AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:47 #1 Skrevet fredag kl. 16:47 Hei, Min samboer gjennom 5 år er en fin og flott mann som jeg stoler på 100% Men denne uken gikk jeg inn på Instagram profilen hans og ble veldig skuffet. ser han har lagt igjen hjerter og flamme 🔥 emojie på fremmedes jenter Instagram i kommentar feltet. Dette er gjerne profiler med en del kropp og lett kledde damer. hadde aldri trodd dette og føler meg sviktet . hva tenker dere om dette? Nok til å gå? er det ikke svik? eller er dette vanlig oppførsel i et forhold ? Anonymkode: 79988...368
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:49 #2 Skrevet fredag kl. 16:49 Prate med din samboer gjennom 5 år er ikke et alternativ? Anonymkode: d11f0...e23 6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:51 #3 Skrevet fredag kl. 16:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prate med din samboer gjennom 5 år er ikke et alternativ? Anonymkode: d11f0...e23 Jo, men nå tok jeg han tilbake etter utfordringer i forholdet og vi er nå i en veldig sårbar fase, så dette var dråpen. Anonymkode: 79988...368 1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:54 #4 Skrevet fredag kl. 16:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, men nå tok jeg han tilbake etter utfordringer i forholdet og vi er nå i en veldig sårbar fase, så dette var dråpen. Anonymkode: 79988...368 Så svaret er nei? Prate med ham er ikke et alternativ? Anonymkode: d11f0...e23 5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:58 #5 Skrevet fredag kl. 16:58 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så svaret er nei? Prate med ham er ikke et alternativ? Anonymkode: d11f0...e23 Han har sviktet meg på andre deler av forholdet så usikker om det er verdt å bruke mer energi på det. Spørsmålet var vel mer hva andre tenker om dette😊 Anonymkode: 79988...368
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:58 #6 Skrevet fredag kl. 16:58 Definitivt nok til å gå. Du kan jo tenke over hvordan du tror han hadde reagert om du hadde gjort tilsvarende med lettkledde fremmede menn. Anonymkode: d694b...f89 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:59 #7 Skrevet fredag kl. 16:59 Jeg hadde absolutt ikke godtatt det. Nen det er meg. Hva du godtar, er jo opp til deg. Men helt unødvendig å sende disse hjertene og flammene. Synes det sier sitt. Anonymkode: b31e6...431 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:01 #8 Skrevet fredag kl. 17:01 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har sviktet meg på andre deler av forholdet så usikker om det er verdt å bruke mer energi på det. Spørsmålet var vel mer hva andre tenker om dette😊 Anonymkode: 79988...368 Det jeg tenker er at du bør prate med ham om det. Men det høres ut som om du leter etter en unnskyldning/støtte til å gå mer enn du ønsker å løse det. Anonymkode: d11f0...e23
Macro Skrevet fredag kl. 17:01 #9 Skrevet fredag kl. 17:01 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har sviktet meg på andre deler av forholdet så usikker om det er verdt å bruke mer energi på det. Spørsmålet var vel mer hva andre tenker om dette😊 Anonymkode: 79988...368 Jeg tenker at hva vi andre mener blir svært ubetydelig. Om du føler deg sviktet og at dette var dråpen så har du svaret som passer deg og din situasjon. Personlig hadde jeg ikke engang tatt han tilbake etter første gang jeg avsluttet. Endret fredag kl. 17:02 av Macro 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:11 #10 Skrevet fredag kl. 17:11 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei, Min samboer gjennom 5 år er en fin og flott mann som jeg stoler på 100% Men denne uken gikk jeg inn på Instagram profilen hans og ble veldig skuffet. ser han har lagt igjen hjerter og flamme 🔥 emojie på fremmedes jenter Instagram i kommentar feltet. Dette er gjerne profiler med en del kropp og lett kledde damer. hadde aldri trodd dette og føler meg sviktet . hva tenker dere om dette? Nok til å gå? er det ikke svik? eller er dette vanlig oppførsel i et forhold ? Anonymkode: 79988...368 Hvordan kan man se hva folk liker? Anonymkode: ca7a4...7a8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:09 #11 Skrevet fredag kl. 19:09 Det er vel ikje uvanlig at menn liker lettkledde damer. De fleste bare sier det ikke høyt. Hadde ikke bekymra meg om det ikke var fordi at det var «dråpen». Anonymkode: fc0e0...a94
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:11 #12 Skrevet fredag kl. 19:11 For min del ville det vært nok til å gå. Handler om respekt ovenfor partner og hva slags signaler man sender ut. Anonymkode: 2a466...107 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:16 #13 Skrevet fredag kl. 19:16 Jeg hadde ikke likt det og det hadde jeg gjort klart! Men jeg hadde selvfølgelig ikke gått fra samboeren min fordi han har kommentert på instagram. Det syntes jeg er en ganske ekstrem respons 😬 Anonymkode: 0b938...0a0
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:24 #14 Skrevet fredag kl. 19:24 Hvordan ser du hva andre har kommentert/likt på insta? Anonymkode: 8480e...2e2
Rødvinsfilosofen Skrevet fredag kl. 19:32 #15 Skrevet fredag kl. 19:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, Min samboer gjennom 5 år er en fin og flott mann som jeg stoler på 100% Men denne uken gikk jeg inn på Instagram profilen hans og ble veldig skuffet. ser han har lagt igjen hjerter og flamme 🔥 emojie på fremmedes jenter Instagram i kommentar feltet. Dette er gjerne profiler med en del kropp og lett kledde damer. hadde aldri trodd dette og føler meg sviktet . hva tenker dere om dette? Nok til å gå? er det ikke svik? eller er dette vanlig oppførsel i et forhold ? Anonymkode: 79988...368 Å like babes på Instagram er kanskje kleint, men hadde ikke lagt noe i det. Flaut hvis det dukker opp i «feeden» til alle venner og slektninger som følger ham. Det du nevner under er kanskje mye verre? ⤵️ Høres ut som at du egentlig har bestemt deg? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har sviktet meg på andre deler av forholdet så usikker om det er verdt å bruke mer energi på det. Spørsmålet var vel mer hva andre tenker om dette😊 Anonymkode: 79988...368
Grønnsaksvaffel Skrevet fredag kl. 19:34 #16 Skrevet fredag kl. 19:34 Du stoler 100 % på han, men han har sviktet deg?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:11 #17 Skrevet fredag kl. 20:11 Hadde du reagert på samme måte om han likte bilder av kvinner som er mindre attraktive enn deg? Eller er problemet her at han ser på jenter som du ikke kan måle deg med ? Anonymkode: a3223...e99
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:21 #18 Skrevet fredag kl. 20:21 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hadde du reagert på samme måte om han likte bilder av kvinner som er mindre attraktive enn deg? Eller er problemet her at han ser på jenter som du ikke kan måle deg med ? Anonymkode: a3223...e99 Det der kan du bare kutte! Narsissisme. Prøver å trykke ned en som allerede ikke har det bra nå Anonymkode: 36a5d...b2b 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:27 #19 Skrevet fredag kl. 20:27 Ts. Jeg skjønner at du tviler på han på grunn av dette. Ikke at det er noe direkte galt han gjør, men det er et moralsk brist. Ta det opp med han. Hvordan han reagerer sier en del. Anonymkode: 36a5d...b2b 1
Cinnamon83 Skrevet lørdag kl. 00:09 #20 Skrevet lørdag kl. 00:09 Jeg forstår ikke hva han tenker på.. han får ingenting ut av det, men kan tape på det. ulogisk mann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå