Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor  sammen med  en type, som stadig kritiserer meg. Det være seg hengemage, eller gud vet hva. Han hakker konstant på meg, og  hver gang jeg har stusset håret mitt, gjør han meg deprimert. Han sier at ingen andre enn han vil ha meg. Hele selvfølelsen min er knekt. Hva gjør jeg nå?? Vi har ikke barn.

Anonymkode: 1a268...340

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper giftering og frir

Anonymkode: 7b176...9c1

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Selvfølgelig er selvfølelsen din knekt, det er det som skjer når du er i et giftig forhold. Dere har ikke barn så jeg ser ikke en eneste grunn til at du fortsatt skal være sammen med han. Han er garantert ikke den eneste som vil ha deg og det høres jo ikke ut som han egentlig vil ha deg heller.

Ikke kast bort livet ditt på noen som gjør det ulykkelig og ikke setter pris på deg. Basert på egen erfaring er det uendelig mye bedre å være alene.

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva du gjør nå? 

Hvorfor går du ikke? 

Anonymkode: a4e2a...c0e

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kjøper giftering og frir

Anonymkode: 7b176...9c1

Dette. Sett seg ned på kne og fri. 

Anonymkode: a90b9...f36

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg bor  sammen med  en type, som stadig kritiserer meg. Det være seg hengemage, eller gud vet hva. Han hakker konstant på meg, og  hver gang jeg har stusset håret mitt, gjør han meg deprimert. Han sier at ingen andre enn han vil ha meg. Hele selvfølelsen min er knekt. Hva gjør jeg nå?? Vi har ikke barn.

Og da blir spørsmålet mitt; hvorfor er du fortsatt sammen med denne dusten? 

Han knekker selvfølelsen din og sier at ingen andre vil ha deg. En sånn fyr er ingenting å samle på. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Du går kjære deg. Du fortjener en bra mann. Og jo, det er flere som vil ha deg. Men han ville holde deg nede ved å snakke deg ned. På den måten tror han at han får beholde deg, ved å få deg til å miste troen på deg selv. 

• Liker 5
Skrevet

Det han sier stemmer ikke. Det er nok mange som vil ha deg. Han trykker deg ned for å føle seg bedre selv. Bedriten holdning. Hva ønsker du å gjøre videre? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn narsissister gjør. Kom deg unna i dag!

Anonymkode: 87389...0bb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er ikke poenget med en kjæreste å være med noen du liker? Du høres veldig selvdestruktiv ut 

Anonymkode: 76bea...c49

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

På grunn av hans dårlige selvtillit og mindreverdighetsfølelse, må han trykke deg for at du ikke skal bli bedre enn han. Slik at du ikke finner noen andre som er hakket bedre enn han.

Og siden han har så dårlig selvbilde, blir han redd for å miste deg og da vil heller ingen andre ha han.

Eller så har han så stor tro på seg selv, at han er et prakteksemplar av en mann, at han er skikkelig mannemann, som ser ned på kvinner. En slik vil aldri nedverdige seg til komme ned på samme nivå som en kvinne er, for hun er underdanig han. Og slike gjør ikke en damn shit foruten å kommandere, kontrollere, styre alle andre til å få det som de vil, egoister og tenker kun på selv. Får du barn med en sånn, vil du aldri oppleve omsorg, støtte og empati. Da er du hushjelp, fødemaskin og sexdokke. De vil gjerne binde seg ved ekteskap, men å holde hinkaren i buksa rundt andre kvinnfolk er ikke tema. Da må du belage deg på at han sikkert puler rundt, den store flotte mannemannen som han er. Og det er din feil og du vil bli beskyldt for å være utro selv. Økonomisk vil han passe på sine penger, gjerrigknarken, og du må sørge for deg selv og alle 4 barna. For ei lysande framtid. Nei, kom deg vekk. Det finnes bedre menn der ute. Tro meg, jeg er fortsatt preget av å ha levd med en slik og hadde jeg visst det jeg har erfart nå, så skulle jeg gått med en gang han viste sitt sanne seg. Så du har sjansen nå, før du binder deg helt. Lykke til

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er virkelig ikke normalt. Han bryter deg ned over tid. Finn en mann som fortjener deg!

Anonymkode: 58fc2...57d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du treffer en slem person, så skal du holde deg langt unna. Du blir ikke kjæreste med en slem person. En kjæreste skal være en god venn. Gode venner snakker ikke stygt til hverandre. 

Klart andre vil ha deg! Han lyger sånn at du ikke skal tørre å slå opp med han selv om han er stygg med deg. 

Anonymkode: bee90...5c1

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han sier at ingen andre enn han vil ha meg. Hele selvfølelsen min er knekt. Hva gjør jeg nå?? 

Flytt for deg selv.

Om så ingen vil ha deg så er det bedre for deg å være alene enn med han.

Anonymkode: 14ed0...e4a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en annen plass å bo, pakk sakene dine, flytt. Det er det du kan gjøre.

Anonymkode: ddcb0...1e8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Heller alene enn sammen med en dust som det der.

Det var i hvertfall mantraet mitt på vei ut av et lignende forhold. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Han har dårlig selvtillit og vet han har lite å tilby, derfor snur han om på det og sier "jeg er den eneste som vil ha deg". Dette er en stygg måte å tråkke deg ned på for å hindre at du finner ut hvor verdiløs han er og går ut av forholdet. Mest trolig er du full av gode egenskaper, du mangler bare en mann som vil deg vel og annerkjenner hvor bra du er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva ER det med alle disse tafatte kvinnene på KG?!

Anonymkode: b5594...6c2

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kvitter deg med han.

Ferdig.

Anonymkode: 73f14...b65

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du har blitt tjukk og kutter i tillegg håret kort? Han høres veldig tålmodig ut. Kanskje du bør forlate han. 

Anonymkode: 7e790...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...