AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:03 #1 Skrevet fredag kl. 16:03 Er i et forhold, men ikke samboere, og vi treffest sjelden for sex. Ser hverandre ofte men gjør kun aktiviteter. Sex typ bare noen ganger i måneden. Jeg merker det er alt for lite for min del, og lurer på om han har mistet interessen? I starten var det mye mere.Sex og kroppslig kontakt er for meg en bekreftelse. Da det bare blir mer vennskaps og sove sammen men ikke noe sex, mister jeg rett og slett selvtillit. Jeg vet : ja skal ta det opp med vedkommende. Men hva er akseptabelt for dere? Anonymkode: dd511...fea 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:30 #3 Skrevet fredag kl. 16:30 Runnah skrev (22 minutter siden): Hvor mye initiativ tar du? Jeg er vel den som er mest på da. Og vil ha sex. Anonymkode: dd511...fea
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:48 #4 Skrevet fredag kl. 19:48 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sex og kroppslig kontakt er for meg en bekreftelse. Da det bare blir mer vennskaps og sove sammen men ikke noe sex, mister jeg rett og slett selvtillit. Jeg vet : ja skal ta det opp med vedkommende. Men hva er akseptabelt for dere? Anonymkode: dd511...fea For deg er sex noe du trenger for bekreftelse og du mister selvtillit av ikke å ha sex mer en «noen ganger i måneden». For meg er det nærmest uakseptabelt å ha en kjæreste med det forholdet du har til sex. Jeg kunne ikke hatt en kjæreste som var avhengig av sex for bekreftelse og som mistet selvtillit av ikke å ha sex mer en «noen ganger i måneden». Det virker ikke som et spesielt sundt og positivt forhold til sex. Anonymkode: 71276...af6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå