Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min smak og kommer aldri til å kjøpe slike.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt feil fasong for Zizzis kundegruppe, veldig lite kledelig.

Anonymkode: 1cecd...0ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hehe, ganske stygge. kommer sikkert til å kjøpe en. 

Anonymkode: 41e01...271

• Liker 1
Skrevet

Næeeh... 😬

AnonymBruker
Skrevet

Barrel jeans trenden kom vel tilbake rundt 2024 og peaket i fjor sommer og er nå på vei ut igjen. Om man skal følge ‘trender’ da.. Synes det er fint til riktig antrekk men man må nesten være høy og slank for å kle slike bukser. 

Anonymkode: b898e...bf8

AnonymBruker
Skrevet

Komfortable å ha på seg, og for plus size godt at ting ikke sitter stramt, men man ser kanskje bare enda større ut i denne passformen. Jeg kommer til å kjøpe for hjemmebruk 😊

Anonymkode: 63cd7...2e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barrel jeans trenden kom vel tilbake rundt 2024 og peaket i fjor sommer og er nå på vei ut igjen. Om man skal følge ‘trender’ da.. Synes det er fint til riktig antrekk men man må nesten være høy og slank for å kle slike bukser. 

Barrel jeans er ikke det samme som ballong bukse. Dette er 2 ulike trender men de har litt likhetstrekk.

Anonymkode: 9ebae...276

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva slags bukser skal man egentlig velge hvis man er lav og mer formfull, da? Ikke ballongbukser, ikke barrel-bukser, ikke skinny bukser (gjetter jeg). Er kun ordinære «dressbukser» og enkelte jeans tillatt..?

Anonymkode: 909fc...3cb

AnonymBruker
Skrevet

Synes ballongbukser er litt sirkus. Kanskje det er godt å gå i, men i likhet med Barrelbukser er det absolutt ikke pent. Finnes masse vide bukser som er fine, utenom disse to alternativene. 

Anonymkode: 9f842...e9d

Skrevet

Ballongbukser kan være stilig også på formfulle, men akkurat denne synes jeg ikke hadde et bra snitt. Rynkene i front bidrar fort til at man ser større/rundere ut, så en bukse med flatere front og litt mer struktur tror jeg hadde vært bedre. Jeg har selv buksa på bildet fra H&M, og den har veldig fin passform rundt midje, hofter og mage. Buksebeina er også litt mer moderate i vidden slik at de ikke legger til så mye volum. Buksa har litt stretch, og går opp til str. 46, og den er stor i størrelsen. Finnes i svart også.

Bukse med ballongben - Mørk brun/Sort

image.thumb.png.f802177583a82caf760f9242f4edeaff.png

• Liker 1
Skrevet

Ikke min smak. Kommer aldri til å kjøpe. Uansett hvor "poppis" det måtte være. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva slags bukser skal man egentlig velge hvis man er lav og mer formfull, da? Ikke ballongbukser, ikke barrel-bukser, ikke skinny bukser (gjetter jeg). Er kun ordinære «dressbukser» og enkelte jeans tillatt..?

Anonymkode: 909fc...3cb

Du kan jo velge en som sitter pent rundt hoftene og i midjen og som er pen i rompa med tanke på hvor lommene og sømmene er plassert, som har en type rett modell men som godt kan være smalere over kneet og gjerne med bootcut nede. Om du så bruker litt hæler om du kan for å få litt mer høyde vil du virke slankere om det er målet ditt.
Ellers kan du gjøre som mange andre og bare velge en bukse du er konfortabel med og selv liker? 

selv jeg som er 163 og veier 47 kilo ser jo ikke akkurat tynn ut i en slik "haremstype" bukse :P men de er sabla komfortable på da.. Jeg har fortsatt mine fra sist runde :D og leter dem gjerne frem igjen liksom.. 

Anonymkode: 09d6b...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...