SPOCA Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Bruker ikke prevensjon. Har ikke brukt det på 10 år. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar Hormonspiral. Brukt i mange, mange år og alltid vært fornøyd. Er nå 53 og fortsetter å bruke det fordi det hjelper meg gjennom overgangsalderen mtp blødninger. Anonymkode: 3ff6a...17b
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar Ikke brukt på 15 år og skal heller aldri putte i meg hormonell prevensjon mer, så her fjernet jeg livmorslimhinnen i fjor. Har ikke blødd en dråpe siden og aldri hatt det bedre! Det er jo ikke prevensjon sånn sett men siden jeg mistet mensen fullstendig er jeg steril å regne. (Og ferdig med barn) Tidligere tracket jeg syklus. Hadde veldig stabil syklus og blitt planlagt gravid 3 ganger, aldri utenom. Anonymkode: 9ac41...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar Vi bruker kondom, sluttet på p piller da vi forsøkte på førstemann i 2017. Har aldri startet opp igjen med hormonell prevensjon, og det kommer jeg ikke til å gjøre heller. Har puttet hormoner i kroppen i mange nok år, nå er det mannens tur til å stå for prevensjonen. Anonymkode: 7ed46...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar Ingen prevansjon siden jeg var 28, nå er jeg 42, Skulle jeg hatt en ny partner så hadde det blitt kondom for alle penga for jeg skal ikke ha flere barn for det er jeg for gammel for men jeg vil heller ikke ha noe prevensjon, risikoen er ikke verdt det. Anonymkode: 8ae1c...6d8 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #8 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen prevansjon siden jeg var 28, nå er jeg 42, Skulle jeg hatt en ny partner så hadde det blitt kondom for alle penga for jeg skal ikke ha flere barn for det er jeg for gammel for men jeg vil heller ikke ha noe prevensjon, risikoen er ikke verdt det. Anonymkode: 8ae1c...6d8 Hvilken risiko tenker du på? Anonymkode: 33a54...df9
Mei88 Skrevet 7. februar #9 Skrevet 7. februar Minipille, mest for å slippe mens da det har vært så smertefullt tidligere 😃
AnonymBruker Skrevet 7. februar #10 Skrevet 7. februar Slinda p piller. Ikke hatt mensen på 4 år 👌 Anonymkode: f9bcd...543
Rødvinsfilosofen Skrevet 7. februar #11 Skrevet 7. februar Tinder✨ Neida. Unnskyld! Benytter konsekvent kondom. Orker ikke tanken på at fastlegen min, en kvinne like myndig og humørfylt som Gro Harlem Brundtland, skal ringe meg og fortelle meg at jeg har fått klamydia eller gonoré. Da hadde jeg dødd… 🪦 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #12 Skrevet 7. februar Ingen, mannen steriliserte seg 🙂 Anonymkode: b890e...f0c 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13 Skrevet 7. februar Ingen, mannen er sterilisert her også. Anonymkode: fc11b...c98 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Skrevet 7. februar ingen ting er gravid men når vi er ferdig med og få barn så blir det nok hormon spiral Anonymkode: 820ea...278
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvilken risiko tenker du på? Anonymkode: 33a54...df9 Kjønnssykdommer antar jeg? Jeg bruker p-piller, fordi jeg må uansett ha de for PCOS. Siden jeg hovedsaklig har sex med andre kvinner trenger jeg ikke prevensjon sånn sett. Anonymkode: 1ffa1...866 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #18 Skrevet 7. februar Spiral når jeg var ferdig med barn. Ingen plager, ingenting å huske, ingen mens. Love it. Anonymkode: 2758c...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #19 Skrevet 7. februar SPOCA skrev (23 timer siden): Bruker ikke prevensjon. Har ikke brukt det på 10 år. Når du skriver sånt så er det jo greit å skrive hvordan du hindrer at du blir gravid da 😅 Anonymkode: 1c60f...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Skrevet 7. februar Pessar og sæddrepende krem. Anonymkode: b42f7...009
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå