Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann i et parforhold, der sex er en sjeldenhet. Under 10 i året. Jeg lagde mat til gutten vår , koteletter som han ikke har spist før. Med poteter og gulrøtter. Så mens vi spiser så sier dama at hvis gutten spiser maten, så skal jeg få sex i kveld. Gutten spiste ikke opp all poteten, men jeg spurte hun om det ble noe sex, og da var det ikke aktuelt. Jeg hadde ikke sex i tankene før dama sa det, men bare dette opplegget gjør at jeg bare føler mere avsky over henne. Er det slik det skal være i forhold..

Anonymkode: 5232c...e05

• Liker 1
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altfor koko opplegg til å mene noe ordentlig.

Anonymkode: 41320...383

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Nei, sånn skal det selvfølgelig ikke være.

Veldig spesielt å "lokke/ friste/ premiere" med sex, hvis sønnen deres spiser opp maten sin. Det er (heldigvis) første gang jeg har hørt om den metoden.

Hvordan er nærheten mellom dere utenom sex? Er det kyss, klem, kos i armkroken e.l, eller mangler dette også?

Endret av Cam03
  • Liker 8
Skrevet (endret)

.

Endret av Cam03
Dobbelt opp
Skrevet

Hva leste jeg nå? Du «får» sex om ungen spiser opp maten?

Høres helt sykt ut. 
Hadde det vært at du skulle «få» sex om du hadde vasket bad og kjøkken, så hadde det fortsatt ikke vært greit men å bruke sex som belønning for å lage mat som ungen liker.?

Dette er feil på flere måter

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Av alle merkelige trådtitler jeg har sett på KG, må dette være en av de mest foruroligende... Enkelte ting skal ikke settes i sammenheng uansett omstendigheter. 

Anonymkode: 07957...283

• Liker 14
  • Nyttig 9
Skrevet

Troll. Vekk med flaska

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Cam03 skrev (53 minutter siden):

Nei, sånn skal det selvfølgelig ikke være.

Veldig spesielt å "lokke/ friste/ premiere" med sex, hvis sønnen deres spiser opp maten sin. Det er (heldigvis) første gang jeg har hørt om den metoden.

Hvordan er nærheten mellom dere utenom sex? Er det kyss, klem, kos i armkroken e.l, eller mangler dette også?

Nei. Ingen nærhet. Helt dødt. For det meste så går det greit, har blitt vant til å jobbe med mine ting i pc hjørnet sitt, mens hun ser på kinesisk serie, noe hun har gjort mange måneder etter jobb. Vi har forskjellig filmsmak, vel, alt er vi omtrent forskjellig på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Av alle merkelige trådtitler jeg har sett på KG, må dette være en av de mest foruroligende... Enkelte ting skal ikke settes i sammenheng uansett omstendigheter. 

Anonymkode: 07957...283

Kan høres rart ut, men det var det tilbudet hun ga meg. Og nei, jeg er ikke et troll. Mye som skjer i dysfunksjonelle forhold. Noen ganger lurer jeg på om jeg bare skal ta dagen..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er psykologisk vold. Mishandling. Terror. 

Anonymkode: 7478d...a9f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er psykologisk vold. Mishandling. Terror. 

Anonymkode: 7478d...a9f

Hun har drevet med silent treatment før også, kjente på det i starten, men etterhvert gidder jeg ikke bry meg.

Skrevet

Dette sier dere foran barnet????

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Løp og ikke se deg tilbake. Jeg er dame. Sånn skal man ikke behandle andre. Sex er viktig. Jeg må ha minst 3 ganger pr uke. Vi krangler aldri heller så alltid god stemning. 17 år sammen og gubben sier det er så godt å stå opp og VITE at dama alltid er blid. Finn deg en dame som ikke driver med psykisk mishandling. 

Anonymkode: 6b575...f87

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Her lukter det trolling lang vei, men når det er sagt så er det vel ikke en bombe at koteletter med bare gulerøtter og poteter ikke fenger! Hva med andre grønnsaker og saus + evt. kryddersmør? Bare å ta fram kokeboken hvis det skal bli noe på deg heretter 🙂 Lykke til! (Du burde kanskje også vurdere å kjøpe deg en samlivsbok!) 

Anonymkode: 1a4a5...844

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (19 minutter siden):

Dette sier dere foran barnet????

Var dama som sa det, ikke jeg. 

Skrevet

Æsj, så ekkelt

Skrevet

Dette strever jeg med å tro på. 

• Liker 1
Skrevet

Hun høres litt psyk ut

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her lukter det trolling lang vei, men når det er sagt så er det vel ikke en bombe at koteletter med bare gulerøtter og poteter ikke fenger! Hva med andre grønnsaker og saus + evt. kryddersmør? Bare å ta fram kokeboken hvis det skal bli noe på deg heretter 🙂 Lykke til! (Du burde kanskje også vurdere å kjøpe deg en samlivsbok!) 

Anonymkode: 1a4a5...844

Du kan slutte å oppføre deg som en tosk. Gutten er en autist, og da vil jeg helst ikke blande alt for mye. Samlivsbok, tror du bare skal gå legge deg, for du har tydeligvis ikke forstått mye. 

AnonymBruker
Skrevet

Det syns jeg var helt grenseoverskridende, både overfor deg og gutten deres. 

Anonymkode: 133c2...1d4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...