Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Problemet er vel ikke hva han gjør på insta men hva han ikke gjør når han er med deg? 

Du trenger mer bekreftelse. Snakk om det. Eller gå fra ham. 

Anonymkode: c61d6...6bb

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Skal prøve snakke med han om det. Jeg føler han føler deg litt yngre enn han er, og da føles det sikkert ok for han.. jeg vet ikke. Men han har en litt barnslig måte å snakke om ting på. Altså jeg forventer litt himling med øynene og «jeg orker ikke krangle nå, greit , du har rett som vanlig selvfølgelig, jeg sletter bare alle sosiale media så du blir fornøyd!»

Jeg blir nok ikke den han tenker han er heldig han har da. Føler mannfolk generelt (de jeg har møtt) blir litt dramatiske. Det er enten god stemning eller så er alt fælt. Det finnes ikke noe imellom. Jeg kan ikke si at det plager meg litt, og så få en forståelse. Jeg trenger ikke en haug med forklaringer ,  det er jo ikke krangel jeg er ute etter.. han tenker nok ikke like mye på det som meg. Men jeg håper bare han kan se hva det gjør med meg som kjæreste. 
jeg har sett de bildene av de jentene, og sånn ser ikke jeg ut. Kvier meg for å være naken med han, jeg må føle meg sexy og at han har lyst på meg , for å selv ha lyst på sex. 

men får prøve finne en inngang til å snakke om det.. evt få datteren min til å si det datteren til en annen her gjorde☺️ men kommer til å slite med å få henne til å gjøre det slutt med typen for å få fram poenget! Hehe

Anonymkode: 1331c...2a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

TS her. Skal prøve snakke med han om det. Jeg føler han føler deg litt yngre enn han er, og da føles det sikkert ok for han.. jeg vet ikke. Men han har en litt barnslig måte å snakke om ting på. Altså jeg forventer litt himling med øynene og «jeg orker ikke krangle nå, greit , du har rett som vanlig selvfølgelig, jeg sletter bare alle sosiale media så du blir fornøyd!»

Jeg blir nok ikke den han tenker han er heldig han har da. Føler mannfolk generelt (de jeg har møtt) blir litt dramatiske. Det er enten god stemning eller så er alt fælt. Det finnes ikke noe imellom. Jeg kan ikke si at det plager meg litt, og så få en forståelse. Jeg trenger ikke en haug med forklaringer ,  det er jo ikke krangel jeg er ute etter.. han tenker nok ikke like mye på det som meg. Men jeg håper bare han kan se hva det gjør med meg som kjæreste. 
jeg har sett de bildene av de jentene, og sånn ser ikke jeg ut. Kvier meg for å være naken med han, jeg må føle meg sexy og at han har lyst på meg , for å selv ha lyst på sex. 

men får prøve finne en inngang til å snakke om det.. evt få datteren min til å si det datteren til en annen her gjorde☺️ men kommer til å slite med å få henne til å gjøre det slutt med typen for å få fram poenget! Hehe

Han høres veldig umoden ut. Kanskje på tide å komme seg videre hvis han ønsker å fortsette å oppføre seg som en unggutt. 

Man skal ikke trenge å ta det opp en gang, det er jo rimelig flaut for en voksen mann å holde på slikt. Og respektløst ovenfor deg. 

Finn deg heller en mann som respekterer deg, elsker deg og er voksen nok til å kunne prate om stort og smått på en alright måte ❤️ Vi har bare et liv. 

Siste avsnitt skjønte jeg ikke noe av. 

Anonymkode: 7e857...8e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men det er jo i tillegg et umoden forhold ts, og giftig. Hvis dere ikke kan snakke om ting uten at han himler med øynene og bortforklare når du tar det opp på en fin måte! 

Så er det utrolig dårlig gjort i tillegg å like masse bilder av halvnakne damer, og omtrent ikke se på dama som er rett foran deg. Nei fy søren, hadde aldri godtatt dette. 

Anonymkode: e2020...de8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...