Gå til innhold

Mann, 168 cm og ble nettopp dumpa ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært på tre dater med en kjempesøt dame, og vi har kost oss veldig. Jeg ble derfor tatt på senga da hun i går ville avslutte, fordi hun sa hun trengte en litt større mann som fikk henne til å kjenne seg nett og tatt vare på. Jeg er så lei meg, vi hadde det så fint, men så viser det seg at høyden faktisk er viktigere 😔. Ikke mye selvtillit igjen nå. 

Anonymkode: 40b56...b5a

• Liker 1
  • Hjerte 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du ble kvitt henne ☺️ sånne er ikke mye å samle på

Anonymkode: a9079...a0c

• Liker 35
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er kjipt når det er sånn, men hun kan ikke noe for hva hun tenner på. Det kunne vært hva som helst annet også, humoren din eller annet som i like stor grad er en del av hvem du er. Hun ga det en sjanse, det synes jeg er viktigere, det betyr at du ikke ble avskrevet pga høyden, men hun endte opp med å ikke ville ta det videre etter tre dates. Kjip begrunnelse, men det er jo ikke så viktig. Man skal føle det samme, ikke bare ha det hyggelig. Så du må bare ikke gi opp, lete videre til det plutselig klaffer ❤️

Anonymkode: 37b62...5fe

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Troll. 🙄

Om hun ville avsluttet, hadde hun skyldt på noe annet, mest sannsynlig seg selv. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært på tre dater med en kjempesøt dame, og vi har kost oss veldig. Jeg ble derfor tatt på senga da hun i går ville avslutte, fordi hun sa hun trengte en litt større mann som fikk henne til å kjenne seg nett og tatt vare på. Jeg er så lei meg, vi hadde det så fint, men så viser det seg at høyden faktisk er viktigere 😔. Ikke mye selvtillit igjen nå. 

Selvsagt er høyden viktig for noen, ingen har sagt annet.  Høyden er ikke viktig for alle , men det er som at kropp er viktig for noen ( både menn og kvinner) noen menn dropper kvinner pga deres utseende selv om dama er både søt og hyggelig. Det er faktisk helt i orden. Man blir såret og finner det kjipt men valg og preferanser er helt innafor.  Dersom du som lav mann opplever det ofte burde du gå etter lave damer. Men av nysgjerrighet,  ønsker du å date damer på 177-180 ol?  20 kg overvektige?  Som sagt kun av nysgjerrighet for ofte er lave menn helt besatt av hvorfor de velges bort, men innser ikke når de selv velger bort damer.  Jeg personlig er 169 og kunne ikke datet menn lavere enn 180 ( helst bør de være enda høyere) for samme grunn som din date sier. Jeg er slank så ikke slik at jeg må ha en så mye større pga min kropp men sexmessig tenner jeg mye mer på en mann som også er meg fysisk overlegen også i størrelse.  ( ja har vært med menn fra 173 til 190 og vet forskjellen deres str gjør med meg selv om alle var veltrente) 

Anonymkode: 8cf74...537

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bra du blei kvitt den feite dudra!

Anonymkode: 1a012...e38

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bra du blei kvitt den feite dudra!

Anonymkode: 1a012...e38

Ja for hun mååååå jo være feit 🤣🤣🤣 bedårende dere menn altså. 

Anonymkode: 8cf74...537

• Liker 18
  • Nyttig 9
Skrevet

Virker ikke som hun var noe å samle på hvis det var den reelle grunnen 

Anonymkode: 502cb...57d

Skrevet

Hvor høy var hun?

Anonymkode: 44e5f...540

• Nyttig 1
Skrevet

Legg merke til alle damene som sier de ikke vektlegger høyde. De har alltid en lav mann som eks, en i familien, en bekjent eller kollega. 

Aldri som "aktiv" kjæreste. 

Alle er for vindmøller...så lenge de står i noen andres hage.

Anonymkode: 0c1b2...f3f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Legg merke til alle damene som sier de ikke vektlegger høyde. De har alltid en lav mann som eks, en i familien, en bekjent eller kollega. 

Kvinner mener sjelden det de sier...må aldri høre på det. Sier kun det du vil høre.

Kvinner lever jo slik selv, skal kun høre det som passer de 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette skjønner jeg er veldig vondt! Du blir valgt bort pga noe som går rett deg som menneske, det blir veldig personlig. Så det at dette går på selvfølelsen er virkelig ikke rart, særlig siden det er mange damer som er veldig tydelige på at de vil ha en mann over 180 cm. Hvis det hjelper så er jeg gift med en mann på 169, og jeg føler meg veldig tatt vare på selv om det ikke er så mange cm som skiller oss. Liker at vi er sånn ca like høye.  For meg betyr høyden lite, men har lagg merke til at jeg oftest blir betatt av menn under 175, og jeg kan ikke tenke meg at jeg er den eneste som i utgangspunktet foretrekker lave menn! Håper du snart treffer den rette!❤️

Anonymkode: e0026...17d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var sammen med en som var 165 cm høy og jeg dumpet han ikke pga høyden, men på grunn av kompleksene han hadde rundt egen høyde og den sykelige sjalusien. Da han hadde slettet alle mannlige kontakter på telefon og mail, nektet meg å treffe bestemte venner fordi de kanskje omgikk gutter og lagde bråk i en uke hvis jeg var ute med en venninne fikk jeg nok. 

Anonymkode: 502cb...57d

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvor høy var hun?

Det er irrelevant. Denne kvinnen hadde tydeligvis en klar preferanse når det kommer til høyde og kroppsform, noe som er helt innafor. Når det er sagt, så skjønner jeg at det oppleves vondt for ts.

Anonymkode: 7f018...429

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Stemmer ikke. Jeg og min mann har vært sammen i 17 år. Vi er 171 begge to. Så han er ikke veldig høy. Min eks var jeg sammen med i 7 år og han var 1 cm lavere enn meg. Så høyde har lite å si for min del. Og jeg gjorde det ikke slutt pga høyden med min eks😅 men fordi vi bare vokste fra hverandre.

Anonymkode: da62b...7c2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinner mener sjelden det de sier...må aldri høre på det. Sier kun det du vil høre.

Kvinner lever jo slik selv, skal kun høre det som passer de 😂

Jeg forelsket meg skikkelig i en mann på 168. Men han bare ghostet meg:( Er selv 168 cm og normalvektig. 

Anonymkode: 5ccce...44d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er så lei meg, vi hadde det så fint, men så viser det seg at høyden faktisk er viktigere

Det er normalt at kvinner kan ha forventninger til det fysiske.

Menn har ikke lov til det.

Anonymkode: 6617b...a7d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det som du må huske på at dersom det spiller noen rolle for dem - så er det ikke personen for deg! Den rette for deg venter deg ute 🥰 Det gjør alltid vondt å bli avslått, men ta tiden til hjelp. Husk at du er flotte 168 cm, og du fortjener noen som er glad i deg for den du er. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er normalt at kvinner kan ha forventninger til det fysiske.

Menn har ikke lov til det.

Anonymkode: 6617b...a7d

Ehh! Menn har fysiske krav til damer de også. Vel så mye vil jeg si. Hun skal helst være så ung som mulig, det er preferanser på hårfarge, bryster, vagina you name it. Så den må du lenger ut på landet med!

• Liker 8
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...