AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Jeg spurte mannen min om analsex. Hvorfor hadde han aldri spurt om det? Dette er jo noe "alle" menn er opptatt av, virker det som. Svaret var at han ikke var så opptatt av det selv, dessuten antok han at jeg ikke var gira. Men i en alder av snart 40 år og etter å ha hatt sex i ca 15 av dem, var dette uprøvd. Så jeg foreslo at vi prøvde. Jeg leste meg opp. Skylte (sær opplevelse), kjøpte glid på Kiwi (grønn Aqua), spurte ham om kondom. Fant ut at vi ville, slik at vi kunne ta av og knulle vanlig hvis dette ble miss. Vi prøvde. Stilling ble en diskusjon. Liggende halvveis på siden ble konklusjonen. Han litt kåt-stresset, jeg veldig avslappet. Var nysgjerrig og ikke engstemig. Var jo min idé, og siden jeg følte meg litt rampete-sexy var jeg også ganske kåt. Så - på med masse glid på oss begge, dyp pusting og here we go! Han trengte greit inn. Ikke vondt, bare litt ... rart. Hvor langt inn? Hodet? Trangt? Ja. Lenger nå? Ikke så trangt. Hvor er du? Helt inne! Wow! Så varsomme støt. Gjorde ingenting. Fortere. Ikke spesielt godt, heller ikke vondt. Vet at det ikke er nerveender der, men likevel skuffende. Sier: Det går bra. Ikke hold igjen. Så han kjører hardt, knuller, kommer. Men ikke jeg. Fingrer meg selv, men langt fra orgastisk, dette. Spennende, er litt stomt, men ikke noe å komme av. Han er ren. Skyllingen hjalp. Tar av kondomet. Koser. Han er litt kry, ser kjærlig på meg. Suger ham hslvstiv. Setter meg på ham, vaginalt. Onanerer mens jeg rir hslverigert pikk. Ser på ham mens jeg kommer - og så får han en ny utløsning. Prøve en annen gang også, spør han? Why not. No big deal. Hvis det er bra for deg. Anonymkode: c1da8...b5c
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Fin novelle, laget av KI? Anonymkode: c7942...eca 14 4
Trolltunge Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg spurte mannen min om analsex. Hvorfor hadde han aldri spurt om det? Dette er jo noe "alle" menn er opptatt av, virker det som. Svaret var at han ikke var så opptatt av det selv, dessuten antok han at jeg ikke var gira. Men i en alder av snart 40 år og etter å ha hatt sex i ca 15 av dem, var dette uprøvd. Så jeg foreslo at vi prøvde. Jeg leste meg opp. Skylte (sær opplevelse), kjøpte glid på Kiwi (grønn Aqua), spurte ham om kondom. Fant ut at vi ville, slik at vi kunne ta av og knulle vanlig hvis dette ble miss. Vi prøvde. Stilling ble en diskusjon. Liggende halvveis på siden ble konklusjonen. Han litt kåt-stresset, jeg veldig avslappet. Var nysgjerrig og ikke engstemig. Var jo min idé, og siden jeg følte meg litt rampete-sexy var jeg også ganske kåt. Så - på med masse glid på oss begge, dyp pusting og here we go! Han trengte greit inn. Ikke vondt, bare litt ... rart. Hvor langt inn? Hodet? Trangt? Ja. Lenger nå? Ikke så trangt. Hvor er du? Helt inne! Wow! Så varsomme støt. Gjorde ingenting. Fortere. Ikke spesielt godt, heller ikke vondt. Vet at det ikke er nerveender der, men likevel skuffende. Sier: Det går bra. Ikke hold igjen. Så han kjører hardt, knuller, kommer. Men ikke jeg. Fingrer meg selv, men langt fra orgastisk, dette. Spennende, er litt stomt, men ikke noe å komme av. Han er ren. Skyllingen hjalp. Tar av kondomet. Koser. Han er litt kry, ser kjærlig på meg. Suger ham hslvstiv. Setter meg på ham, vaginalt. Onanerer mens jeg rir hslverigert pikk. Ser på ham mens jeg kommer - og så får han en ny utløsning. Prøve en annen gang også, spør han? Why not. No big deal. Hvis det er bra for deg. Anonymkode: c1da8...b5c "Ikke spesielt godt, heller ikke vondt. Vet at det ikke er nerveender der, men likevel skuffende." Dette holder for meg angående å ikke inkludere noe vi tester i vårt sexliv videre. Hvorfor slulle man ha sex som ikke er spesielt godt, og skuffende? Kun det begge synes er riktig deilig går videre til flere runder. Å ha ikke god, men skuffende sex, er jo bare absolutt meningsløst. 9 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar Trolltunge skrev (2 minutter siden): "Ikke spesielt godt, heller ikke vondt. Vet at det ikke er nerveender der, men likevel skuffende." Dette holder for meg angående å ikke inkludere noe vi tester i vårt sexliv videre. Hvorfor slulle man ha sex som ikke er spesielt godt, og skuffende? Kun det begge synes er riktig deilig går videre til flere runder. Å ha ikke god, men skuffende sex, er jo bare absolutt meningsløst. Anbefaler deg å finne det ut selv og ikke lene deg på andres opplevelser. Anonymkode: edd62...b87 1 2
Caniggia Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spurte mannen min om analsex. Hvorfor hadde han aldri spurt om det? Dette er jo noe "alle" menn er opptatt av, virker det som. Svaret var at han ikke var så opptatt av det selv, dessuten antok han at jeg ikke var gira. Men i en alder av snart 40 år og etter å ha hatt sex i ca 15 av dem, var dette uprøvd. Så jeg foreslo at vi prøvde. Jeg leste meg opp. Skylte (sær opplevelse), kjøpte glid på Kiwi (grønn Aqua), spurte ham om kondom. Fant ut at vi ville, slik at vi kunne ta av og knulle vanlig hvis dette ble miss. Vi prøvde. Stilling ble en diskusjon. Liggende halvveis på siden ble konklusjonen. Han litt kåt-stresset, jeg veldig avslappet. Var nysgjerrig og ikke engstemig. Var jo min idé, og siden jeg følte meg litt rampete-sexy var jeg også ganske kåt. Så - på med masse glid på oss begge, dyp pusting og here we go! Han trengte greit inn. Ikke vondt, bare litt ... rart. Hvor langt inn? Hodet? Trangt? Ja. Lenger nå? Ikke så trangt. Hvor er du? Helt inne! Wow! Så varsomme støt. Gjorde ingenting. Fortere. Ikke spesielt godt, heller ikke vondt. Vet at det ikke er nerveender der, men likevel skuffende. Sier: Det går bra. Ikke hold igjen. Så han kjører hardt, knuller, kommer. Men ikke jeg. Fingrer meg selv, men langt fra orgastisk, dette. Spennende, er litt stomt, men ikke noe å komme av. Han er ren. Skyllingen hjalp. Tar av kondomet. Koser. Han er litt kry, ser kjærlig på meg. Suger ham hslvstiv. Setter meg på ham, vaginalt. Onanerer mens jeg rir hslverigert pikk. Ser på ham mens jeg kommer - og så får han en ny utløsning. Prøve en annen gang også, spør han? Why not. No big deal. Hvis det er bra for deg. Anonymkode: c1da8...b5c Ja, det er akkurat så usexy som du beskriver:) 4
Trolltunge Skrevet 6. februar #8 Skrevet 6. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefaler deg å finne det ut selv og ikke lene deg på andres opplevelser. Anonymkode: edd62...b87 Hva svarer du på nå? Selvfølgelig mener jeg egne opplevelser. Er ikke de bra inkluderes ikke ting i vårt sexliv videre. Sex skal ikke være fravær av smerte, eller "dødt", det skal være deilig. For begge! Hver eneste gang! Det er absolutt meningsløst for både kroppen, mentalt og emosjonelt å godta å ha sex hvor eneste pluss med det er at det ikke var vondt. Da kan man stryke hverandre på albuen istedenfor. Sex har vi fordi det er deilig og tilfredstillende, bortsett fra akkurat når vi ønsker barn (knapt promille for de fleste), så hva er vitsen når sex ikke er deilig og tilfredstillende? Det er 100% meningsløst (og nedbrytende for relasjon og sexliv om kun ene nyter, på bekostning av den andre). Fravær av vondt er ikke grunnlag for å ha en type sex. Endret 6. februar av Trolltunge 2 2
sum Skrevet 6. februar #9 Skrevet 6. februar 14 minutter siden, Caniggia said: Ja, det er akkurat så usexy som du beskriver:) Usexy og uinteressant, er min konklusjon etter å ha prøvd det flere ganger... 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar #10 Skrevet 6. februar Det er så enkelt ja, men i motsetning til deg så synest vi det er veldig digg😁 Anonymkode: 6e086...50a 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #11 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Fin novelle, laget av KI? Anonymkode: c7942...eca Neida. Hvis du vet litt om KI, vil du vite at KI ikke klarer å skrive med denne typen setningsstruktur. Anonymkode: c1da8...b5c
AnonymBruker Skrevet 6. februar #12 Skrevet 6. februar Trolltunge skrev (25 minutter siden): "Ikke spesielt godt, heller ikke vondt. Vet at det ikke er nerveender der, men likevel skuffende." Dette holder for meg angående å ikke inkludere noe vi tester i vårt sexliv videre. Hvorfor slulle man ha sex som ikke er spesielt godt, og skuffende? Kun det begge synes er riktig deilig går videre til flere runder. Å ha ikke god, men skuffende sex, er jo bare absolutt meningsløst. Kjenner jeg er rimelig dritt lei av dikteringen din her om sex. Ja vi skjønner det godt nå. Du er drit kjedelig i senga. Det holder nå. Anonymkode: db82b...f17 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar #13 Skrevet 6. februar Hvis jeg har en vibrator på klitoris i tillegg til analsex, så kommer jeg som en kule. Ekstremt kraftige orgasmer. Men det er ikke så digg uten vibrator syns jeg. Anonymkode: 1fb95...8b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #14 Skrevet 6. februar sum skrev (1 time siden): Usexy og uinteressant, er min konklusjon etter å ha prøvd det flere ganger... Samme. Usexy, uinteressant og litt ubehagelig. Ferdig prøvd for å si det sånn. Anonymkode: 763bf...3f6 2 1
Mezzosoprena Skrevet 6. februar #15 Skrevet 6. februar Gratulerer med en helt passe uinteressant historie 😉 2 2
Hunmedham Skrevet 6. februar #16 Skrevet 6. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner jeg er rimelig dritt lei av dikteringen din her om sex. Ja vi skjønner det godt nå. Du er drit kjedelig i senga. Det holder nå. Hva mener du? Jeg velger å dele vår opplevelse av dette den gangen det skjedde, og jeg gjorde det denne gangen under anonym bruker. Det gjorde jeg siden jeg må har passert 50, dette var ca 15 år siden - og jeg slapp å forklare det på denne måten. Det ville tatt bort fokus fra det jeg ville fortelle og gjøre innlegget unødig langt. Nå lurer jeg: Hva er det av mine innlegg du er dritt lei, hvilke av dem er diktning - og hva får deg til å tro at jeg er kjedelig i sengen? Endret 6. februar av Hunmedham
AnonymBruker Skrevet 6. februar #17 Skrevet 6. februar Hunmedham skrev (6 minutter siden): Hva mener du? Jeg velger å dele vår opplevelse av dette den gangen det skjedde, og jeg gjorde det denne gangen under anonym bruker. Det gjorde jeg siden jeg må har passert 50, dette var ca 15 år siden - og jeg slapp å forklare det på denne måten. Det ville tatt bort fokus fra det jeg ville fortelle og gjøre innlegget unødig langt. Nå lurer jeg: Hva er det av mine innlegg du er dritt lei, hvilke av dem er diktning - og hva får deg til å tro at jeg er kjedelig i sengen? Er du @Trolltunge? Anonymkode: 763bf...3f6 1 1
Trolltunge Skrevet 6. februar #18 Skrevet 6. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner jeg er rimelig dritt lei av dikteringen din her om sex. Ja vi skjønner det godt nå. Du er drit kjedelig i senga. Det holder nå. Anonymkode: db82b...f17 Man er IKKE kjedelig i senga når man er opptatt av å nyte sex. Det er da det blir gøy. Dikteringen min går på det som burde være barnekunnskaper om sex. Om du er uenig i det jeg skriver om at begge to skal nyte er du kjip i senga. Sex er ingen enmanns- og ego- greie. Sex ikke begge nyter kan knapt kalles å ha sex. Begge SKAL nyte! Det er selve grunnlaget. Endret 6. februar av Trolltunge 2
Hunmedham Skrevet 6. februar #19 Skrevet 6. februar (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er du @Trolltunge? Er det en annen bruker? Som du tror er meg? (Ja, nå ser jeg noen med det nicket her i tråden.) Nei, jeg har vært her i årevis, som den jeg er. Dame i 50-årene, gift med to voksne barn. Eller tar jeg helt feil nå? Du skrev ikke til meg? Endret 6. februar av Hunmedham
Trolltunge Skrevet 6. februar #20 Skrevet 6. februar Hunmedham skrev (5 minutter siden): Er det en annen bruker? Som du tror er meg? (Ja, nå ser jeg noen med det nicket her i tråden.) Nei, jeg har vært her i årevis, som den jeg er. Dame i 50-årene, gift med to voksne barn. Eller tar jeg helt feil nå? Du skrev ikke til meg? Kunne like godt vært deg, siden du også mener at sex skal være fint og deilig for begge. Et slikt syn er jo grusomt. 🤪
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå