hvis det er en samtale med det temaet enten irl eller her på forumet. Slik jeg kan si min preferanse er høy ( helst 187+), pen, muskuløs og mørk. Betyr ikke at dette er alt jeg faller for. Finnes mange unntak ( men pen, muskler og minst 180 høyde må til). Og ja du og andre menn kan selvsagt ha deres preferanser, som jeg hvis jeg hører dem og ser motsatt ut ikke kan sutre over. Men menn sutrer generelt veldig over høydepreferansen noen kjenner har. Det bør dere slutte med, barnslig og lite tiltrekkende. Anonymkode: 8cf74...537
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:57 #37 Skrevet søndag kl. 20:57 AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 11.37): Jeg har vært på tre dater med en kjempesøt dame, og vi har kost oss veldig. Jeg ble derfor tatt på senga da hun i går ville avslutte, fordi hun sa hun trengte en litt større mann som fikk henne til å kjenne seg nett og tatt vare på. Jeg er så lei meg, vi hadde det så fint, men så viser det seg at høyden faktisk er viktigere 😔. Ikke mye selvtillit igjen nå. Anonymkode: 40b56...b5a 3/10 på trolleskalaen En kvinne ville ikke sagt noe sånt, men funnet på an annen unnskyldning Anonymkode: 71856...1b3 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:02 #38 Skrevet søndag kl. 21:02 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En kvinne ville ikke sagt noe sånt, men funnet på an annen unnskyldning Anonymkode: 71856...1b3 Det er mange tråder der kvinner innrømmer dette her på KG. Anonymkode: 6617b...a7d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:18 #39 Skrevet søndag kl. 21:18 AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 11.47): Jeg personlig er 169 og kunne ikke datet menn lavere enn 180 ( helst bør de være enda høyere) Altså, dette må være trolling eller så lurer jeg virkelig på hvorfor. Én ting er å ville føle seg liten og tatt vare på, men altså en sånn kombinasjon, en som er 169 og en på 185, nesten 20 cm forskjell, det må det vel bli vanskelig å leve med på sikt. Jeg er selv 173 og synes at 180 er fint, 185 blir høyt, 190 er faren min sin høyde og det blir veldig høyt. Hadde jeg selv vært 4-5 cm mindre som deg hadde jeg antatt det hadde blitt problemer i senga, med kyssing osv. Men kanskje det ligger litt i hvor du er lang (bein eller overkropp) Anonymkode: 2bb55...5e0
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:24 #40 Skrevet søndag kl. 21:24 Rart hun datet deg litt i utgangspunktet om det var årsaken. Er jo enig, det er ikke så manndig med en på 168cm, jeg ville aldri vært sammen med en såpass lav mann, er 172 cm selv . Men det finnes mange damer som ikke bryr seg om høyden, og som selv er lavere enn 168. Må si jeg ellers syntes det ser superteit ut med menn som er kortere enn damen. Min mening Anonymkode: 33f01...e1f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå