AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:47 #1 Skrevet torsdag kl. 19:47 Hvilke forsikringer har dere på dere selv? Hvilke selskap? Anonymkode: f41f3...056
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:50 #2 Skrevet torsdag kl. 19:50 Uføreforsikring i Gjensidige. Har ikke livsforsikring da jeg er skilt. Anonymkode: 5e094...0d4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:52 #3 Skrevet torsdag kl. 19:52 Kun ulykke. Får ikke livsforsikring, prøvd avslag hver gang Anonymkode: 2f9d2...c4e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:56 #4 Skrevet torsdag kl. 19:56 Uførekapital, kritisk sykdom, livsforsikring. Betaler skjorta. Men tør ikke annet da jeg mistet min mann i kreft. Anonymkode: 0a408...872
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:23 #5 Skrevet torsdag kl. 20:23 Privat ulykkesforsikring og barneforsikring hos IF. Ufør via fagforbund. Har bevisst ikke valgt livsforsikring. Barna mine er meget godt sikret i arv fra tre hold; meg og barnefar pluss en barnløs onkel. Ser ikke for meg at noen av oss skal rote vekk verdiene våre. Ser ikke behov for å betale på en forsikring for at de får en sum utbetalt når jeg dør. Siden jeg jobber i staten får de 7G fra Statens Pensjonskasse om jeg dør før de er 25, pluss etterlattepensjon fra SPK og evt barnepensjon fra NAV.De bør utover dette og arv klare seg selv når de er voksne. Jeg hadde livsforsikring når vi var to om huset, så ikke gjenværende partner skulle miste huset i skifte. Men nå er jeg alene på det og da ser jeg ikke behovet. Anonymkode: 9ad56...2da
Grønnsaksvaffel Skrevet torsdag kl. 21:15 #6 Skrevet torsdag kl. 21:15 Ufør-/livs-/ulykke- og kritisk sykdom gjennom fagforeningen. Husker ikke hva jeg har gjennom jobben.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:25 #7 Skrevet torsdag kl. 21:25 Uførepensjon, uførekapital, ulykke, behandlingsforsikring, kritisk sjukdom, livsforsikring og barneforsikring. Noko privat og noko gjennom jobb. Betaler 2000 kr i mnd, og er den beste investeringa eg nokon gong har gjort. Fekk MS i nyttårspresang, og med desse forsikringane så slepp eg ikkje bekymra meg for økonomien. Hadde det ikkje vore for behandlingsforsikringa så hadde eg framleis venta på MR, og venter også ein utbetaling på 500 000 kr frå kritisk sjukdoms forsikringa. Blir eg ufør ein dag, får eg både eingongsutbetaling og månadleg utbetaling Anonymkode: 0d78b...4bc
Abra Skrevet torsdag kl. 21:27 #8 Skrevet torsdag kl. 21:27 Livsforsikring i gjensidige. Hadde uføreforsikring via jobben
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Sånn ca, hva koster en livsforsikring pr mnd røfflig?? Anonymkode: 1c45f...4a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå