Gå til innhold

Han handler ikke , nok er nok!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vi har vært sammen i nesten 4 år. Vi er begge 37 år. 
vi var enig om fra start at vi begge ønsket barn, han visste ikke når. Dette var et tema og en bekymring som ble tatt  opp fra meg gjentatte ganger . 

Etter nesten 4 år kunne han ikke si når og følte seg i alle fall ikke klar da. Jeg valgte å gå. 

et halvt år senere hadde han bestemt seg, det var ikke annet han ønsket enn barn og bolig. I dette halvåret vi ikke var sammen var det mange desperate forsøk på å få meg tilbake. 

Jeg valgte å ta han tilbake om lovnader at han skulle ta initiativ til de store samtalene om bolig og barn, siden jeg var utslitt etter 4 år alene med ansvar for dette. 

Nå 3 mnd inn i forholdet har det ikke kommet noe initiativ for denne type prat. Jeg sa når jeg gikk tilbake, at jeg skal se handling og initiativ til slike type samtaler om ikke går jeg. 

jeg er fryktelig glad i han, men begynner å miste motet og håpet nå. 

Anonymkode: 13400...ba3

DUMP HAN

Anonymkode: a690a...e69

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han viser deg jo akkurat hva han mener- tro han!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg valgte å ta han tilbake om lovnader at han skulle ta initiativ til de store samtalene om bolig og barn, siden jeg var utslitt etter 4 år alene med ansvar for dette. 

Hvorfor forlangte du ikke at dere tok de samtaler FØR du tok ham tilbake? Hvem som tar initiativ er da mindre viktig.  

Anonymkode: c4187...daa

• Liker 2
Skrevet

Han lurte deg tilbake ja. Var hans siste triks. Så klart kommer han ikke til å ta det opp.

• Liker 2
Skrevet

Bare å si i dag at du ikke bruker prevensjon og at du går inn for å bli gravid 

Om det så blir slutt så har du barn for evig 

37 er ikke gammelt, men vanskelig å finne god partner som du rekker å bli ordentlig kjent med innen 40. Så alternativet er vel donor 

Anonymkode: c93d5...b83

• Liker 2
Skrevet

Hvert fall ikke få barn med en mann som han! Gå fra han, og få barn alene er mitt råd! Å få barn med en så evneveik fyr er det dummeste du gjør. Om du ønsker barn, gjør det heller alene framfor med en slik kar! 

Anonymkode: 056a3...11e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Men det er for sent. Hun er 37 som i seg selv er for sent, og nå skal hun ut å lete etter en ny i all hast? 

Anonymkode: 6dcda...2d9

Hun trenger ikke en mann for å få barn. Kan fint gjøre det uten. Det er faktisk lettere å ha barn alene enn med menn som ts har. Det er så utrolig mange som angrer på hvem de har valgt til far til sine barn enn selve barna… 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

vi var enig om fra start at vi begge ønsket barn, han visste ikke når. Dette var et tema og en bekymring som ble tatt  opp fra meg gjentatte ganger . 

Etter nesten 4 år kunne han ikke si når og følte seg i alle fall ikke klar da. Jeg valgte å gå. 

et halvt år senere hadde han bestemt seg, det var ikke annet han ønsket enn barn og bolig. I dette halvåret vi ikke var sammen var det mange desperate forsøk på å få meg tilbake. 

Nå 3 mnd inn i forholdet har det ikke kommet noe initiativ for denne type prat. Jeg sa når jeg gikk tilbake, at jeg skal se handling og initiativ til slike type samtaler om ikke går jeg. 

Store samtaler for å rydde opp må man jo ha før man går tilbake. Gir ikke premie før jobben er gjort liksom 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har gjort det i 4 år. Samtaler og ønsker . Med dårlig respons 

Det å tro at han vil endre seg, er som å tro på julenissen. Han vil ikke ha barn (med deg). Det burde du skjønne til nå. 

Gå fra han, få barn alene om det å få barn er viktig for deg. Ikke tving han til å få barn med deg, det vil bare slå tilbake på deg selv. Å være enslig forsørger i et forhold er et helvete. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg forstår han godt. Barn er et slit

Ingen bør få barn om man ikke vil det 130% 

Dere burde begge finne dere partnere som vil det samme som dere selv. Men tiden begynner å renne ut for deg nå

• Nyttig 2
Skrevet

Håper på å få noen flere svar fra ts, for akkuratt nå så fremstår hun som like tafatt som han typen...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis det kvekker som en and og går som en and, så er det en and. Han lover gull og grønne skoger når han er i ferd med å miste deg, men vender umiddelbart tilbake til sitt sanne jeg så fort tryggheten er gjenopprettet. Det du beskriver som en form for Stockholm-syndrom, handler om at du er emosjonelt fanget i et håp han aktivt mater med ord, mens hans faktiske handlinger holder deg på vent. Du er 37 år og har vært tydelig på dine behov i fire år, at han fremdeles ikke tar initiativ etter tre måneder med siste sjanse, er det eneste svaret du trenger. Han har ikke endret seg, han har bare lært seg hva han må si for at du ikke skal gå. Du elsker en versjon av ham som ikke eksisterer i hverdagen, og ved å bli værende bekrefter du for ham at hans mangel på innsats ikke får reelle konsekvenser.

Anonymkode: 012f2...98f

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du sier han ikke tar ansvar for SAMTALENE om bolig og barn? 

Få bolig og barn med han, så skal du finne ut hvor lite han gjær omkring boligen og barna. Han klarer jo ikke snakke om det engang. 

Han der er ikke noe for deg.

Anonymkode: 2c1c2...3a8

• Liker 2
Skrevet

Men han utsetter jo bare alt til porten er lukket og han slipper å si at han ikke vill du skulle tatt tak i dette for typ 3 år siden og blitt gravid. Du skulle vært i gang med nr 2 nå! Men når han ikke klarer å være tydelig og snakke om ting så er han ikke pappaemne. Du trenger jo ikke å vente på at han snakker. KREV et svar. Ikke gi deg. Dere kommuniserer dårlig og bør vurdere om dere egentlig klarer et familieliv sammen

Anonymkode: e2de7...10d

AnonymBruker
Skrevet

Du blir lurt, han har sikkert sterilisert seg i skjul. Også prøver dere i åresvis  også er det for sent. Hadde aldri stolt på han der.

Anonymkode: c8ac3...67a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du, Ts?

Hva tenker du etter svarene du har fått?

Har du i det hele tatt snakket med ham om dette etter at du opprettet denne tråden?

Jeg vet ikke om du er samme som har hatt lignende tråd(er) for en tid tilbake, men om du er den samme som jeg tenker har skrevet om dette før, så må du innse at han rett og slett ikke vil ha barn med deg.

I det halvåret dere var fra hverandre er det dessverre (eller kanskje heller heldigvis med tanke på hvor dårlig han har behandlet deg) veldig mulig at han sørget for å sterilisere seg uten at du får vite om det.

Uansett, det spiller ingen rolle. Du kan ikke stole på ham. 

Vil du ha barn må du komme deg bort fra denne mannen, for han ønsker ikke barn. Det visste du, og det vet du. Han har oppført seg råttent mot deg ved å frata deg flere fruktbare år ved å la deg leve på et falskt håp han aldri hadde tenkt å innfri.

Vil du egentlig ha barn? I så fall, avslutt dette forholdet umiddelbart, kutt all kontakt med denne mannen. Date andre, og vurder sterkt å ev. få barn alene.

Anonymkode: e15f8...4d2

• Nyttig 2
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer OVERHODET ikke til å bli bedre etter at dere har fått barn, trust me. Han kommer til å melde seg helt ut. Tenk deg godt om, mye mer komplisert å gå fra noen med barn inne i bildet.

Anonymkode: e55fd...3d9

AnonymBruker
Skrevet

Denne mannen vil ikke ha barn. Men han vil heller ikke være singel. Jeg ville gått. Du er sammen med en mann som ikke er ærlig med deg.

Anonymkode: 62054...803

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...