Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du sagt til din gode venninne som opplevde dette her?

Anonymkode: b8ae0...3e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg bor  sammen med  en type, som stadig kritiserer meg. Det være seg hengemage, eller gud vet hva. Han hakker konstant på meg, og  hver gang jeg har stusset håret mitt, gjør han meg deprimert. Han sier at ingen andre enn han vil ha meg. Hele selvfølelsen min er knekt. Hva gjør jeg nå?? Vi har ikke barn.

Anonymkode: 1a268...340

Du går fra han. Man skal ikke være i ett sånt forhold. En partner skal ikke trykke ned sin kjære. Det er garantert andre som vil ha deg. Uansett er det mye bedre å være alene enn å være i ett dårlig forhold 

Endret av Pingvinen
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lett for andre å si «gå». Problemet i dynamikker som dette, er at personen som konstant blir kritisert ofte blir hekta på den som kritiserer. TS beskriver et psykisk voldelig forhold hvor hun nå har endt opp med å tro at ingen vil ha henne, det skaper en avhengighet til samboeren. Så ja, selvsagt bør hun gå, men det er ikke så lett! 
TS, du må jobbe med din egenverd og ditt selvbilde, du må få interesser utenfor hjemmet, og du må finne arenaer hvor du mestrer noe. Om du kan, oppsøk en coach, terapeut eller psykolog og jobb med deg selv. Forhåpentligvis vil dette gi deg styrke og selvtilliten til å forlate forholdet. 

Anonymkode: 71c0c...222

• Nyttig 1
Skrevet

Så trist å lese hvordan han behandler deg. Jeg tror ikke man klarer å ta steget og forlate et destruktivt forhold, før man er emosjonelt klar. Har du noen du kan snakke med og åpne deg for?

Husk at du er verdifull og han fortjener ikke ditt nærvær ♥️

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er lett for andre å si «gå». Problemet i dynamikker som dette, er at personen som konstant blir kritisert ofte blir hekta på den som kritiserer. TS beskriver et psykisk voldelig forhold hvor hun nå har endt opp med å tro at ingen vil ha henne, det skaper en avhengighet til samboeren. Så ja, selvsagt bør hun gå, men det er ikke så lett! 
TS, du må jobbe med din egenverd og ditt selvbilde, du må få interesser utenfor hjemmet, og du må finne arenaer hvor du mestrer noe. Om du kan, oppsøk en coach, terapeut eller psykolog og jobb med deg selv. Forhåpentligvis vil dette gi deg styrke og selvtilliten til å forlate forholdet. 

Løsningen her ER å gå. Det er ingen andre alternativer. Det er en grunn til at folk i denne tråden råder henne til å forlate denne mannen. 

Når hun har gjort det, ja da hun jobbe med seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg bor  sammen med  en type, som stadig kritiserer meg. Det være seg hengemage, eller gud vet hva. Han hakker konstant på meg, og  hver gang jeg har stusset håret mitt, gjør han meg deprimert. Han sier at ingen andre enn han vil ha meg. Hele selvfølelsen min er knekt. Hva gjør jeg nå?? Vi har ikke barn.

DUMP HAN

Anonymkode: 18a76...3ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette. Sett seg ned på kne og fri. 

Anonymkode: a90b9...f36

🤣🤣🤣

Anonymkode: 18a76...3ca

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (3 timer siden):

Løsningen her ER å gå. Det er ingen andre alternativer. Det er en grunn til at folk i denne tråden råder henne til å forlate denne mannen. 

Når hun har gjort det, ja da hun jobbe med seg selv. 

Problemet er at det ikke er så lett å bare gå, når man ikke har jobbet med seg selv, for da tror man at man ikke fortjener noe bedre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Problemet er at det ikke er så lett å bare gå, når man ikke har jobbet med seg selv, for da tror man at man ikke fortjener noe bedre. 

Jeg gjentar det jeg skrev. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han sier at ingen andre enn han vil ha meg. 

Og så?

Det er 1,4 millioner single i Norge.

De fleste klarer seg helt fint uten partner.

Dere kan jo laste ned Tinder begge to, så ser dere kjapt en lørdag kveld hvem som har mest draget på det motsatte kjønn ;)

Da kan du jo ønske han lykke til 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...