AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Jeg har aldri slitt med nattesvette. Er 31, og har våknet svett to ganger i løpet av mitt liv. Denne uken leier jeg en bolig og har våknet opp skikkelig svett tre-fire ganger i løpet av en uke. Sover med samme bekledning og romtemperatur som hjemme. Jeg lurer på om det kan ha noe med dynen her å gjøre? Har noen opplevd å svette på grunn av en type dyne? Dyna mi hjemme er dog ikke av høy pris eller kvalitet.. (Og ja, jeg skal sjekke det hos lege dersom det ikke gir seg når jeg kommer hjem). Anonymkode: a944c...a21
Nuclea Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Jepp. Våknet plutselig opp om morgenen halvveis druknet i svette. Tenkte ikke først over at jeg faktisk hadde byttet dyne; den var nok i varmeste laget, og av noen grunn har jeg visst sluttet å legge dyna mer praktisk. Som å stikke et bein på utsia. Var rimelig bekymret en stund, og da det dukket opp en liten kul i ene brystet ble det en tur til lege og påfølgende brystdiagnostikk. Var bare en vanncyste og helt ufarlig. Byttet dyne igjen, og vips tok nattesvettingen slutt. 😊 Beklageligvis var jeg tregere i toppen enn du er, så tok noen måneder før polletten datt ned 🙈 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Dundyne er best å bruke når man svetter og gjerne en tynn dundyne/sommerdyne Anonymkode: d4cc7...7d7 2
Blåttvann Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Absolutt! Jeg svetter hvis jeg sover under noe annet enn dundyne. Hvor varm en dyne er trenger ikke å henge sammen med tykkelse, nødvendigvis. Fiberdyne er djevelens verk. 2
Leo Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Hvis dette er en utleiebolig for korttidsutleie så kan det hende at noen har lagt på en madrassbeskytter av typen "tisselaken" for å unngå og måtte bytte madrass etter diverse uhell i sengen. Dette kan sammenlignes med å sove på en plastpose og topper man det med en syntetisk dyne som puster dårlig så blir det som å ligge i en plastpose. 3
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #6 Skrevet 6 minutter siden Takk alle sammen! Veldig merkelig at dundyner skal være best ift. svetting..? For dette er en dyne i "hvit gåseheldun". Tror ikke den jeg har hjemme er dun en gang🤔 Tror dere det likevel kan skyldes dyna? https://bonett.no/products/bygdoydynen-140x220-cm-660-g-gaseheldun?srsltid=AfmBOor2_js3nplbFrMMbNBSMLasUMb_IUN3m6gdsnZuMZ8NL9nOVUGp Anonymkode: a944c...a21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå