AnonymBruker Skrevet i går, 19:16 #1 Skrevet i går, 19:16 Jeg har gått ned i vekt og bestilte nye klær på zizzi. Kjøpte s 42/44 og de var passe. Men er de større enn størrelse 42/44 i vanlige butikker? Og evt hvor mye større? Anonymkode: ae8b6...e52
AnonymBruker Skrevet i går, 19:25 #2 Skrevet i går, 19:25 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har gått ned i vekt og bestilte nye klær på zizzi. Kjøpte s 42/44 og de var passe. Men er de større enn størrelse 42/44 i vanlige butikker? Og evt hvor mye større? Anonymkode: ae8b6...e52 Ja, jeg føler størrelsene er større enn typisk HM og lignende. Generelt kan ikke størrelser sammenlignes, man må kjenne til klesmerkene. Lindex og kappahl har gode størrelser, HM er små i forhold til disse. Syns også vero modas XL er mindre enn floyd sin XL feks. Osv Anonymkode: 26b60...957
AnonymBruker Skrevet i går, 19:35 #3 Skrevet i går, 19:35 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, jeg føler størrelsene er større enn typisk HM og lignende. Generelt kan ikke størrelser sammenlignes, man må kjenne til klesmerkene. Lindex og kappahl har gode størrelser, HM er små i forhold til disse. Syns også vero modas XL er mindre enn floyd sin XL feks. Osv Anonymkode: 26b60...957 Sist jeg kjøpte klær så brukte jeg 48/50 fra cellbes.no. Ble litt glad nå som jeg kunne ha 42/44 fra zizzi. Men kanskje 42/44 fra zizzi er lik 48/50 fra cellbes? Så da har jeg ikke gått ned så mye som jeg tenkte 🤣 Anonymkode: ae8b6...e52
AnonymBruker Skrevet i går, 19:36 #4 Skrevet i går, 19:36 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har gått ned i vekt og bestilte nye klær på zizzi. Kjøpte s 42/44 og de var passe. Men er de større enn størrelse 42/44 i vanlige butikker? Og evt hvor mye større? Anonymkode: ae8b6...e52 Har jobbet i Zizzi, og S der tilsvarer gjerne L i vanlig størrelse på for eks. Lindex. Anonymkode: 0d183...33a
AnonymBruker Skrevet i går, 19:44 #5 Skrevet i går, 19:44 Min erfaring uansett om det er HM Zizzis eller andre butikker er at størrelsen ikke betyr noe nesten. Kjøpte to LIKE tskjorter, en i XL og en i L. L var både lengre OG bredere. Jeg må enten prøve i butikk, eller bestille ulike størrelser og returnere de som ikke passer. Anonymkode: 904a3...064
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå