AnonymBruker Skrevet i går, 07:51 #1 Skrevet i går, 07:51 Hvorfor er det nesten bare kvinner som driver med dette? Sterkt lønnsomt som det er under det tiltrekke seg menn også? Noen tanker rundt dette? Anonymkode: 3d2b4...2d3
tdm900 Skrevet i går, 08:03 #2 Skrevet i går, 08:03 Iflg Øystein Sunde er dette feil, for når vår herre sa; Bli lys! Hadde elektriekkerne allerede jobber 2 uker😆 6 1
Stjertmeis Skrevet i går, 08:09 #3 Skrevet i går, 08:09 (endret) Handler vel om det grunnleggende prinsippet om tilbud og etterspørsel, kombinert med mangel på muligheter. Endret i går, 08:10 av Stjertmeis 2
Hololo Skrevet i går, 08:19 #4 Skrevet i går, 08:19 Verdens eldste yrke? Jakt og sanking? Trodde når det var mange menn som drev med det. 8
Stjertmeis Skrevet i går, 08:34 #5 Skrevet i går, 08:34 "Sterkt lønnsomt"? - Svært stor kostnader er forbundet med "virksomheten", men disse kan ikke inkluderes i "regnskapet". - Det er ikke noe sikkerhetsnett. - Risikoene er vanskelige / umulig å ta ned. - Man svømmer konstant motstrømt i HMS-arbeidet - Har få til ingen muligheter til opprykk/avansement. - Ingen forutberegnelighet - regulatoriske forhold 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:36 #6 Skrevet i går, 08:36 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor er det nesten bare kvinner som driver med dette? Sterkt lønnsomt som det er under det tiltrekke seg menn også? Noen tanker rundt dette? Anonymkode: 3d2b4...2d3 Veldig lønnsomt, manglende muligheter eller evne til å ta utdanning eller ha en vanlig jobb (selv om enkelte kombinerer dette med prostitusjon). Dårlig oppvekst, dårlig miljø eller negativ påvirkning rundt en kan også spille inn. Når det gjelder prostituerte for mektige menn, tipper jeg at det i tillegg til lønnsomheten også kan handle om håp om å lande en rik og mektig mann. Anonymkode: f75ec...a52
AnonymBruker Skrevet i går, 08:42 #7 Skrevet i går, 08:42 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig lønnsomt, manglende muligheter eller evne til å ta utdanning eller ha en vanlig jobb (selv om enkelte kombinerer dette med prostitusjon). Dårlig oppvekst, dårlig miljø eller negativ påvirkning rundt en kan også spille inn. Når det gjelder prostituerte for mektige menn, tipper jeg at det i tillegg til lønnsomheten også kan handle om håp om å lande en rik og mektig mann. Anonymkode: f75ec...a52 Glemte å skrive at jeg mistenker at enkelte også har daddy issues. Anonymkode: f75ec...a52
AnonymBruker Skrevet i går, 08:45 #8 Skrevet i går, 08:45 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor er det nesten bare kvinner som driver med dette? Sterkt lønnsomt som det er under det tiltrekke seg menn også? Noen tanker rundt dette? Anonymkode: 3d2b4...2d3 Det handler nok om etterspørsel. Det er rett og slett veldig få kvinner der ute som ønsker å kjøpe sex fra menn. Anonymkode: 60191...61b 5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:48 #9 Skrevet i går, 08:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det handler nok om etterspørsel. Det er rett og slett veldig få kvinner der ute som ønsker å kjøpe sex fra menn. Anonymkode: 60191...61b Hva skal vi kjøpe sex for? En rabbit dildo gjør jobben for oss, bedre sex er det også. Mindre slit; kommer på 2 minutter. Anonymkode: c1b89...724 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:50 #10 Skrevet i går, 08:50 Tilbud og etterspørsel. Hvor mange kvinner har behov for å kjøpe sex? Anonymkode: c265f...2d5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:05 #11 Skrevet i går, 14:05 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det handler nok om etterspørsel. Det er rett og slett veldig få kvinner der ute som ønsker å kjøpe sex fra menn. Anonymkode: 60191...61b Helt sikkert menn som vil kjøpe sex av menn bare "selger" er kjekk og sexy nok. Anonymkode: 99f54...2c7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 23:15 #12 Skrevet i går, 23:15 De fleste damer fungerer ikke sånn at det er naturlig og ønskelig for dem å kjøpe sex. En man som prostituerer seg er med homofile eller bifile menn. Anonymkode: 605b6...8fc
Gratis Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden (endret) Fordi menn som gruppe er milevis kåtere enn kvinner over en menneskealder. Hadde menn hatt kvinners kåthet så hadde det knapt vært mennesker på denne planeten. Det er en grunn til at menn produserer millioner av sædceller hver dag, mens kvinner har ett egg. Du kan lage et samfunn av 2 menn og 1000 kvinner, motsatt så dør du ut etter 2 generasjoner. Endret 11 timer siden av Gratis 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 7.2.2026 den 8.51): Hvorfor er det nesten bare kvinner som driver med dette? Sterkt lønnsomt som det er under det tiltrekke seg menn også? Noen tanker rundt dette? Anonymkode: 3d2b4...2d3 Kanskje fordi det knapt finnes kvinner som ikke kan få sex gratis Anonymkode: ad1ed...c55
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje fordi det knapt finnes kvinner som ikke kan få sex gratis Anonymkode: ad1ed...c55 Handler ikke engang om det tror jeg, jeg vet ikke om jeg kan få sex gratis å er enda ikke interessert i å kjøpe. Vil ikke ligge med noen som ikke liker meg og forventer ikke å ønske å ligge med noen så mye at jeg vil betale for det. Anonymkode: 3916b...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden Nå er jeg heterofil dame som aldri hadde tenkt tanken på å kjøpe sex. Men hvis jeg rent hypotetisk skulle ha funnet på noe slikt, så hadde jeg kjøpt sex av en dame. Mye større sjanse for at hun finner klitoris. Penetrering er uansett ikke så veldig spennende. Anonymkode: 18e34...f6c
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Handler ikke engang om det tror jeg, jeg vet ikke om jeg kan få sex gratis å er enda ikke interessert i å kjøpe. Vil ikke ligge med noen som ikke liker meg og forventer ikke å ønske å ligge med noen så mye at jeg vil betale for det. Anonymkode: 3916b...6cc Vet jeg får sex gratis, men ikke om jeg får av noen jeg er tiltrukket av. Anerkjenner ikke sexen jeg ikke vil ha, som er gratis, som noe jeg vil oppleve som sex. Tenner jo ikke på den. Anonymkode: 3916b...6cc
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Handler ikke engang om det tror jeg, jeg vet ikke om jeg kan få sex gratis å er enda ikke interessert i å kjøpe. Vil ikke ligge med noen som ikke liker meg og forventer ikke å ønske å ligge med noen så mye at jeg vil betale for det. Anonymkode: 3916b...6cc Nei og det samme tenker de aller fleste menn. Men når det er ekstremt mange flere menn som ALDRI vil få seg noe, så er det også naturlig at flere blir så desperate Anonymkode: ad1ed...c55
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden Hololo skrev (På 7.2.2026 den 9.19): Verdens eldste yrke? Jakt og sanking? Trodde når det var mange menn som drev med det. Jakt og sanking var selvberging lenge før det ble yrke. Men det var mer lønnsomt, skattetrykket var mindre for 500000 år siden. Momsen var heller ikke noe å snakke om. Anonymkode: 340ab...45f 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nå er jeg heterofil dame som aldri hadde tenkt tanken på å kjøpe sex. Men hvis jeg rent hypotetisk skulle ha funnet på noe slikt, så hadde jeg kjøpt sex av en dame. Mye større sjanse for at hun finner klitoris. Penetrering er uansett ikke så veldig spennende. Anonymkode: 18e34...f6c Dette kan lett løses ved å faktisk vise klitorisen til vefkommende. Dette tar under 1 minutt og en vet da for all fremtid hvor den befinner seg Anonymkode: 340ab...45f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå