AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Vi har vært sammen i nesten 4 år. Vi er begge 37 år. vi var enig om fra start at vi begge ønsket barn, han visste ikke når. Dette var et tema og en bekymring som ble tatt opp fra meg gjentatte ganger . Etter nesten 4 år kunne han ikke si når og følte seg i alle fall ikke klar da. Jeg valgte å gå. et halvt år senere hadde han bestemt seg, det var ikke annet han ønsket enn barn og bolig. I dette halvåret vi ikke var sammen var det mange desperate forsøk på å få meg tilbake. Jeg valgte å ta han tilbake om lovnader at han skulle ta initiativ til de store samtalene om bolig og barn, siden jeg var utslitt etter 4 år alene med ansvar for dette. Nå 3 mnd inn i forholdet har det ikke kommet noe initiativ for denne type prat. Jeg sa når jeg gikk tilbake, at jeg skal se handling og initiativ til slike type samtaler om ikke går jeg. jeg er fryktelig glad i han, men begynner å miste motet og håpet nå. Anonymkode: 13400...ba3 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Da er det bare å gå igjen. Ikke se deg tilbake. Anonymkode: 9987c...696 5 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke se deg tilbake. Dette er spesielt viktig! Anonymkode: 478d6...dd0 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Er han ikke klar nå som han nærmer seg 40 år, så er han enten ikke interessert eller du er ikke den rette. Anonymkode: c0af4...7d8 9
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Er det noe vits å prate mer? Si du slutter på p pillen nå. Anonymkode: 4e1f2...15f 5
skeiv-ostepop Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Ikke still ultimatum og la ting skure og gå frem til noe skjer. Kast ut/avslutt og ta tilbake først når noe skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Hvorfor kan ikke DU ta initiativet? Det er dine ønsker - ditt initiativ. Det er fredag. Ta initiativet i kveld. Anonymkode: 92095...384 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noe vits å prate mer? Si du slutter på p pillen nå. Anonymkode: 4e1f2...15f Enig. Om han ikke vil ha sex, går du. Forstår ikke hvorfor du bare krevde samtale, du skulle krevd at prøvingen begynte i det dere kom sammen. Du har ingen tid å miste. Vil han ikke prøve nå ved første eggløsning må du gå. Og som det sår over; ikke se deg tilbake. Du vil være bitter på deg selv resten av livet om du ikke for barn pga ham. Anonymkode: 50ce4...477 3 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Gå fra han og få barn alene. Anonymkode: ad2d2...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Slutt på p-piller, dette er han klar over. Dette var jo avtalencom dere skulle bli sammen igjen. Vil han ikke få barn så får han bruke kondom. Anonymkode: 9987c...696 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden Vil du virkelig ha barn med han? Kommer han til å ta ansvar for barn og familielivet tror du? Hvordan er han/har han vært med praktiske ting og med husarbeid? Anonymkode: cf718...6a0 5
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor kan ikke DU ta initiativet? Det er dine ønsker - ditt initiativ. Det er fredag. Ta initiativet i kveld. Anonymkode: 92095...384 Jeg har gjort det i 4 år. Samtaler og ønsker . Med dårlig respons Anonymkode: 13400...ba3
skeiv-ostepop Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har gjort det i 4 år. Samtaler og ønsker . Med dårlig respons Anonymkode: 13400...ba3 Og dette er en du vil ha barn med? 6 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Og dette her vil du avle på? Anonymkode: 8ac39...adf 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Dropp denne dusten, en så dysfunksjonell mann når det kommer til kommunikasjon ønsker du virkelig ikke som far til dine barn. Hjelper ikke om han ev. har en god jobb han fungerer godt i, for han evner ikke å kommunisere om det som er virkelig viktig i livet. For alt du vet kan han også ha kuttet strengen det halvåret dere var fra hverandre... Dropp ham, han er virkelig, virkelig ikke et godt farsemne! Ikke utsett det heller, du har ikke noe tid å miste. Du - og ev. fremtidige barn du får! - fortjener langt bedre enn han kan tilby. ❤️ Anonymkode: e15f8...4d2 5
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Ville droppet han å satset på å få barn alene om du har råd til det. Anonymkode: a5fc2...d6d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden Du har faktisk ikke tid til han her og du bør vurdere om du har tid til å vente på en annen. Har du vært hos legen å sjekket eggene? Anonymkode: 68187...615 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Skrevet 4 timer siden Du har ikke tid til dette her. Du må dumpe ham og gå i gang med å bli mor på egenhånd. En mann kan du alltids møte senere. Anonymkode: 70b38...d6e 2
AprilLudgate Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Vi har vært sammen i nesten 4 år. Vi er begge 37 år. vi var enig om fra start at vi begge ønsket barn, han visste ikke når. Dette var et tema og en bekymring som ble tatt opp fra meg gjentatte ganger . Etter nesten 4 år kunne han ikke si når og følte seg i alle fall ikke klar da. Jeg valgte å gå. et halvt år senere hadde han bestemt seg, det var ikke annet han ønsket enn barn og bolig. I dette halvåret vi ikke var sammen var det mange desperate forsøk på å få meg tilbake. Jeg valgte å ta han tilbake om lovnader at han skulle ta initiativ til de store samtalene om bolig og barn, siden jeg var utslitt etter 4 år alene med ansvar for dette. Nå 3 mnd inn i forholdet har det ikke kommet noe initiativ for denne type prat. Jeg sa når jeg gikk tilbake, at jeg skal se handling og initiativ til slike type samtaler om ikke går jeg. jeg er fryktelig glad i han, men begynner å miste motet og håpet nå. Anonymkode: 13400...ba3 Ta den siste samtalen uten å presse. »Hva tenker du ang dette vi snakket om med initiativ». Gi han EN sjanse til å vise klar forpliktelse og at han vil prøve nå. Som i neste eggløsning, ikke neste halvår. Kommer ikke det, så går du på dagen. Ferdig. Ikke press han inn i et hjørne, se om han faktisk VIL. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå