Smascha Skrevet fredag kl. 20:26 #21 Skrevet fredag kl. 20:26 Han har jo egentlig gitt sitt svar på dette spørsmålet... 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:33 #22 Skrevet fredag kl. 20:33 Sensi skrev (46 minutter siden): Han venter til det er forsent. Men det er for sent. Hun er 37 som i seg selv er for sent, og nå skal hun ut å lete etter en ny i all hast? Anonymkode: 6dcda...2d9 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:38 #23 Skrevet fredag kl. 20:38 Han holder deg for narr. Han er ikke glad i deg. Han er glad i seg selv. Stopp det nå. Gå ut og finn en mann som vil ha barn med deg. Det finnes mange. Anonymkode: 71d3d...f86 5 2
Blått Skrevet fredag kl. 20:41 #24 Skrevet fredag kl. 20:41 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Vi har vært sammen i nesten 4 år. Vi er begge 37 år. vi var enig om fra start at vi begge ønsket barn, han visste ikke når. Dette var et tema og en bekymring som ble tatt opp fra meg gjentatte ganger . Etter nesten 4 år kunne han ikke si når og følte seg i alle fall ikke klar da. Jeg valgte å gå. et halvt år senere hadde han bestemt seg, det var ikke annet han ønsket enn barn og bolig. I dette halvåret vi ikke var sammen var det mange desperate forsøk på å få meg tilbake. Jeg valgte å ta han tilbake om lovnader at han skulle ta initiativ til de store samtalene om bolig og barn, siden jeg var utslitt etter 4 år alene med ansvar for dette. Nå 3 mnd inn i forholdet har det ikke kommet noe initiativ for denne type prat. Jeg sa når jeg gikk tilbake, at jeg skal se handling og initiativ til slike type samtaler om ikke går jeg. jeg er fryktelig glad i han, men begynner å miste motet og håpet nå. Anonymkode: 13400...ba3 Som overskriften sier, nok er nok! 1
AnonymBruker 42 Skrevet fredag kl. 20:47 #25 Skrevet fredag kl. 20:47 Finn en flunkende ny mann som vært klar for å lage barn med deg sporenstræx, og helst i går! De er jo alltids de besteste fedrene, eller hur? Jeg skjønner greia, men det er da virkelig for mange som får barn alt for fort... Du kan jo åpenbart ikke vente i "hele evigheten", men er det virkelig for mye å forvente at folk på din/deres alder klarer å ha en konstruktiv og åpen samtale sammen om et tema som er så "kritisk"? Om svaret er : JA - så er det kanskje bedre om dere ikke får noen barn - for det kommer jo garantert flere og kanskje langt tøffere samtaler dere blir nød til å ha sammen når dere først har det tatt valget...
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:20 #26 Skrevet fredag kl. 21:20 De over har et poeng - en random fyr fra puben kan være like bra som din samboer. Kom deg unna ham iallfall. Anonymkode: 02f00...e09 1
Rødvinsfilosofen Skrevet fredag kl. 22:22 #27 Skrevet fredag kl. 22:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har vært sammen i nesten 4 år. Vi er begge 37 år. vi var enig om fra start at vi begge ønsket barn, han visste ikke når. Dette var et tema og en bekymring som ble tatt opp fra meg gjentatte ganger . Etter nesten 4 år kunne han ikke si når og følte seg i alle fall ikke klar da. Jeg valgte å gå. et halvt år senere hadde han bestemt seg, det var ikke annet han ønsket enn barn og bolig. I dette halvåret vi ikke var sammen var det mange desperate forsøk på å få meg tilbake. Jeg valgte å ta han tilbake om lovnader at han skulle ta initiativ til de store samtalene om bolig og barn, siden jeg var utslitt etter 4 år alene med ansvar for dette. Nå 3 mnd inn i forholdet har det ikke kommet noe initiativ for denne type prat. Jeg sa når jeg gikk tilbake, at jeg skal se handling og initiativ til slike type samtaler om ikke går jeg. jeg er fryktelig glad i han, men begynner å miste motet og håpet nå. Anonymkode: 13400...ba3 Hvis dere var 33 år gamle da dere ble sammen så visste dere begge to at dere ikke hadde uendelig med tid for å «vente og se»? Hvorfor lar du det være opp til ham å skulle bestemme om når dere skal få barn sammen? Han har i teorien «all tid i verden», men det er ditt tidsvindu er i ferd med å lukkes? Jeg tenker at du får ta ansvar for ditt eget liv og at du må bestemme deg. Få barn med denne mannen, fryse ned egg eller få barn alene med sæddonor. 5 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:27 #28 Skrevet fredag kl. 22:27 Er da vel ikke værre enn du kan finne deg en med hus da vettu. Anonymkode: 455f3...356
AnonymBruker Skrevet i går, 05:26 #29 Skrevet i går, 05:26 Hva er det dere skal prate om da? Jeg skjønner ikke dette. Anonymkode: 30b77...d91 5
AnonymBruker Skrevet i går, 05:40 #30 Skrevet i går, 05:40 Jeg var 33 da jeg ble sammen med samboer og var helt klar på at jeg ville bli gravid innen ett år fra vi ble sammen. Samboer var da 36 og var heldigvis såpass oppegående at han skjønte at jeg/vi ikke hadde allverdens med tid. Nå 3 år senere sitter vi her med 2 skjønne barn. Kjæresten din er en dust og du er altfor naiv som ikke har gjort noe på disse årene. Jeg ville gitt han ut februar til å bestemme seg, enten dropper du pillen eller så går dere fra hverandre og du prøver lykken alene eller med noen andre. Ville også sørget for å sjekke at han faktisk ikke er sterilisert, tenk om han lurer deg. Anonymkode: df038...da7 3 2
AnonymBruker Skrevet i går, 05:41 #31 Skrevet i går, 05:41 Trodde det gjaldt at vedkommende ikke handlet i butikken 😏 Anonymkode: ea873...bdb 10 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:47 #32 Skrevet i går, 05:47 Du legger i virkeligheten alt ansvar for ditt liv i hendene på en dott. Hva med å ta ansvar selv? Hva med å ta tak i dette på egne premisser og egne ønsker? Slutt på p-piller I DAG!!!!! Hvis han ytrer så mye som et eneste negativt ord om det så tar du tingene dine og går. I DAG!! Anonymkode: 7c9ac...8f9 3
AnonymBruker Skrevet i går, 05:49 #33 Skrevet i går, 05:49 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi har vært sammen i nesten 4 år. Vi er begge 37 år. vi var enig om fra start at vi begge ønsket barn, han visste ikke når. Dette var et tema og en bekymring som ble tatt opp fra meg gjentatte ganger . Etter nesten 4 år kunne han ikke si når og følte seg i alle fall ikke klar da. Jeg valgte å gå. et halvt år senere hadde han bestemt seg, det var ikke annet han ønsket enn barn og bolig. I dette halvåret vi ikke var sammen var det mange desperate forsøk på å få meg tilbake. Jeg valgte å ta han tilbake om lovnader at han skulle ta initiativ til de store samtalene om bolig og barn, siden jeg var utslitt etter 4 år alene med ansvar for dette. Nå 3 mnd inn i forholdet har det ikke kommet noe initiativ for denne type prat. Jeg sa når jeg gikk tilbake, at jeg skal se handling og initiativ til slike type samtaler om ikke går jeg. jeg er fryktelig glad i han, men begynner å miste motet og håpet nå. Anonymkode: 13400...ba3 37?😆😆 Da er det allerede for sent! Gratulerer velkommen til den virkelige verden! Tragiske folk! Egoistiske er dere! Anonymkode: bd927...4d4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:55 #34 Skrevet i går, 05:55 Synes du er for gammel til å få barn! Han vil tydeligvis ikke ha barn med en gammel røy. Anonymkode: a4bbf...6e7
petterm Skrevet i går, 06:30 #35 Skrevet i går, 06:30 Kjære ts! Tror dessverre han lurer deg. Han vil ikke ha barn, han vil bare ha en puledokke, evt kokk, hushjelp og vaskehjelp samtidig. 3
mlifjeld Skrevet i går, 06:50 #36 Skrevet i går, 06:50 (endret) mange kommer nok til å bli sure på meg for å si dette, men det er jo ikke bare for TS å gå. Hun er jo 37 og han er nok den eneste muligheten hun har til å få barn med en mann i et forhold. Hun har jo realistisk sett ikke tid til å begynne og date, finne den rette og så bli kjent nok i det forholdet før hun får barn. Det kan ta årevis. Jeg er selv 36 og dater, og det er fryktelig mange useriøse menn på tinder i den alderen… sånne menn som vært i forhold i 12 år og nå bare har lyst til å ligge rundt.. så TS enten må du ta praten med han selv om barn, slutt å vente på han. Si «nå slutter jeg på p-piller og vi starter å prøve» eller så gjør du det slutt og starter prosessen med legen din med inseminasjon og du kan bli mor alene før det er for seint. Om du virkelig vil ha barn. Har en venninne som gjorde det når hun var 39 for hun klarte ikke finne den rette og hun ville virkelig bli mor. (Som jeg synes var veldig tøft av henne, å ta kontrollen over livet sitt på den måten) Endret i går, 06:55 av mlifjeld 3 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:04 #37 Skrevet i går, 07:04 Sensi skrev (11 timer siden): Han venter til det er forsent. For sent for TS, ja. Så gjør han det slutt og får barn og bolig med en annen kvinne. Anonymkode: a79df...938 5
AnonymBruker Skrevet i går, 07:06 #38 Skrevet i går, 07:06 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For sent for TS, ja. Så gjør han det slutt og får barn og bolig med en annen kvinne. Anonymkode: a79df...938 Dette skjedde med en venninne av meg. Litt yngre da, men han ville ikke gifte seg og hvert fall ikke ha barn! Så kom ei annen dame, han bytte ut venninnen min og jaggu ble det giftermål og unger i løpet av to år med hun nye. Venninnen min følte seg sveket, bedratt og løyet til. Og det stemte jo bra… Han gjorde alle de tingene mot henne. Heldigvis fant hun seg en ny (mye bedre fyr!) kort tid etterpå og nå har de to barn og er forlovet. Anonymkode: 9987c...696 7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:00 #39 Skrevet i går, 08:00 mlifjeld skrev (1 time siden): mange kommer nok til å bli sure på meg for å si dette, men det er jo ikke bare for TS å gå. Hun er jo 37 og han er nok den eneste muligheten hun har til å få barn med en mann i et forhold. Hun har jo realistisk sett ikke tid til å begynne og date, finne den rette og så bli kjent nok i det forholdet før hun får barn. Det kan ta årevis. Jeg er selv 36 og dater, og det er fryktelig mange useriøse menn på tinder i den alderen… sånne menn som vært i forhold i 12 år og nå bare har lyst til å ligge rundt.. så TS enten må du ta praten med han selv om barn, slutt å vente på han. Si «nå slutter jeg på p-piller og vi starter å prøve» eller så gjør du det slutt og starter prosessen med legen din med inseminasjon og du kan bli mor alene før det er for seint. Om du virkelig vil ha barn. Har en venninne som gjorde det når hun var 39 for hun klarte ikke finne den rette og hun ville virkelig bli mor. (Som jeg synes var veldig tøft av henne, å ta kontrollen over livet sitt på den måten) Jeg kjenner to som har gjort det slik. Anonymkode: f0b86...e08
AnonymBruker Skrevet i går, 08:24 #40 Skrevet i går, 08:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes du er for gammel til å få barn! Han vil tydeligvis ikke ha barn med en gammel røy. Anonymkode: a4bbf...6e7 Syns synd på deg. Håper livet behandler deg bra, virker ikke sånn dessverre 🥲 Anonymkode: 13400...ba3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå