AnonymBruker Skrevet 10. februar #21 Skrevet 10. februar Vi har gjort det sånn med tre av fire. Nr 1 leide vi lokale, bestilte koldtbord, bakte kaker, pyntet selv osv. Det var hyggelig, men tidkrevende i forkant, samt at opprydding i etterkant tok sin tid. Var så sliten den kvelden! Det er bare så verdt det å komme til ferdig dekket og pyntet bord. Konfirmantene får velge meny og har vært veldig fornøyde. Det har gjestene også. Anonymkode: 73e19...8ed
AnonymBruker Skrevet 14. februar #22 Skrevet 14. februar Det er nok ikke veldig vanlig, men uansett ikke galt. Det jeg mener er uriktig her er at "du fortsetter planleggingen" basert på egne og KGs meninger heller enn å snakke med konfirmanten. Anonymkode: 85818...a14 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #23 Skrevet 18. mars Min tante kjørte et veldig utradisjonelt opplegg for sin sønn. Han ville ha taco og Kahoot. Det var i et leid lokale pga antallet, men veldig uformelt og alle syns det var en kjempegøy konfirmasjon. Mitt eget barn får velge hvordan vi skal gjøre det, innenfor rimelighetens grenser. 😛 Vår familie er ikke så stor, så blir nok hjemme, men jeg kan godt bestille mat hvis han ønsker seg noe spesielt. Ellers så lite taler som mulig tror jeg han kommer til å si. Anonymkode: 41d40...381
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå