AnonymBruker Skrevet i går, 01:25 #1 Skrevet i går, 01:25 Kanskje jeg er urimelig. jeg vet faktisk ikke. Så kommer med noen fakta alene: Vi er i tidlig 40-årene. han har mange unge jenter (20 årene, men og noen i tidlig 30 årene) på IG som han har jobbet med eller kjent på annen måte. De pene jentene, spesielt de som legger ut mye halvnakent , liker han alle bildene til. Foruten når de poserer med kjæreste. Ikke noe kommentarer på bildene foruten 🤩. Jeg føler meg litt dum som kjenner så på det.. jeg fikk opp flere som venneforslag og så at det var pga han er venn deres. Så jeg har scrollet gjennom profiler jeg så var åpne, bilder av jenter i bikini med rumpa mot kamera og sånt, men også helt vanlige bilder. kanskje er jeg urimelig.. me kjenner det godt i magen, og jeg føler meg bare enda mer gammel.. jeg fikk mye oppmerksomhet før han. Men han gir ikke så mye.. han sier han ikke er god på det. Men de får.. selvtillita fikk en liten knekk og jeg legger nok for mye i det.. vet ikke hva de har av kontakt ellers heller. jeg kan jo like bilder som mannfolk legger ut, men med mindre noen nære eller familie, så er det ikke selfies jeg liker. Men bilder av barna eller bilder med en tekst som er bra.. jeg er kanskje ikke så altfor mye å liker ting. Ikke har jeg overflod av mannfolk jeg følger heller.. Er det noe jeg kan snakke med han om, at det gjør meg litt usikker.. eller blir det sett på som krangling eller at jeg prøver ha makt over han.. jeg vil jo ikke være sånn. Blir bare så usikker og skjønner ikke hvorfor han må like alt. Mitt liker han noe, og noe ikke. 😅 Anonymkode: 1331c...2a7 2
AnonymBruker Skrevet i går, 01:46 #2 Skrevet i går, 01:46 Selvfølgelig skulle overskrifg være bilder på ig /instagram. Litt trøtt og får ikke til å redigere som anonym 🤦🏽♀️ Anonymkode: 1331c...2a7
AnonymBruker Skrevet i går, 05:53 #3 Skrevet i går, 05:53 Æsj, for en umoden fyr. Ekkelt med sånne som driver og trykker hjerte og kommenterer 🤩😍 på yngre jenter sine bilder. Jeg hadde ikke lagt for mye i det personlig, men hadde revurdert om jeg orket å være sammen med en sånn fyr. Anonymkode: 3a64f...ce6 4 2
AnonymBruker Skrevet i går, 06:10 #4 Skrevet i går, 06:10 Det høres ut som konen min sin adferd på ig. Hun jobber med noen unge menn som trener mye kampsport og crossfit. Hun gir likes på omtrent alt av bilder fra treninger de legger ut. Fleksing i bar overkropp i speilet osv. Jeg har fått beskjed om å ta meg sammen og ikke være så sjalu. Både av henne og på kg. Men jeg er enig med deg ts. Han burde holde seg for god for det der. Jeg gir aldri likes på bilder av unge kvinnelige kolleger av den typen "se på meg så fin jeg er". Holder det til påkledde bilder. I bunaden på 17 mai, om de gifter seg og andre slike store dager. Anonymkode: 18b7b...ad9 4
AnonymBruker Skrevet i går, 07:21 #6 Skrevet i går, 07:21 Jeg forstår ikke hvordan dere får med dere sånt en gang. Jeg aner ikke hvem min samboer følger eller liker på SoMe. Ikke bryr jeg meg heller. Anonymkode: 1af50...24a
AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #7 Skrevet i går, 07:57 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan dere får med dere sånt en gang. Jeg aner ikke hvem min samboer følger eller liker på SoMe. Ikke bryr jeg meg heller. Anonymkode: 1af50...24a TS her. Var litt tilfeldig da jeg gikk inn på litt følgeforslag, var så mange unge damer som stod de ble fulgt av han, så da ble jeg nyskjerrig. Jeg bryr meg, og jeg kan bli misunnelig i en sånn setting. Jeg har aldri vært i forhold med så lite oppmerksomhet som nå. Har hatt ekser som har vært litt for mye, mer besatt enn betatt. og det er ikke det jeg vil ha.. men gjerne føle han er betatt, av meg.. Anonymkode: 1331c...2a7 3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:58 #8 Skrevet i går, 08:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår ikke hvordan dere får med dere sånt en gang. Jeg aner ikke hvem min samboer følger eller liker på SoMe. Ikke bryr jeg meg heller. Anonymkode: 1af50...24a Fordi de bildene du liker og kommenterer på åpne profiler vil komme opp som forslag for alle på vennelisten din. De du er venner med vil komme som forslag til andre på vennelisten din. Anonymkode: 6ef07...486
AnonymBruker Skrevet i går, 09:11 #9 Skrevet i går, 09:11 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje jeg er urimelig. jeg vet faktisk ikke. Så kommer med noen fakta alene: Vi er i tidlig 40-årene. han har mange unge jenter (20 årene, men og noen i tidlig 30 årene) på IG som han har jobbet med eller kjent på annen måte. De pene jentene, spesielt de som legger ut mye halvnakent , liker han alle bildene til. Foruten når de poserer med kjæreste. Ikke noe kommentarer på bildene foruten 🤩. Jeg føler meg litt dum som kjenner så på det.. jeg fikk opp flere som venneforslag og så at det var pga han er venn deres. Så jeg har scrollet gjennom profiler jeg så var åpne, bilder av jenter i bikini med rumpa mot kamera og sånt, men også helt vanlige bilder. kanskje er jeg urimelig.. me kjenner det godt i magen, og jeg føler meg bare enda mer gammel.. jeg fikk mye oppmerksomhet før han. Men han gir ikke så mye.. han sier han ikke er god på det. Men de får.. selvtillita fikk en liten knekk og jeg legger nok for mye i det.. vet ikke hva de har av kontakt ellers heller. jeg kan jo like bilder som mannfolk legger ut, men med mindre noen nære eller familie, så er det ikke selfies jeg liker. Men bilder av barna eller bilder med en tekst som er bra.. jeg er kanskje ikke så altfor mye å liker ting. Ikke har jeg overflod av mannfolk jeg følger heller.. Er det noe jeg kan snakke med han om, at det gjør meg litt usikker.. eller blir det sett på som krangling eller at jeg prøver ha makt over han.. jeg vil jo ikke være sånn. Blir bare så usikker og skjønner ikke hvorfor han må like alt. Mitt liker han noe, og noe ikke. 😅 Anonymkode: 1331c...2a7 Dette hadde aldri vært greit for oss, verken han eller meg. Er noe som heter ett moralsk pass! Fy fanen for en gris! Repsektløst! En ting at du syns noen er fin,men det der er ikke greit, holder på som.en 20år gammel singel mann.. Anonymkode: 9efa2...268 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:37 #10 Skrevet i går, 09:37 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Fordi de bildene du liker og kommenterer på åpne profiler vil komme opp som forslag for alle på vennelisten din. De du er venner med vil komme som forslag til andre på vennelisten din. Anonymkode: 6ef07...486 Men jeg vet jo ikke hvem det er som har likt det som kommer opp som forslag. Dvs, jeg kan noen ganger se det, men det scroller jeg kjapt forbi og bruker ikke tid på det. Anonymkode: 1af50...24a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:25 #11 Skrevet i går, 10:25 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Men jeg vet jo ikke hvem det er som har likt det som kommer opp som forslag. Dvs, jeg kan noen ganger se det, men det scroller jeg kjapt forbi og bruker ikke tid på det. Anonymkode: 1af50...24a Det er jo fint for deg at du ikke bryr deg om det, men alle er ikke som deg. Anonymkode: 3a64f...ce6 2 3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #12 Skrevet i går, 10:26 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg forstår ikke hvordan dere får med dere sånt en gang. Jeg aner ikke hvem min samboer følger eller liker på SoMe. Ikke bryr jeg meg heller. Anonymkode: 1af50...24a Samme her. Jeg følger ikke kona på Instagram heller. Jeg bor jo med dama. Anonymkode: f5155...bf3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:47 #13 Skrevet i går, 10:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg vet jo ikke hvem det er som har likt det som kommer opp som forslag. Dvs, jeg kan noen ganger se det, men det scroller jeg kjapt forbi og bruker ikke tid på det. Anonymkode: 1af50...24a Bilde og navn står der hvor antall liker er. Ser man på en reel så er også alternativet øverst på skjermen "venner", altså at man ser hva venner har likt, kommentert og sett på. Anonymkode: 6ef07...486
AnonymBruker Skrevet i går, 10:52 #14 Skrevet i går, 10:52 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg forstår ikke hvordan dere får med dere sånt en gang. Jeg aner ikke hvem min samboer følger eller liker på SoMe. Ikke bryr jeg meg heller. Anonymkode: 1af50...24a Det kommer bare opp som forslag til nye "venner". Fulgte min kone på ig, da fikk jeg opp disse folkene til stadighet. Bilder av dem, med skriften under "Ragnhild liker dette". Klikket på profilen til han ene. Han la ut bilder av seg og treningskompisene sine omtrent daglig, og 90% av bildene hadde tommel opp fra min kone. De drev en kampsport der bar overkropp, isbading og speedo tydeligvis er en del av greia. Hun er 50+, har aldri drevet kampsport og knapt satt sine ben på et treningssenter. Jeg ble ikke akkurat sjalu. Mer flau på hennes vegne. Folk med 700/800 følgere legger ut 5-6 bilder i uken av seg selv i uken som har under 10 tomler opp på hvert bilde. Der én av de er min kone. Hver dag. Det ser ut som ei av de kjerringene som reiser til Ghana på jentetur. Anonymkode: 18b7b...ad9
Cam03 Skrevet i går, 11:44 #15 Skrevet i går, 11:44 Han sier at han ikke er så god til å gi oppmerksomhet, men hvis han hadde løftet blikket opp fra mobilen så hadde han jo faktisk sett hva han har. Prat med han om det, men fokuser på hvordan du føler det. Da er det mindre sannsynlighet for at han føler at du anklager ham, og du får lettet litt på tankekjøret ditt. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:02 #16 Skrevet i går, 12:02 Typen min var likedan og det irriterte meg. For som noen skriver her, hadde han løftet blikket fra mobilen og sett hvem som er her, fysisk, sammen med han, så hadde han sett hva han var i ferd med å miste. Uansett, jeg ville ikke ta det opp, framstå som dramaqueen, som alle eksdamene hans var (han er fellesnevneren for hvorfor det ble drama pga oppførselen hans, men det er en helt annen historie). Så en kveld satt jeg, datteren min og han i sofaen. Han scrollet som vanlig på mobilen, likte sikkert bilder. Datteren sa til meg (mens han hørte) at hun var lei seg fordi kjæresten hennes hadde likt et bilde av venninnen hennes på IG. Typen min sa at det ikke betydde noe. Men datteren min nektet, mente at hun oppfattet det som at kjæresten hennes var interessert i venninnen hennes. Og det stemte, for kort tid etter ble det brudd. Og hva har skjedd ? Jo, typen min har sluttet å like bilder av andre damer på SoMe. Om det er bevisst eller hva, vet ikke jeg. Men så glad for at jeg slapp å ta den praten der altså. Stor takk til datteren min. Anonymkode: 57b33...bad 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:15 #17 Skrevet i går, 12:15 Jeg tror faktisk jeg ikke har hatt lyst til å være med han og forstår det er sårende. Dere som ikke bryr dere om å ha det bra eller dårlig og vil flyte bortover elva mens en stor gjedde planlegger å nappe tak i rumpa deres, har ingen rett til å unne oss andre den samme trassige skjebnen. Anonymkode: 2c65e...a0b 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg forstår ikke hvordan dere får med dere sånt en gang. Jeg aner ikke hvem min samboer følger eller liker på SoMe. Ikke bryr jeg meg heller. Anonymkode: 1af50...24a Så fint for deg da. Da kan jo mannen din gjøre som min venninnes mann. Følge alt av "pupper" og unge jenter, i alle kanaler. Trykke liker og hjerter og bli en snakkis. Noen syns det er flaut å være med griser, men noen bryr seg jo ikke. Anonymkode: 29ee2...c49 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #19 Skrevet 22 timer siden Han der hadde jeg virkelig ikke giddet å være med. Tipper han uansett er fornøyd nok med skjermen og hånda. Respektløst og ekkelt, nedverdigende for oss som partnere. Heller alene enn sammen med en "sånn". Anonymkode: 4df88...09e 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #20 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror faktisk jeg ikke har hatt lyst til å være med han og forstår det er sårende. Dere som ikke bryr dere om å ha det bra eller dårlig og vil flyte bortover elva mens en stor gjedde planlegger å nappe tak i rumpa deres, har ingen rett til å unne oss andre den samme trassige skjebnen. Anonymkode: 2c65e...a0b Himmel, så dramatisk. Vi har vært sammen i over tyve år uten at jeg har studert hvem han liker og følger på SoMe og i år skal vi gifte oss. Så snakk for deg selv. Anonymkode: 1af50...24a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå